accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

sobota 8. mája 2010

Kradnem si kúsok slnka - Kradne sobie kawałek slońca

Vôbec neviem, či je to jarnou únavou, ale všetci doma produkujeme akosi menej materiálneho, zato oveľa viac emocionálneho. Hoci nemám zvláštny vzťah k záhradke (ešte som vraj na to nedorástla, ale počula som, že to určite na mňa príde:), predsa som aspoň fotoaparátom prežehnala pár kúskov zo záhrady, v ktorej kraľuje moja mamina. Ja viac vnímam detaily a črty, podobne ako Audrey Tautou vo filme Amélia z Montmartru. Ale môžeme robiť more dobrých skutkov, skutočnej čistote jarného kvetu sa nevyrovnáme. A vôňa pukov magnólie... hmm, chýbalo mi to už. Želám všetkým prekrásny slniečkový víkend.

W ogole nie wiem, jesli to jest wiosennym zmeczeniem, ale wszystcy w domu produkujemy mniej tego materialnego i o wiele wiecej emocji. Choc nie bardzo lubie pracowac w ogrodzie, jednak chociaz przezegnalam aparatem kilka zakamarkow w ogrodzie, w ktorym jest krolowa moja mamusia. Ja raczej postrzegam szczegol podobnie jak Audrey Tautou w filmie Amelia z Monmartre. Mozemy robic duzo dobrych uczynkow, prawdziwemu pieknu wiosennego kwiatu sie nie dorownamy. I zapach paczkow magnolii...hmm, brakowalo mi tego juz. Zycze wszystkim przepieknego slonecznego weekendu. (uff, ten polski jest ciezki)







6 komentárov:

Elle povedal(a)...

Ach! masz przepiękny ogród! Cudowne w nim kwiaty :)
i wiesz co? Uwielbiam "Amelię" - to jeden z moich ulubionych filmów :)
Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

PS. Świetnie Ci idzie z tym polskim :)

Iva povedal(a)...

Taky přeji hodně sluníčka, stále nám všem moc schází.
Hezký víkend
Iva

Atena povedal(a)...

Bardzo dobrze idzie Ci z tym polskim.
Gratuluje wytrwalosci w pisaniu w tym jezyku.
Wszystko dalo sie bardzo dobrze przeczytac.
Ogrod piekny, a magnolie uwielbiam.
Pozdrawiam Cie serdecznie.

Gabi povedal(a)...

Zdá sa, že mamina vládne v záhrade pevnou rukou, no necháva sa viesť srdcom:)
Ty si tomu dala pútavosť - názvom a zábermi. Najviac sa mi páči ohríbikovaný pník.
Ja som ako decko záhradu z duše nenávidela. Môj otec nás k nej privádzal dosť svojským prístupom:)
Na výške som stretla spolužiačku bývajúcu na dedine v rodinnom dome, ktorá mi s nadšením opisovala, aké je to super, vybehnúť si ráno trebárs ešte v pyžame, odtrhnúť si malinu, pozorovať vtáky na raňajkách:), ...
Vtedy som si hovorila, to by som chcela zažiť...
S manželíkom sme si kúpili starý dom na vidieku, už siedmy rok si ho pomaličky prerábame tak, aby nám a krpcom bolo v ňom dobre. Keď bol u nás na návšteve môj otec, nechcel veriť, že v záhrade sa vyžívam najmä ja:)
Takže potvrdzujem, zmena môže nastať:)) Pá Gabi

Fleurette povedal(a)...

Milá Janya, to jsou moc krásné fotky z Tvé zahrady!!
Moc děkuji za Tvuj velmi milý komentář a přeji krásný večer a ještě lepší neděli:))
Fleurette

aagaa povedal(a)...

Masz rację! Pięknu wiosennych kwiatów nic nie dorówna!!
Śliczne zdjęcia!!
Pozdrawiam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...