accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

pondelok 24. mája 2010

Kráľovské klenoty - Królewskie klejnoty

Kto ma lepšie spozná, dokáže odhadnúť, že motív kráľovských koruniek zbožňujem. Dnes mi prišiel balík s dvomi pokladmi - čajníkom a podnosom. Sú z porcelánu. Samozrejme, obidva kúsky boli objednané, ale keďže predajňa nie je v mojom meste a e-shop nemajú, poprosila som jednu dobrú dušičku, aby mi ich kúpila a poslala. Na tom by nebolo nič zvláštne. Ale v poslednom čase sa tu dejú zaujímavé veci. Balík bol odoslaný v piatok, dnes už bol u mňa a ja som ešte ani nepreviedla peniažky na účet. Tomu sa hovorí dôvera v adresáta. Navyše, Eva mi poslala naozajstné poklady - staré papiere, noviny a noty. Takže v blízkej budúcnosti určite niečo zaprezentujem z nich aj na blogu. A teraz obdivujte tú bielu nádheru:)

Kto lepiej mnie poznaje, potrafi okreslic, ze bardzo uwielbiam motyw koron krolewskich. Dzisiaj przysedla do mnie paczka z dwoma skarbami - czajnikem i taca. Sa z porcelany. Oczywiscie, oba kawalki byly zamowione, ale sklep nie znajduje sie w mojim miescie i e-shop sklepu nie istnieje, to poprosilam jedna dobra dusze, zeby ich kupila i wyslala  do mnie. Nic ciekawego w tym. Ale ostatnio tutaj sie zdarzaja dziwne rzeczy. Paczka byla odeslana w piatek, dzis juz dotarla do mnie do domu, naprzeciwko temu, ze ja  jeszcze nie wyslalam pieniadze na jej konto. To nazywa sie zaufanie w adresata. Oproc tego, znalazlam w paczce prawdziwe skarby - stare papiere, gazety i nuty. Wiec w bliskim czasie pewnie cos z nich zaprezentuje i na blogu. I teraz podziwiajcie ta biala urode.



19 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Piękne, królewskie "skorupki" :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Elle povedal(a)...

Cudowne przedmioty sobie sprawiłaś Janko :) Piękny ten motyw korony! A zaufanie ludziom.. piękna cecha :)

Serdecznie Cię pozdrawiam
Miłego dnia

Janka20 povedal(a)...

Jani, krásne kúsky, samozrejme mám na mysli aj tie plechové obrázky za porcelánom :)
Papa...

Sklepik povedal(a)...

Przepiękne te przedmioty są a zwłaszcza motywy na nich. Paczka może od Anioła przysła bo wyczuł w Tobie dobrą duszę :)

zcdl povedal(a)...

juuj no nadherne klenoty :) aj ja by som sa tesila..:)

Anonymný povedal(a)...

Śliczne a zaufanie tak cenne .. Pozdrawiam Cię gorąco

arsarnem povedal(a)...

cudownie piękne:)pozdrawiam serdecznie:)

Atena povedal(a)...

Ja tez uwielbiam ten motyw.
Twoja porcelana jest cudowna.
Mala rzecz a jak cieszy.
Na pewno herbatka bedzie smakowala po krolewsku.
Pozdrawiam Cie majowo.

Iris povedal(a)...

Krááááásne! No do tohto porcelánu som sa zaľúbila aj ja:O) Ach jaj!

aga povedal(a)...

No to chyba od Anioła takie dary!!!Ktoś bardzo Cie lubi:)

B. povedal(a)...

I ja! I ja uwielbiaqm motyw korony :-) Mam korone wieszak, poduszke z korona, swiecznik w ksztalcie korony i zegarek z korona na cyferblacie :-). Zerkniesz na starsze wipsy na moim blogu Jana to zobaczysz.Poluje tez na jakies naczynko z korona: na cukier lub kawe.
Sciskam goraco, bo u mnie od paru dni 30 st.C!
Basia

GUSIA povedal(a)...

Przepiękna ta porcelana, a motyw korony bardzo mi bliski.Też jestem jej wielbicielką!!!
A zaufanie...niezmiernie ważne
Pozdrawiam i ściskam

Iva povedal(a)...

Jani, tak to je náádhera, tác bych brala hned, krásné korunkové mámení.
Příjemný den
Iva

Ewulina povedal(a)...

Tá Evka Mária z MMB/SK je pokladík, že Jani? :) Ozaj, toto si videla? http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=4142

Obrázky máš tuším zo zdroja, v ktorom snorím aj ja :))

wdomuujagi povedal(a)...

prześliczna porcelana, cudowny prezent

Myszka povedal(a)...

Korony sa piekne ale tak trudno je zdobyc... Mozesz zdradzic co to za sklep?
Pozdrawiam slonecznie!

Janka povedal(a)...

Ďakujem Vám dievčatá za milé a povzbudivé komentáre, hreje ma to pri srdiečku a poháňa znova niečo pekné vytvoriť.
Ewulinka... korunku som na českom mmb videla, ale nepoznám zdroj, z ktorého je stiahnutá, tak neviem, či sú na ňu autorské práva, nechcem ju radšej sťahovať, aj keď by to bolo len pre moju potrebu:)Inak je nádherná.

Dziekuje bardzo dzieczyny za mile i cieple komentarze, chce, zebyscie wiedzieli, ze odwiedzam blogi was wszystkich i dobrze sie tam czuje.
B. ... ja wiem, zagladam do Ciebie i bardzo mi sie podoba:) Pozdrawiam.
Myszka... to sklep stacjonarny na Slowacji ale katalog tych rzeczy jest tutaj, to mozesz sobie pocieszyc serce i oko:)

http://www.easttrading.sk/HOME/Home.html

Klaus povedal(a)...

Elle słusznie zrobiła Ci reklamę:) bardzo tu kobieco, nastrojowo i pięknie. Będe częstym gościem. Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne i "świeże" progi:)

Annasza povedal(a)...

Witaj Janko :)) Piękne rzeczy kolekcjonujesz i jeszcze piękniejsze tworzysz, ta korona poniżej to mistrzostwo świata jak dla mnie :)) Ślicznie tu u ciebie, zostaję na dłużej! ;)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...