accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

piatok 10. septembra 2010

CANDY

Pokúšala som sa urobiť aj ja prívesky a kartičky s viktoriánskou tématikou. Všetkými som sa rozhodla rozmaznať jednu z vás v deň mojich narodenín, tzn. 22. septembra. Vtedy sa uskutoční žrebovanie. Podmienky nie sú žiadne a candy je pre všetkých, ktorým sa tieto malé poklady páčia, osoby, ktoré nemajú vlastný blog, poprosím o kontakt. Týmto postom vám chcem poďakovať aj za príjemné komentáre a návštevy.

Probowalam i ja stworzyc zawieszki i karteczki z wiktorianskym tematem. Wszystkimi postanowilam rozpieszczyc jedna z was w dzien moich urodzin, tzn. 22. wrzesnia. Wtedy odbedzie sie losowanie. Warunkow nie ma, candy jest dla wszystkich, ktorym podobaja sie te male skarby, osoby nie posiadajace bloga poprosze o kontakt. Tym postem chcialabym podziekowac wam za przyjemne komentarze i odwiedziny.


63 komentárov:

artambrozja povedal(a)...

Janko właśnie odwiedził mnie listonosz !!!!!!!!
jesteś niesamowita - BARDZO, BARDZO CI DZIĘKUJĘ :****
a na twoje candy zapisuje sie z wielka przyjemnością :))
buziole :***

Agnieszka Bloch povedal(a)...

Chętnie wezmę udział w zabawie, staję w kolejce po cudeńka :) ściskam
Aga (aga,ocean@wp.pl)

Chanta povedal(a)...

Janka, z prawdziwą przyjemnościa zaglądam na Twoją stronę i nie mogę się napatrzeć. Gratuluję Ci kreatywności i przede wszystkim precyzji wykonania wszystkich prac. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę słonecznego weekendu. Z nadzieją na wygraną wpisuję się na Twoje candy:)

Sylwerado povedal(a)...

Zawieszki....hmmm...sama jeszcze nie próbowałam ich zrobić. Zapisuję się z przyjemnością po te cudeńka.

Kinga povedal(a)...

Piękne zawieszki.
Ustawiam się w kolejce, bo warto .
Twoje dzieła sa takie precyzyjne, staranne.
Cudne po prostu.
Pozdrawiam

zcdl povedal(a)...

Janka jeeej to je mile premilene....pripajam sa do sutaze...tesim sa :)

Kaprys povedal(a)...

Janko zawieszki przecudne !!!
Chętnie stanę do kolejki ;-)
Może się poszcześci.
Pozdrawiam Aga

Kaprys povedal(a)...

Pisałam komentarz i go nie ma ?
Ale na Candy chętna jestem !!!
Pozdrawiam Aga

Natalia povedal(a)...

Ja też z chęcią przyłączę się do zabawy;)
Jeśli wygram to na pewno odezwę się pod koniec września,bo dopiero wtedy wrócę:(
I oczywiście zapraszam do udziału w moim candy:)

Atena povedal(a)...

Janeczko i wyszly swietne te zawieszki, oczywiscie staje w kolejce po nie.
Buziaczki

Rose povedal(a)...

Piękne zawieszki! :)
Normalnie prawdziwe marzenie anioła ;)
Pozdrowienia od różanego...

Unknown povedal(a)...

Zawieszki bardzo klimatyczne i urocze - ostatnio mi się udało, więc może i tym razem też??
Buziaczki

Anonymný povedal(a)...

Zawieszki oczywiście sliczne ,z klimatem więc jak po nie nie sięgnąć :)) Pozdrawiam gorąco

Larisa povedal(a)...

They are so cute!!! Nice candy))

Edyta povedal(a)...

Zawieszki są śliczne. Sama nie potrafię takich zrobić więc chętnie ustawię się w kolejce. może mi się poszczęści :)
Pozdrawiam

Elle povedal(a)...

Jakie cudowności!!!

Dagi Mara povedal(a)...

Piekne, po prostu piekne sa! Ustawiam sie skromnie w kolejce..
Pozdrawiam!
Dagi

Ana.Anything povedal(a)...

Ojej, oczywiście, że w tę społeczną kolejkę i ja z przyjemnością stanę:) Śliczności Twoje zawsze mile widziane:) Jak położę dzieciaczki to wkleję na blogu info o Twoich cukiereczkach:)

B. povedal(a)...

i ja sie zapisuje oczywiscie!
cudowne zawieszki, jak sie im nie oprzec?
sciskam mocno
Basia

Beata Woźniak povedal(a)...

Ja również się zapisuję:)
pozdrawiam serdecznie

jola_zola povedal(a)...

cudowne prace, zapisuję się oczywiście:)
a i na swoje serduszkowe Candy zapraszam:):):)

MaJu povedal(a)...

zawieszki sliczne-moze i mi uda sie zostac ich szczesliwym posiadaczem . oczywiscie zapisuje sie na candy.
pozdrawiam

savannah povedal(a)...

Oj jakie sliczne i te klimaty...niesamowie, chetnie zapisze sie na takie cuda :) pozdrawiam cieplo :)

Myszka povedal(a)...

Z chęcią bym takie zawieszki przygarnęła :)

Ajka povedal(a)...

Janinko, máš šikovné pacinky na všechno! MOc se ti povedly ceduličky! Kořenky, které jsem od tebe vyhrála už zdobí mou kuchyňku a denně na ně koukám a děkuji moc!!!Ajka

raeszka povedal(a)...

Cudne :), chętnie się dopiszę do listy :).

