accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 6. apríla 2010

Nový domov:)

Dnes som hľadala náhrdelník po mamine. Keď sa niekam veľmi ponáhľam, zvyčajne nemôžem nič nájsť. Aspoň nie to, čo by som práve chcela. Tak to bolo aj dnes, preto som sa rozhodla, že náhrdelníky a korálky budú mať tiež svoje miesto, aby som nabudúce nezmätkovala. Teraz sa pýšia novým domovom v podobe drevenej krabičky. Pomohla mi technika decoupage, vrchnák je ozdobený pokrčeným toaletným papierom maľovaným na bielo.





4 komentáre:

zcdl povedal(a)...

krasny domov maju vsetky sperky :)

Janka povedal(a)...

Ďakujem krásne za komentár, Zuzka:)

Reia Aria povedal(a)...

Milá Janyo, konečně Ti píšu, tvůj blog už mám prohlédnutý skrz na skrz a musím říct, že má úžasnou atmosféru. Ale především smekám nad fantasticky zrenovovanýni krabičkamil, zatím sem takové neviděla. Jsi opravdu šikovná:-)

A hlavně děkuji za krásné vzkazy u mě na blogu, to je bez komentáře, jsi opravdu mistr slova a vždy mě velmi potěší:-*

Tak nashle u mě nebo u Tebe a pohodové jarní dny;-)

Viera povedal(a)...

nič lepšie ako spojiť duch Paríža a šperky!

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...