accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 28. apríla 2010

Milovaný kútik - Ulubiony kącik

Cez víkend som prišla na to, že mi chýba doma zasa niečo biele:) Za obeť padol botník, po slovensky povedané topánkovník. Biela som bola až za ušami, ale výsledný efekt ma uspokojil. Biely ako sneh určite vyzerá lepšie. Motív vavrínového venca som maľovala ručne a na šikmých lištách pôsobí zaujímavo. Pretože to ešte stále nebolo ono, vybehla som k mamine po starý rám od zrkadla. Kedysi dávno som ju poprosila, aby ho opatrovala ako oko v hlave, teraz sa mi veru zišiel. Včera som doň urobila obrázok - je to iba jednoduchý kartón polepený notovými partitúrami a fixou je namaľovaný tieň tancujúcej dvojice.

O weekendzie wywnioskowalam (czy to prawidlowo napisane?:), ze brak mi w domu czegos bialego:) Ofiara stala sie szafka na buty. Bylam biala wszedzie, ale z calkowitego efektu bylam zadowolona. Biala jak snieg napewno wyglada  o wiele lepiej. Wianek z wawrzynu malowalam recznie i na drzwiach szafki wyglada interesujaco. Ciagle nie bylo to to, o czym marzylam, poszlam dlatego do mamy po stara rame od lustra. Kiedys ja prosilam, zeby ja zostawila u siebie i teraz mi sie bardzo przydala. Wczoraj zrobilam do niej obrazek - to jest zwykly karton poklejony partyturami i namalowany cien tancujacej pary.


No a moje vysnívané staré špuľky od priateľky.
No i moje wymarzone stare szpulky od przyjaciolki.


Nie každý kľúč odomyká dvere. Sú kľúče, ktoré otvárajú srdce. A nie každé dvere odomkneš kľúčom. Sú dvere, ktoré treba otvoriť srdcom.
Nie kazdy klucz odmyka drzwi. Sa klucze, ktore otwieraja serce. I nie kazde drzwi potrafisz odemknac kluczem. Sa drzwi, ktore potrebne otworzyc sercem.


14 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Świetny kącik a ta para w ramie po prostu piękna - wyjątkowej urody ozdoba :) Pozdrawiam gorąco

Atena povedal(a)...

Ja tez uwielbiam bielenie, maluje wszystko co mi wpadnie w rece. Pieknie namalowalas wianekjestem pod wrazeniem.
Stare szpulki rewelacja.
Pozdrawiam

Gabi povedal(a)...

Výsledok botníkového tvorenia je super. Biela je taká čistá farba, dáva vyniknúť akejkoľvek inej farbe. U nás dáva vyniknúť najmä detským altamirským prejavom:)Z toho vychádza môj aktuálny veľký sen - mať aspoň v jednej miestnosti všetky štyri steny detskou rukou nedotknuté:)
Nitkové špulky mi pripomenuli isté obdobie v mojom detstve, keď mi otec do špuľky z jednej strany nabil 4 klince a ja som okolo nich obmotávala vlnku a vytváral sa mi z toho krásny vlnkový hadík:)
Skvelý blog, má svoju hĺbku, skvelé deťúrence, majú tú správnu farbu.
Teší ma, že som sa tu mohla s vami/s tebou? stretnúť. Prajem krásny deň Gabi

aga povedal(a)...

Ale pięknie pobieliłaś szafkę i te wianki!!!Ramka prezentuje się uroczo!Klucze do serce i do zakamarków maja swoja tajemnicę..pozdrawiam wiosennie:)

Elle povedal(a)...

Pięknie zrobiłaś tę szafkę i w ogóle widzę u Ciebie "moje klimaty" - szaro-biało :)
Kluczyki do Twojego serca bardzo mi się podobają :)

i bardzo się cieszę, że piszesz po polsku - dziękuję Ci za to :) bo wreszcie rozumiem!
Pozdrawiam serdecznie :)

Reia Aria povedal(a)...

Ahoj Janyo,
smekám před Tvou velkou kreativitou a hlavně před úžasnou kombinací barev(?)! Tyhle kombinace miluju, málo kdo má na ně odvahu, o to je to ještě lepší! Moc se mi líbily jednoduché polštářky s čísly a ty barokní botičky. Stejně by ale člověk nevěřil i jak může být paleta černé, bílé a šedé obrovská a každá kombinace vypadá jinak, jen tak dál, jsi originál a to ce cení nejvíc!

Ewulina povedal(a)...

Janka klobúk dole pred tvojou kreativitou, navyše veľmi vkusnou. S topánkovníkom si ma teda dostala, až som si pozrela v slovníku, či naozaj a veru naozaj :))) http://slovnik.juls.savba.sk/?w=top%C3%A1nkovn%C3%ADk&s=exact&c=T89c&d=kssj4&d=psp&ie=utf-8&oe=utf-8 Eva

Janka povedal(a)...

Ďakujem vám všetkým za veľmi milé komentáre, budem sa snažiť maľovať stále iným kreatívnym štetcom, aby som urobila radosť vám i sebe. Želám vám krásny máj - lásky čas.

Dziekuje wam wszystkim za bardzo mile komentarze, bede sie starala malowac ciagle innym kreatyvnym pendzlem, zeby zrobic radosc wam i sobie. Zycze wszystkim piekny maj - miesiac milosci. Przepraszam za moj "polski":)

Iva povedal(a)...

Ahoj Janya, tvůj topankovník nejen že zní hezky, ale taky nádherně vypadá, děkuji za milé komentáře.
Hezký den
Iva

Fleurette povedal(a)...

Milá Janya,velice Ti děkuji za návštěvu a milý komentář!! Tvé blogy jsou také moc krásné a zajímavé! Bude mi potěšením se sem vracet:))
Přeji příjemný večer a krásný týden
Fleurette

li. povedal(a)...

Witaj Janiu.Dziękuję za odwiedziny. Alez pięknie u Ciebie. Będę tu zaglądać.Dobrze,ze piszesz po polsku.

Elle povedal(a)...

Twój polski jest doskonały - nie masz za co przepraszać :)
Pozdrawiam

zcdl povedal(a)...

krasna tvorba krasne fotky....:) botnik je uzasny..aj malovanie ti ide :) proste sikula!

Monique povedal(a)...

Piekny jest ten obrazek z tanczaca para :)
I swietnie wyglada nad to biala szafeczka. Masz talent w rekach :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...