accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 23. septembra 2010

Tradadá

Včera sa konalo narodeninové žrebovanie. Iste čakáte, kto sa stal víťazom, ale pekne po poriadku. Chcela som ešte predĺžiť leto a tak sme sa s malým Maximom zahrali tak, ako som sa v detstve hrávala ja. Z papiera sme mu urobili maličké loďky a tie krásne plávali v miske s vodou. Loďky boli poskladané z papierikov s vašimi menami.
Wczoraj odbylo sie urodzinowe losowanie. Napewno czekaliscie, kto stanie sie zwyciezca, ale pieknie po koleji. Chcialam jeszcze przedluzyc lato, wiec z malym Maximem bawilismy sie tak, jak ja kiedys. Z papieru zrobilismy mu malutkie lodki, ktore plywaly w misce z woda. Lodki poskladalismy z papierkow z waszymi nickami.


Nakoniec sme vyžrebovali z nich jednu a tá sa stala majiteľkou obrázkov a príveskov, ktoré som vytvorila.Víťazkou je
Ana
W koncu wylosowalismy z nich jedna i ta zostala wlascicielka obrazkow i zawieszek stworzonych przeze mnie. Zwyciezynia jest
Ana


Ďakujem vám všetkým za účasť a verím,že sa vám letný výlet loďou páčil:) Anu poprosím poslať adresu na môj e-mail.
Dziekuje wam wszystkim, ze wzieliscie udzial w moim candy i mam nadzieje, ze letnia wycieczka wam sie podobala:) Ane poprosze wyslac adres na moj e-mail.

V deň mojich narodenín som nič špeciálne nevytvorila. Ale iní mysleli na mňa a odhadli veľmi presne, čo ma vie potešiť.
W dzien moich urodzin nic specjalnego nie stworzylam. Ale inni myslali o mnie i mysle, ze dokladnie
wiedza, co mi zrobi radosc.






Okrem darčekov od známych mi jeden prišiel aj poštou. Poslala mi ho Zuzka a ja jej za to veľmi ďakujem.
Oproc prezentow od znajomych jeden dotarl do mnie w paczce. Wyslala mi go Zuzka, ktorej bardzo dziekuje.



Tu sú rôzne kvetinky od mojich najbližších.
Oto rozne kwiatki od moich najblizszych.

19 komentárov:

barbaratoja povedal(a)...

Troszkę spóźniona do prezentów, które już od innych otrzymałaś dokładam serdeczne życzenia wielu spełnionych marzeń;-)))
Gratuluję wylosowanej!

Unknown povedal(a)...

dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni

a Tobie 100 lat :)

Bree povedal(a)...

Gratuluje zwyciezczyni!
Piekne prezenty dostalas Janko, spoznione zyczenia sle ode mnie, pozdrawiam serdecznie

Ana.Anything povedal(a)...

Nie mogę uwierzyć, że udało mi się wygrać i do mnie przyjadą te śliczności, chce mi się tańczyć i śpiewać i krzyczeć z radości:) Dziękuję Janeczko:* Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek, niech kolejne lata będą szczęśliwe, wolne od trosk i zmartwień, pełne miłości i spokoju duszy, twórcze i obfite w dzieła:)

Elle povedal(a)...

Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin Kochana :)
a prezenty dostałaś wspaniałe :)
Uściski!

Atena povedal(a)...

Gratuluje zwyciezczyni!

Janeczko dostalas piekne prezenty, widac ze rodzinka zna Cie na wylot, i wie co lubisz.
Sciskam

ABily povedal(a)...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin a Anie wygranej:)

Rose povedal(a)...

Gratuluję Szczęściarze!: )
A Tobie przesyłam buziaka urodzinowego :)

Monique povedal(a)...

Gratulują wygranym!
Łódeczki w misce mnie rozczuliły, są śliczne, dobry pomysł na losowanie:)
Piękne prezenty dostałaś, szczególnie podoba mi się latarenka druciany koszyczek :)

Kaprys povedal(a)...

Dużo pięnych prezentów dostałaś !!!
Najlepsze życzenia urodzinowe !!!
Zwyciężczyni gratuluję !!!
Pozdrawiam Aga

Unknown povedal(a)...

Życzę Ci wszystkiego najlepszego! Łodeczki są naprawdę wspaniałe! Cudowny pomysł na ostatki lata :) A zwyciężczyni gratuluję wygranej! Następnym razem, szczęście być może uśmiechnie się do mnie ;)

Gabi povedal(a)...

Janya, všetko najlepšie, krásne darčeky, na tvoju nôtu:)Gabi

B. povedal(a)...

Najserdeczniejsze zyczenia urodzinowe,szczescia,zdrowia i czego tylko sobie zamarzysz Janeczko i sto lat!!
Basia

Klaus povedal(a)...

wspaniały pomysł na losowanie:) żyj sto lat Janko! i nigdy się nie zmieniaj:) życzę Ci byś na codzień doświadczała tyle radości co w dniu urodzin:)

Aga robie-bo-lubie povedal(a)...

Wybacz, że po czasie, ale z całego serca: wszystkiego najlepszego Ci życzę. Weny twórczej, przyjaciół i miłości!

ushii povedal(a)...

Dawno nie mogłam na blogi zaglądać więc i do Ciebie sie nie udało :( o wybaczenie proszę :)
I składam naj, naj, naj, najserdeczniejsze życzenia!! 100 lat!!!

prezenty dostałas śliczne i teraz i wcześniej i w ogóle dużo u ciebie piękności :) idę jeszcze pooglądać i nadrabiać :)
Ściskam!

Anonymný povedal(a)...

Pozazdrościć i prezentów i wygranej ... anielica cudowna ! Wiele słonecznych dni a miłości jak najwięcej :) Pozdrawiam gorąco

Gabi povedal(a)...

Janya, prichádzam s ponarodeninovým darčekom - pozývam ťa na môj blog vyzdvihnúť si ocenenie a pozvánku do hry. Gabi

Anonymný povedal(a)...

janya,dodatočne vám gratulujem k narodkám :-)).krásne darčeky ste dostala.a výherkyni krásnych vecičiek tiež.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...