accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 29. septembra 2010

Le magique endroit

Dnes vás zavediem na tiché, pokojné a romantické miesto, ktoré má svoj špecifický štýl a zaujímavé farby. Niekedy tu čerpám energiu a niekedy aj inšpiráciu. Dokonale naservírovaná káva tu má neopakovateľnú chuť a keď sa snúbi s príjemnou obsluhou, určite si na pár chvíľ odpočiniete. Môžete si vybrať z pestrej barovej ponuky nápojov, vynikajúco tu varia a ja mám tú výhodu, že bývam tak 3 minúty od tohto štýlového domčeka. Nesie meno MASSIMO HOUSE. Srdečne vás pozývam (aspoň takto virtuálne) na šálku dobrej kávy:)
Dzisiaj was zaprowadze na ciche, spokojne i romantyczne miejsce, ktore ma swoj specyficzny styl i  interesujace kolory. Czasami czerpie tutaj energii, czasami i inspiracje. Doskonale zaproponowana kawa tutaj ma niepowtarzalny smak i kiedy bierze slub z przyjemna obsluga, pewnie odpoczniecie na pare chwil. Mozecie sobie wybrac z roznorodej oferty napojow, wspaniale tutaj gotuja i ja korzystam z tego, ze mieszkam 3 minuty od tego stylowego domku. Nazywa sie MASSIMO HOUSE. Serdecznie zapraszam (chociaz tylko wirtualnie) na filizanke dobrej kawy:)























Dúfam, že sa vám v tejto rozprávke páčilo a že mi odpustíte, že v poslednom čase často neblogujem:)
Mam nadzieje, ze wam sie w tej bajce podoba i ze wybaczycie mi, ze ostatnio nie bloguje czasto:)

Ďakujem Gabi, Iris  a Pet za ocenenie blogu, veľmi si to vážim.
Dziekuje Gabi, Iris a Pet za wyroznienie bloga, bardzo tego szanuje.


Mám  o sebe napísať 7 zaujímavostí. Možno by som sa mohla zmieniť o tých, ktoré som na blogu ešte neuviedla:
1. Viem trochu loviť ryby.
2. Chcela by som v živote stihnúť vzdelať sa a pracovať v interiérovom návrhárstve.
3. Rada sledujem, ako sa kto tvári, keď rozbaľuje darček.
4. Verím v anjelov.
5. Keď idem krájať chlieb, najprv ho nožíkom prežehnám.
6. Som výbušná a tvrdohlavá.
7. Túžim mať veľký čierny klavír-krídlo a naučiť sa na ňom hrať.
To je všetko na dnes, ďakujem vám za návštevy.

Mialabym o sobie napisac 7 rzeczy. Moze moglabym nadmienic te, o ktorych jeszcze nie pisalam:
1. Potrafie troche lowic ryby.
2. Chcialabym  w zyciu zyskac wyksztalcenie i prace w projektowaniu interieru.
3. Lubie obserwowac kogos jak rozpakowywa prezent.
4. Wierze w anioly.
5. Przed krojeniem chleba  przezegnam go (zrobie krzyz na niego nozem).
6. Jestem uparta i czasto wybuchuje.
7. Pragne miec duze czarne piano-skrzydlo i nauczyc sie na nim grac.
To wszystko na dzisiaj, dziekuje wam za odwiedziny.

19 komentárov:

Kaprys povedal(a)...

Janeczko ale cudnie tak fioletowo ;-) normalnie balsam dla kapryśnej duszy ;-)
Pojemniczki na słodkości wspaniałe !!!
Pozdrawiam serdecznie Aga

GUSIA povedal(a)...

Miejsce typowo glamour!!!
Dziękuję za wirtualne zaproszenie na małą czarną :o)
Kolory naładowały mnie energią
Pozdrawiam wieczorowo

B. povedal(a)...

Troche pozno na kawe, ale dziekuje, bo kawe uwielbiam:-)
sciskam serdecznie
Basia

Sylwerado povedal(a)...

Piękne miejsce, idealne aby w taki pochmurny dzień jak dziś napić się kawy:-)

Peti povedal(a)...

Ahojky Janya,
koukám,že jsi ocenění již dostala a moc moc blahopřeji!
U mně máš také jedno ocenění Tvého nádherného blogu :-)
přeji krásné podzimní dny P.

Viera povedal(a)...

Milá Janka,
srdečná vďaka za možnosť nahliadnuť aspoň cez obrázky. Exteriér aj interiér sú krásne, atmosféra elegancie a pohody. Za srdce ma chytili slová v piesku napísané - "tabuľa" je k dispozícii hosťom?
Z tvojich zaujímavostí a plánov veľmi podporujem číslo 2.Veď to som ti už písala, bola by škoda pre svet, nevyužiť čo v tebe je.
Rodinka mamy čo vie loviť ryby a s láskou krája chlieb má "postarané" :o)
Krásnu jeseň

artambrozja povedal(a)...

