accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

piatok 17. septembra 2010

Conte de fées

Neuveríte, ale od včera u mňa býva krásne dievčatko. Prišlo bez slova, skromne a ihneď si ukradlo moje srdce. Nie, nepíšem o novom členovi rodiny, aj keď nejaká tá dcérka by sa veru zišla:) Ide o dievčatko z obrázku, ktorý sa mi veľmi zapáčil na blogu Kaśky. Neočakávala som takúto návštevu zďaleka. Vážim si Kaśkino dobré srdiečko a šikovné ruky. Prekvapila ma týmto krásnym darčekom. K obrázku pribalila aj precízne ušitého vtáčika, noty a ozdobný papier, s nimi mám už svoje plány a určite ukážem aj konečné efekty. Viem, že viaceré bloggerky tiež prežívajú rovnaké pocity pri otváraní neočakávaných balíčkov. Ja každú takúto zásielku emotívne polejem slzami, prepáčte mi to teda:)
Ďakujem Ti, Kaśka, z celého srdca.
A Vám všetkým odporúčam pozrieť si poklady na jej blogu.

Nie uwierzycie, ale od wczoraj u mnie mieszka mala dziewczynka. Przyszla bez slowa, skromnie i zaraz skradla moje serce.  Nie, nie pisze o nowym czlonku rodzinnym, i kiedy corka by sie pewnie przydala:) Chodzi o dziewczynke z obrazka, ktory mi sie bardzo spodobal na blogu Kaśki. Nie spodziewalam sie takiej wizyty z daleka. Szanuje dobre serduszko Kaśki i jej zdolne rece. Zaskoczyla mnie tym pieknym prezentem. Do obrazka dodala tez precyzyjnie wykonanego ptaszka, nuty i papier ozdobny, z tymi slicznosciami mam juz swoje plany i pewnie pokaze ich koncowy efekt. Wiem, ze niektore bloggerki tez maja uczucia podobne do moich przy rozpakowywaniu nie oczekiwanych paczek. Ja kazda taka przesylke emotywnie podlewam lzami, wiec wybaczcie mi, prosze.
Dziekuje Ci, Kaśko, z calego serca.
I wam wszystkim polecam zajrzec na jej bloga, bo warto widziec wszystkie jej skarby.




Aby ste si nemysleli, že nič nerobím, iba dostávam darčeky, tu je dôkaz, že to nie je tak:) Keďže kuchársku knižku už mám, bolo načase ušiť si aj zásterku a podložky pod taniere. V poslednom čase sa mi veľmi páči motív vtáčej klietky, takže som sa vybláznila tentokrát na textile.

Zeby nie myslaliscie, ze nic nie robie, tylko otrzymywam prezenty, tutaj dowod, ze to nie tak:) Dlatego, ze ksiege przepisow juz mam, byl najwyzszy czas uszyc jakis fartuch i podkladki pod talerze. Ostatnio mi sie bardzo podoba motyw klatki, wiec poszalelam tym razem na tkaninie.







A skoro som zabudla... na bazári som kúpila kľúče, ktoré sú akoby stvorené do mojej bielej skrine. Škoda, že boli len dva,  tretí budem musieť ešte pohľadať. A týmto kľúčom zamykám post:)
I bez mala zapomnialam... w bazarku kupilam klucze do szafy, ktore pasuja tam jak oryginaly. Szkoda, ze tylko dwa, trzeci musze jeszcze gdzies poszukac. I tym kluczem zamykam post:)

18 komentárov:

Rose povedal(a)...

To miły gest! :) Dziewczynka też bardzo mi się podobała, no i podoba dalej :)
Ptaszek uroczy, choć w klatce :) Też polubiłam ten motyw, jak i korony...
Pozdrowienia od różanego...

Elle povedal(a)...

Janko, tak - dobra osoba otrzymuje prezenty - tu się nie ma co dziwić :)
Piękny obrazek, cudny fartuszek i podkładki, a klucz - marzenie!
serdecznie pozdrawiam :)

Janka20 povedal(a)...

