accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 13. mája 2010

Desiata fotografia - Dziesiąte zdjęcie

Ďakujem Nettike za pozvanie zúčastniť sa tejto zaujímavej hry. Vraj mám vybrať z PC v poradí desiatu fotografiu a napísať čo-to o nej. Na disku nemám úplne všetky fotografie, pretože kvalitný "chytač obrázkov" som si kúpila až neskôr. Ale predstavím 10. fotku, ktorú mám, hoci je obraz zachytený len kamerou. Veľmi sa teším, že výber padol akurát na túto fotku. Je v nej kus umeleckého sveta. Pochádza z Tuniska, z Port El Kantaoui v Sousse. Nejaký milý pán sediaci na bicykli ma fascinoval. Je zložený z rozličných zbytočných, nepotrebných háčikov a koliesok, zhrdzavených súčiastok a zdobí vchod jednej reštaurácie v prístave, pred ktorou majiteľ vykrikuje: "U mňa sú najlepšie palacinky v celom prístave, nech sa páči, vojdite. Odkiaľ ste? Zo Slovenska? Tam mám rodinu!" Vchádzame automaticky dnu a za nami počujeme: "Odkiaľ ste? Z Berlína? Tam mám rodinu!" Tento nemý cyklista sa neveriacky len díva a možno veľmi ľutuje, že si nemôže dať pohár piva so svojou "rodinou". On je tu len na to, aby ho okoloidúci obdivovali. Vtedy som mu aspoň na rozlúčku zamávala.
Pekná hra, štafetu ďalej odovzdávam: Zuzke, Gabike, Fleurette, Šárke a Iris

Dziekuje Nettice za zaproszenie do tej interesujacej zabawy. Mam wybrac dziesiate zdjecie w komputerze i przedstawic go. W PC nie mam zupelnie wszystkie fotografie, dlatego, ze kwalitny "lapac obrazkow" kupilam dopiero pozniej. Ale i tak przedstawiam 10. zdjecie, ktore mam, choc jest zrobione tylko kamera. Bardzo sie ciesze, ze to jest wlasnie to zdjecie. Bo na nim kawal artystycznego swiata. Bylo zrobione w Tunizji - Port El Kantaoui w Sousse. Jakis mily pan siedziacy na rowerze mnie fascynowal. On jest poskladany z roznych zbytecznych, nie potrzebnych haczykow i koleczek, rdzawych czesci i ozdobuje wejscie jednej z restauracji, przed ktora jej wlasciciel krzyczy: "U mnie najlepsze nalesniki w porcie, zapraszam! Skad jestescie? Ze Slowacji? Tam mam rodzine!" Wchodzimy automatycznie i za soba slyszymy: "Skad jestescie? Z Berlina? Tam mam rodzine!" Ten niemy rowerzysta tylko patrzy i moze zaluje, ze nie moze wypic szklanke piwa razem z rodzina. On jest tu tylko, zeby go podziwiac. I wtedy mu na pozegnanie zamachalam.

3 komentáre:

Atena povedal(a)...

Haha niezły gość na tym rowerze.
Fajna ta zabawa zdjeciowa, tez brałam w niej udział.
Pozdrawiam Cie serdecznie.

zcdl povedal(a)...

:) no ale som rada, ze hra ma taky uspech..:) dakujem za zapojenie sa do nej :)

Iva povedal(a)...

Tak to je super.
Příjemný den
Iva

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...