Dziękuje za zaproszenie na kawę :*** była pyszna w cudnej atmosferze :)
zachwycił mnie ten parapet z .. piaskiem ?
Janko ja też robie znak krzyża na chlebie - nauczyła mnie tego moja mama:)
całusy :**
Kochana c z podpisem ?

Anonymný povedal(a)...

Dziękuje za kawe,aż żałuje że to miejsce jest tak daleko...zazdroszcze Ci tej pięknej atmosfery.Pozdrawiam ciepło!

Ana.Anything povedal(a)...

Janko i znów dowiaduję się o Tobie czegoś nowego - miło poznawac Cię w tak pięknym otoczeniu i na pysznej kawce - miejsce magiczne!!!

Atena povedal(a)...

Janeczko miejsce gdzie delektujesz sie kawka jest zjawiskowe.
Zazdroszecze ze masz taka kawiarnie prawie pod nosem.
Zdjeciami wnetrz jestem oczarowana, sa magiczne, stylowe, bardzo podoba mi sie tam!
Ludzie ktorzy ja stworzyli musza tez byc niesamowici.
O siedmiu rzeczych ktore napisalas to pochwale sie ze prawie wszystko wiem;-))
Usciski sle.

Bree povedal(a)...

A ja wlasnie kawusie popijam i ogladam zdjecia z tego pieknego miejsca, bardzo klimatycznie tam jest. A Tobie Janeczko zycze tego o czym napisalas ze pragniesz.
Pozdrawiam serdecznie

Dagi Mara povedal(a)...

Co za atmosfera! Piekne wnetrza. Takie miejsce miec na wyciagniecie reki to szczescie!
Gratulije odznaczenia!
Zycze Ci aby Twoje upragnione pianino Cie kiedys odnalazlo a co do zawodu, to na pewno byloby to cos dla Ciebie. :)
Pozdrawiam!

Dagi

Unknown povedal(a)...

jak nie pijam kawy, tak dałabym się zaprosić do tej kawiarni - bardzo stylowa
szkoda, że u mnie takich miejsc nie ma
buziaki

Rose povedal(a)...

Ja też nie piję kawki ale jakie to ma znaczenie, kiedy dookoła tak klimatyczne miejsce. A do tego w Twoim towarzystwie to już całkiem można się zrelaksować.
Podoba mi się 4 :)
Dziękuję za miłe słowa, były mi bardzo potrzebne.
Pozdrowienia od różanego...

Annasza povedal(a)...

Pięknie tam!! Kawa musi smakować wybornie :)) Ciepło pozdrawiam :))

twiggy povedal(a)...

Janka vďaka za pozvanie na kávu... bola výborná :)... tiež túžim po krídle,ale na rozdiel od teba na ňom viem hrať a tiež už pár rokov to učím aj iných :)môžeš prísť...

Janka povedal(a)...

Kaprys...tak, wlasnie o tobie myslalam, kiedy pstrykalam fotki:)
GUSIA... masz racje, cala restauracja w tym stylu. pozdrawiam
Basiu... herbatka tez tam super, i jedzenie, mialabys z czego wybrac:)
sylwerado... i ja tego lubie, po udanym spacerku wypic cos goracego w takim "domku":)
Pet... ďakujem krásne za ocenenie, veľmi ma potešilo:)
Vierka... už Ti niekto povedal, že vieš krásne štylizovať? Treba to využiť, je to nádherný dar. Ďakujem za pochvalu, do piesku tam asi vŕtal personál:), ale keby som sa ozvala, určite by mi dovolili niečo si "škrabnúť":)))
artambrozja... kochana, dziekuje,tak, to slowa pisane w bialym piasku. Oj..podpis pozniej, xi, to bedzie niespodzianka:)))))
Monia... ale takich miejsc kolo nas duzo, wystarczy troche zamknac oczy i pewnie Twoja herbatka lub kawa nie smakuje o nic gorzej:) Pozdrawiam
Ana... dziekuje, mam nadzieje, ze nie bede dla was ryby lowila, bo juz lata tego nie robilam:)))))
Anetko... tak, przemily ludzie tam pracuja i spokoj tam panuje, wiec lubie tam chodzic. Appropo, musze wymyslic cos, co jeszcze nie wiesz...np,ze mam dlugosc stopy 37, hahaha
Bree...dziekuje Ci bardzo, kochana:)
Dagi... Dziekuje, moze jakies marzenia spelnia sie w przyszlym roku, bede napewno informowala na blogu:)
Kasko... wypilabys herbatke, nie ma problemu, i mysle, ze w tykim miejscu i kawe nauczylabys sie pic:)
Aniolku... dzieki, sciskam
Annasza... tak, tak, kawusia pyszna, uwielbiam to miejsce
twiggy... jooj, ja si Ťa objednám, keď tú opachu raz zoženiem... :)

Sklepik povedal(a)...

Przepiękne zdjęcia nam pokazałaś. Gdy tak czytałam o tych Twoich aniołach to pomyślałam że chyba jesteś jednym z nich. Tyle w Tobie ciepła i serdeczności. Aż nie do wiary!!

artambrozja povedal(a)...

janko :) zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...