accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

nedeľa 16. mája 2010

Modlitba alebo historický román? - Modlitwa lub historyczna powieść?

V tento deň vraj Pán Boh odpočíval a kochal sa pohľadom na to, čo stvoril. Ja mám oveľa radšej dni, v ktorých si môžem zvoliť čas a formu aktivity. Napriek tomu sa nedeliam nevyhnem a tak ponúkam dva druhy nedeľných činností - meditačný a relaxačný.

W ten dzien podobno Bog odpoczywal i zachwycal sie widokiem na to co stworzyl. Ja dawam prierwszenstwo dniom, w ktorych moge wybrac czas i forme aktywnosci. Pomimo tego niedzieliam nie unikne i proponuje jej dwa rodzaje - medytatywny i odpoczynkowy.




9 komentárov:

Atena povedal(a)...

Witaj Janya, ja lubie czasem poleniuchowac w niedziele,a czasem cos stworzyc.
Zachwycam sie Twoim obrazkiem z aniolem jest piekny.
Pozdrawiam i sciskam.

Karin povedal(a)...

Nádherná relaxace,když je venku tak ošklivo.Přejí klidnou neděli.Karin

Peti povedal(a)...

Krásný den Janya,
máš nádhherné fota.....
Prosím koukni ke mě na bolg- hra Štafetový kolík doplula i ke mě a poslám jí dál přes Tvou osobu.
přeji krásnou neděli
P.

Gabi povedal(a)...

Ja beriem obe alternatívy:) Len kto mi zatiaľ postráži deťúrky?:)Gabi

aga povedal(a)...

I tak powinna być niedziela odpoczynek i wyciszenie...obrazek z aniołkiem mnie powalił jest piękny:)

Ewulina povedal(a)...

Oblož ma na sedačke knihami, novinami, prihoď pár časopisov, dolaď to orieškami, ovocím, urob dobrú kafču a hlavne! Neotravuj!

Tak, a možem relaxovať, až sa mi oči zúžia do štrbiniek. Vtedy som už v ďalšom leveli, meditujem :)))

Pekný večer Janka

Eva

GUSIA povedal(a)...

Witaj Janya :o)
Ja lubię spędzać niedzielę z rodziną.
Wspólny obiad,spacer niestety zdarza mi się to rzadko z uwagi na moją pracę :o(
Pozdrawiam Cię serdecznie

Magda-lenka povedal(a)...

Witaj!
Pierwszy raz jestem u Ciebie i z przyjemnością będę zaglądać.
To miłe, że piszesz też po polsku:)
Pozdrawiam!

Magda-lenka
http://pod-niebem-pelnym-cudow.blogspot.com/

Janka povedal(a)...

Dievčatá, vaše komentáre ma uisťujú v tom, že má zmysel podeliť sa s niekým o svoje malé milé radosti a veľmi vám všetkým ďakujem.

Dziewczyny, wasze komentarze upewniaja mnie w tym, ze ma sens podzielic sie z kims o swoje male mile radosci i bardzo wam wszyskim dziekuje.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...