accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 27. mája 2010

Anjeličková súťaž - Aniolkowe candy

Je načase niekomu urobiť radosť, preto vyhlasujem moju prvú súťaž, ktorá potrvá do 17. júna 2010. V tento deň sa bude konať žrebovanie. Výhrou sú dva sadrové odliatky anjelikov a strapce na závesy, čiže odmena bude pre tri osoby, ktoré budú vyžrebované. Pravidlá sú jednoduché: Prejaviť v komentári záujem o účasť a budem rada, ak osoby, ktoré majú blog, uverejnia v jeho bočnom stĺpci túto fotografiu s odkazom na môj blog. Teším sa na Vašu účasť a dúfam, že vyčarím trom ľuďom úsmev na tvári.

Pora zrobic komus radosc, dlatego chcialabym oglosic moje pierwsze candy, na ktore wszystkich zapraszam i ktore bedzie trwalo do 17.czerwca 2010. Wlasnie w ten dzien odbedzie sie losowanie. Cukieraskami sa dwa gipsowe aniolki i  chwosty (dziekuje Monique za przetlumaczenie:), czyli odmiana bedzie nalezyc do 3 osob. Reguly proste: Wystarczy wpisac komentarz pod postem potwierdzajacy uczestnictwo w candy i jesli osoby, ktore posiadaja blog, umiescia podlinkowane zdjecie na swoim blogu, bedzie mi bardzo milo. Mam nadzieje, ze wyczaruje 3 ludziam usmiech na twarzy.

32 komentárov:

Sklepik povedal(a)...

Zgłaszam się jako pierwsza do Candy!!! :)

Unknown povedal(a)...

No to ja druga się zapisuję :)

Iva povedal(a)...

Milá Janya, krásné výhry, střapce jsou jak ze zámku.
Příjemný večer.
Iva

Fleurette povedal(a)...

Janya, to si nemohu nechat ujít tak krásné výhry, takže se s radostí zapojuji do soutěže!!!
Krásný večer a děkuji ti za milé komentáře:)
Fleurette

zcdl povedal(a)...

Janka! tak ja sa teda musim zapojit do tejto superskej suteze lebo anjelickovia su moja slabost. Su fakt uzasni, tak ako aj tvoj blog. Idem to dat hned aj na svoj blog...pa, pekny den

Monique povedal(a)...

Hej Yanyo, ja tez staje w kolejce:)

Monique povedal(a)...

Aha, a to na zdjeciu obok aniolkow to sa chwosty ;)

Duby povedal(a)...

Ja sa pripájam tiež. Tí anjelici by sa mi veľmi hodili do zbierky a možno sa usmeje raz šťastie aj na mňa.
Pekný večer.

Annasza povedal(a)...

Z radością się zapisuję i podlinkowuję na moim blogu :))))

B. povedal(a)...

i ja i ja sie zapisuje! warto postac w kolejce po takie cudenka, moze wreszcie i mnie cos kiedys uda wylosowac:-)
Sciskam goraco
Basia

Atena povedal(a)...

Kochana nie moge przejsc obojetnie obok takich cukierasow.
Wiec i ja sie zapisuje.
Radosc sprawisz na pewno, mam nadzieje ze szczescie mi dopisze.
Pozdrawiam goraco.

aagaa povedal(a)...

Śliczności!!
Postoję w kolejce!
Pozdrawiam

GUSIA povedal(a)...

I ja z przyjemnością dopisuję się do kolejki
Pozdrawiam Cię serdecznie

Zula povedal(a)...

Z przyjemnością się zapisuję :)
Info na pasku bocznym bloga już jest.
Pozdrawiam

Unknown povedal(a)...

Z PRZYJEMNOSCIA SIE ZAPISUJE AMELIA

ola povedal(a)...

I ja się zapiszę, choć bloga nie mam....

Myszka povedal(a)...

Śniło mi się, że wygrałam candy! może to właśnie Twoje?
Pozdrawiam!

Anonymný povedal(a)...

Długa ta kolejka ale cóż a nóż się uda :) Pozdrawiam Cię gorąco

Lavande povedal(a)...

Jest mi niezręcznie już wpisywać się na candy, bo znam Cię od....od kiedy przeczytałam u Elle post poświęcony Tobie i tak Cię odkryłam:)

Niemniej aniołki i chwosty są urocze i skusiłaś mnie nimi ogromnie:)

Może dopisze szczęście...

Pozdrawiam
Lavande

AP povedal(a)...

Dzień Dobry

Jako,że mam anielską duszę więc wpisać się tutaj
muszę .

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Elle povedal(a)...

Piękności :) Ale już chyba nie powinnam stawać w kolejce, ponieważ zostałam już obdarowana przez Twoje dobre Serduszko :)
Dam więc szansę innym :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :)

artambrozja povedal(a)...

Janko :) bardzo grzecznie staje w kolejce i trzymam za siebie kciuki :))

Anonymný povedal(a)...

staje w tej kolejce i również zapraszam do mnie

mokopa povedal(a)...

V tomto zvláštním čase,kdy si opět uvědomujeme sílu přírody a také si uvědomujeme,že příliš nerozumíme, necítíme zemi po které kráčíme..je velmi příjemné nechat se pohladit tvořivýma rukama a věřit,že vše je jak má být a bude zase lépe. Děkuji

raeszka povedal(a)...

Aniołki uwielbiam :). A i chwosty się przydadzą :).
Chętnie ustawiam się w kolejce :).

Alicja povedal(a)...

I ja się dopisuję i pozdrawiam - chwosty i aniołki urocze! :)

ivcia povedal(a)...

Aniołków to ja nigdy nie omijam...to moja słabość-staję w kolejce po szczęście - Pozdrawiam

Moje miejsce na Ziemi povedal(a)...

Oj, ja też chcę się zapisać na candy:) zbieram piękne aniołki:)
Ola
aleksandrakozera@gmail.com

Klaus povedal(a)...

trochę póżno ale chyba jeszcze mogę?:) bardzo by mi było miło wygrać u Ciebie coś ładnego, zwłaszcza takie chwosty:) pozdrawiam i niecierpliwie czekam na finał.

gagipa povedal(a)...

Dołączam do kolejki , może mi się poszczęści.
www.bizugagipy.blox.pl

decou-galeryjka povedal(a)...

zdążyłam?? :((( jak to możliwe, że dopiero teraz do Ciebie trafiłam??? ślicznie tu u Ciebie!!! pozdrawiam!

Janka povedal(a)...

Dievčatá, ďakujem za účasť v súťaži. Žrebovanie sa uskutoční dnes o 15 hodine, takže dostanú sa doň tie , ktoré uverejnia komentár dovtedy. Výsledky uverejním večer.
Dziewczyny, dziekuje za uczastnictwo w moim candy. Losowanie odbyje sie dzis o 15 godz.,
wiec bede losowala z tych, ktorzy wpisza sie do tych czas.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...