accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

piatok 23. apríla 2010

Sunshine award

Niekedy sa stáva, že na konci veľmi smutného dňa na vás čaká prekvapenie. Mňa čakalo práve dnes vo forme ocenenia môjho blogu, ktoré mi poslala Iris:  http://irisjoys.blogspot.com/ Zo srdca ďakujem.

Czasami zdarza sie, ze pod koniec bardzo smutnego dnia czeka na was niespodzianka. Na mnie czekala wlasnie dzisiaj w podobie wyroznienia mojego bloga, ktore przeslala mi Iris: http://irisjoys.blogspot.com/  Dziekuje serdecznie.

Pravidlá hovoria, že ocenenie treba poslať ďalej dvanástim blogom, ale ja si dovolím úplne porušiť pravidlá a dúfam, že mi odpustíte a dáte za pravdu, keď poviem, že si Vás radšej uctím pravidelnými kometármi. Tým dám najavo, že Vaše blogy rada navštevujem a čerpám z nich veľa energie.

2 komentáre:

aga povedal(a)...

Gratuluje wyróżnienia w pełni zasłużone!Trzymaj się cieplutko!

Iris povedal(a)...

Tak to som rada, že to potešilo. Prajem čo najmenej smutných dní! iris

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...