Jitka povedal(a)...

Moc krásné cedulky, líbí se mi tento styl a ráda se soutěže zúčastním.
Přeji hezké podzimní dny, Jitka

Justyna (Sarmatix) povedal(a)...

Zapisuję się na te cuda :)
Pozdrawiam serdecznie :)
ustinika.blogspot.com

AP povedal(a)...

Dzień Dobry

Najwspanialszą Jankę oglądam na kompie przed
śniadankiem.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Jasmin povedal(a)...

Nie oprę się tak cudnym zawieszkom, staję po nie w kolejce. Pozdrawiam cieplutko

Alaya povedal(a)...

Zapisuję się :)
http://pracowniaalaya.blogspot.com/

Aga robie-bo-lubie povedal(a)...

Ach jakie śliczne zawieszki! Staję w kolejce po nie. Naprawdę klimatowe Ci wyszły.

niesława povedal(a)...

Zajrzałam do Ciebie po przeczytaniu posta u Ambrozji i juz zaluje ,ze nie znalazlam twojego bloga wczesniej...

Z checia wezme udzial w zabawie .

pozdrawiam Cie slicznie i obiecuje byc stalym zagladaczem :)

Annasza povedal(a)...

Prześliczne są, cudeńka po prostu, z przyjemnością się zapisuję :))

Mira povedal(a)...

I ja się skuszę, bo Twoje zawieszki są urocze. Pozdrawiam!

Anonymný povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Anonymný povedal(a)...

ceduličky sú nádherné :-)).ste veľmi šikovná a vaše blogovanie je nádherne čitatelné a inšpirujúce!!!ak by som mohla,moc rada sa zúčastním súťaže.
prajem príjemné slnečné popoludnie
lenka,trenčín

aga povedal(a)...

Takie piękności ...trudno się oprzeć!!!!Staje w kolejkę!!!!Pozdrawiam Cie serdecznie!

ALEXLS povedal(a)...

Wspaniale cukiereczki urodzinowe! Zapisuje sie z wielka przyjemnoscia!

jana277 povedal(a)...

Tvoj blog je milé pohladenie duše. Skúšala som nájsť podobné "starinkové" obrázky, dalo to veľmi zabrať a našla som len pár. Vytvorila si krásne kartičky.

eda povedal(a)...

twoj blog jest boski!!masz cudowne pomysły !ustawiam sie w kolejce pozdrawiam

Natalia povedal(a)...

bardzo się cieszę, że mogłam poznać Twojego bloga! bardzo mi się podoba to co robisz. przyłączam się do zabawy i pozdrawiam serdecznie

penelopis povedal(a)...

Witam serdecznie...jestem zauroczona tymi pieknymi zawieszkami i z ogromna przyjemnoscia wezme udzial w tak doskonalej zabawie.
Pozdrawiam bardzo cieplo...Ania

Iva povedal(a)...

Krásná soutěž, taky se připojuji, někdy prý štěstí sedne i na ...¨
Příjemné dny
Iva

Iva povedal(a)...

Krásná soutěž, taky se připojuji, někdy štěstí sedne i na ...
Hezký den
Iva

EDYTA KUBICZEK povedal(a)...

Piękne , piękne , piękne ... Staję nieśmiało w kolejce .
wszystkiego dobrego
Edyta

Iris povedal(a)...

A ceduľky očarila aj mňa a tak sa hlásim do súťaže aj ja! A keďže narodeniny sú tu už za pár dní, prajem všetko naj, naj, najlepšie... veľa krásnych chvíľ s rodinou a všetkými blízkymi.

jerzy_nka povedal(a)...

Na takie śliczności muszę się zapisać!

Licho_Nie_Spi povedal(a)...

Ja uwielbiam ten styl...Te kupry, buciki, koroneczki, koki... Stanę w ogonku, Pozdrawiam!

Missy povedal(a)...

Jakie to piękne ja tez chcę...Pozdrawiam Missy

Unknown povedal(a)...

Piękne są! :) Ja poproszę o nie :)

barbaratoja povedal(a)...

Przepiękne zawieszki...chętnie się nimi zaopiekuję ;-))

Marzenia povedal(a)...

i ja staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam ; )

ika povedal(a)...

Prześliczne zawieszki! Yanyo, jestem pod wrażeniem Twojego bloga i Twojego polskiego! niesamowite poczynania. Od jakiegoś czasu śledzę Twojego bloga więc wiem o czym piszę ;)
Pozdrawiam Cię serdecznie i już dziś życzę wiele radości i uśmiechów w dniu urodzin!

ika

AK povedal(a)...

Przepiękne zawieszki! Bardzo bym takie chciała mieć :o) Pozdrawiam
http://krasnalka.blogspot.com/

Berceuse - Art povedal(a)...

Ustawiam sie w kolejce i pozdrawiam serdecznie

Charodeya povedal(a)...

Jak piękne. Vintage urok!
http://rukomeslo.blogspot.com/

vena7 povedal(a)...

zapiszę się na te wspaniałosci - i już zasyłam serdecznie życzenia.Monika

kasiekw povedal(a)...

ja tez się zapisuję

dorbry povedal(a)...

Zawieszki przecudnej urody. Pozdrawiam

butterfly povedal(a)...

Moze i mi sie poszczescie. Czekam na ogloszenie wynikow.
wszytskiego najlepszego z okazji urodzin

Unknown povedal(a)...

Dopisuję się do kolejki :)

Aster povedal(a)...

I love this candy!!! Your blog is wonderful!
http://vydumka.blogspot.com/

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...