Jani, pekne si našila, zhodou okolností som si tie isté nožnice nažehlila na vrecúško s obrázkom šijacieho stroja :), kľúče - nádherná starinka, maj sa pekne a tvor aj naďalej.
J.

Gabi povedal(a)...

Pekné detailíky, krásne hotové dielka, nádherný kľúč a príjemný nový design stránky:)Gabi

Myszka povedal(a)...

Świetne motywy klatek! Bardzo mi się podobają i ten ptaszek w sznurkowej klatce śliczny :)

Ana.Anything povedal(a)...

Jak to jest, że z każdym postem potrafisz zaskoczyć i sprawić, że patrzę w ekran jak zahipnotyzowana! Fartuszek i podkladki i ptaszek to mistrzostwo świata - tak piękne i niesamowite w swej prostocie i bieli...Prezenty piękne i dziewczynka ukradkiem zerka na maszynę...oj będzie szyła po nocach:)

B. povedal(a)...

Kasie zdazylam juz poznac z tej samej strony co Ty Janko:-), ptaszka zrobila slicznego, a obrazek rzeczywiscie moze skrasc serce...
Twoje nowe wytwory sa piekne, lubie to polaczenie czarno-biale: Czarny nadruk na bialej serwtce wyglada pieknie. Mialas tez super pomysl na ptaszka w klatce. Super!
sciskam cieplo
Basia

aga povedal(a)...

Janko- wspaniały obrazek dostałaś!A Twój fartuszek i podkładki są przeurocze!Zdolne masz rączki!Pozdrawiam serdecznie:)

Atena povedal(a)...

Janko kochana jakie cudne prezenciki dostalas od Kasi. Takie nieoczekiwane ciesza podwojnie, teraz tez wiesz jak to jest otrzymac cos niespodziewanie:-)
Poczynania kuchenne swietne.
Motyw klatki tez bardzo lubie, najbardziej podoba mi sie ta zawieszka klatki z ptaszkiem- bombowa jest.
Wydruk z nozyczkami i napisem tez boski, wogole wszystko mi sie dzis u Ciebie podoba.
Sciskam i milego weekendu zycze.

Trzpiot povedal(a)...

same cuda dziś pokazałaś :-)

Reia Aria povedal(a)...

Janko,
zástěrka a vše okolo opravdu vymazlené do posledního detailu, neuvěřitelné! Prostě máš vkus a věc dotáhneš do konce se vším všudy, chtěly bysme v ní vařit všechny:-).
Krásné zářijové dny:-*

Fleurette povedal(a)...

Milá Janya, ten obrázek je užasný a věřím, že Tě moc potěšil! Motiv s klíckami se mě také moc líbí!!
Přeji krásný večer a super neděli:)
Fleurette

artambrozja povedal(a)...

Janko :) prezent śliczny - rozumiem twoje łezki przy rozpakowywaniu - tez tak mam :))
Motyw klatek cudny - i wszystko jak zawsze perfekcyjnie wykonane :)
całusy :**

Kaprys povedal(a)...

Janko tak jak i Ty ja miałam łzy w oczach kiedy otwierałam przesyłkę od Ciebie.
Ty dostałaś wspaniały prezent !!!
Twoimi pracami z motywem klatki jestem oczarowana !!!
Pomysłowe i piękne !!!
Pozdrawiam Aga

Unknown povedal(a)...

jeszcze raz napiszę - bardzo się cieszę, że Ty się cieszysz :D

a obrazek pięknie się wpasował w kącik krawiecki :)

buziaki

Nela povedal(a)...

Obrazek wpasował się doskonale w maszynowy kącik. Motywy na kuchennych akcesoriach śliczne. Pozdrawiam.

vena7 povedal(a)...

Same delikatne wspaniałosci ..

niesława povedal(a)...

Zgadzam sie calkowicie -Kasia jest super przemila dziewczyna , tez juz sie o tym przekonalam :)
A Twoje prace przesliczne :) Pozdrawiam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...