accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

piatok 14. mája 2010

Aká kvetina - taká láska / Jaki kwiat - taka miłość

Včera ma prekvapil môj malý syn Maxim. Bol spolu s babičkou v záhradke a hoci má len rok a tri mesiace a starká mu musela kvetinky odtrhnúť, zvládol ich niesť niekoľko metrov a odovzdať mi ich aj s veľkou pusinkou. Korunka je dielom včerajšieho večera. Mám rada tento kráľovský motív, ale doma som ho našla iba vo forme pracky na opasok. Keďže sa snažím byť vynaliezavá, otlačila som pracku do plastelíny a zaliala sadrou. Ráno ešte pár ťahov štetcom, obrúsenie a paráda hotová.

Wczoraj zrobil mi niespodzianke moj maly synek Maxim. Razem z babcia byl w ogrodzie i choc ma tylko rok i trzy miesiace i babcia musiala sama oderwac kwiaty, podolal niesc ich kilka metrow do domu i oddac mi ich  z wielkim buziackiem. Korona jest dzielem wczorajszego wieczora. Lubie ten krolewski motyw, ale w domu znalazlam go tylko na klamerce z paska. Klamerke odcisklam do ciastoliny (czy tak to sie nazywa?) i zalalam gipsem. Rano jeszcze pare ruchow pendzlem, szlifowanie i ozdoba gotowa.


8 komentárov:

Iva povedal(a)...

Milá Janya,
korunka se ti povedla a myslím, že jsi hodně vynalézavá. Přeji další skvělé nápady.
A chválím i tvého syna.
Příjemný víkend
Iva

Gabi povedal(a)...

Ženská vynaliezavosť je nekonečnáááá:) Odliatok je bezchybný. Super!
A máte prekrásne horce. Gabi

Monique povedal(a)...

Ale masz piekna korone, jak dla krolowej :)

zcdl povedal(a)...

hiiiiiiiiiii ten odliatok je fantasticky!!!! moje nervy, ze aka si vynaliezava! :))) super :)

Elle povedal(a)...

Super pomysł z odciskiem korony :) Kwiaty od synka - to musi być bezcenne :)
Pozdrawiam Cię serdecznie

Atena povedal(a)...

Gratuluje super synka, jak milo jest dostac kwiaty.
Ale wpadłaś na świetny pomysł z odciśnieciem korony! Jest rewelacyjna, tez lubie ten motyw.
Pozdrawiam cieplutko.

Fleurette povedal(a)...

Janya, krásná korunka a užasná květinka z lásky!!! Tvuj malý je zlatíčko!!
Krásný víkend a pěkný večer:)
Fleurette

Ewulina povedal(a)...

Z ničoho stvoriť niečo, na to si ty Janka majsterka :) Pekná prácička.

Inak, je dobré mať tak malého prcka, ktorý ešte spontánne prinesie mamičke kvety. To toho môjho 21r. tĺčka musela jeho sestra (sú spolu v UK) upozorniť minulý týždeň, že:"Mates, mama ma sviatok. Poslal si jej SMS?!" No, po tom, ako mu vynadala, už poslal :)) Zlaté detičky :)

Peknú, aj keď upršanú nedeľu ti prajem Janka.

Eva

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...