accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 14. septembra 2010

Bonbons pour moi

Dnešný post chcem venovať výnimočnej dušičke, ktorá ma rozplakala. Volá sa Šárka a práve jej by som rada vyjadrila svoju vďaku. Moja cesta životom nikdy nie je priama, nerobím nič systematicky, občas sa zastavím, odbočím a kráčam úplne iným smerom. Nepíšem to len tak. Keď som zakladala blog v duchu hesla "Asi iba pre mňa", netušila som, že  bloggerov (a nielen ich) spájajú rovnaké záľuby, myšlienky, komentáre a, samozrejme, sieť. Pripomína mi to internetový bestseller Janusza Wisniewského Samota v sieti s rozdielom, že na blogoch sa nezvykne rodiť láska, ale pekné virtuálne priateľstvá. Vážim si ich, vnímam aj slová, ktoré píšete, nepozerám len na obrázky. Preto často odhadnem, keď je niekto smutný a treba ho potešiť, hoci len maličkosťou. Ale tentokrát to bolo opačne. Šárka ma úplne zaskočila. Keď mi dnes poštárka priniesla balíček, mávala ním na mňa so slovami: Mám tu niečo pre anjela:) Usmiala som sa, myslela som, že niekto poslal balíček môjmu synovi, ktorého všetci voláme Anjelik. Ale adresát bol jasný - na balíku bolo moje meno aj s anjelským titulom. Odosielateľ: Šárka. Po otvorení sa mi vtisli slzy do očí a cez tento rozmazaný obraz som videla nádherné predmety. Bez slov som sa ich dotýkala, akoby som si hľadala k nim cestu. Onemela som z dojatia, z radosti, zo šťastia. Šárka má obrovské srdce. Pozrite sa na tie klenoty:

Dzisiejszy post bym chciala poswiecic pewnej wyjatkowej Duszyczce, ktora mnie rozplakala. Ma na imie Szarka i wlasnie jej chcialabym okazac wdziecznosc. Moja droga zycia  nie jest prosta, nigdy nie robie niczego systematycznie, czasami sie zatrzymam, skrece i ruszam dalej w innym kierunku. Nie pisze to tylko tak. Kiedy zalozylam bloga w duchu hasla "chyba tylko dla mnie", nie wiedzialam, ze blogerrow (i nie tylko) lacza takie same pasje, mysli, komentarze i oczywiscie siec. To przypomina mi internetowy bestseller Janusza Wisniewskiego Samotnosc w sieci z roznica ze na blogach zazwyczaj nie rodzi sie milosc, ale piekna wirtualna przyjazn. Szanuje ja, postrzegam i slowa, ktore piszecie, nie patrze tylko na zdjecia. Dlatego czasto potrafie okreslic, kiedy ktos jest smutny i potrzebne go pocieszyc, choc drobiazgem. Ale tym razem bylo odwrotnie. Szarka mnie zupelnie zaskoczyla. Kiedy dzisiaj mi listonoszka przyniosla paczke, machala nia na mnie ze slowami: Mam tutaj cos dla aniola:) Usmiechlam sie, myslalam, ze ktos wyslal paczke dla mojego synka, ktorego nazywamy Aniolkiem. Ale na paczce bylo moje imie i z tytulem Aniol. Po otworzeniu lezka mi sie w oku krecila, ale  i przez te lzy uwidzialam wspaniale przedmioty. Bez slow dotykalam ich, jakbym do nich szukala droge. Oniemialam z wzruszenia, radosci, szczescia. Szarka ma ogromne serce. Popatrzcie na te klejnoty:


Krabička na čokoládu s háčkovaným srdiečkom vovnútri.
Pudelko na czekolade z serduszkiem szydelkowanym w srodku.


Obrázok s náboženskou tématikou a krásne ozdobená sviečka.
Obrazek z religijnym motywem i pieknie ozdobiona swieczka.


Samolepku s logom Ma maison blanche som hneď nalepila na modernú techniku, nech aj laptop "dýcha" iným štýlom.
Naklejke z logem Ma maison blanche zaraz nakleilam na nowoczesna technike, zeby i laptop "oddechal "  w innym stylu.


Drevená tabuľka na odkazy. Šárka mi jeden napísala. Posielam jej ten istý:)
Drewniana wzkazowka. Szarka dla mnie jeden napisala. Przesylam jej ten sam:)


Ak ste ešte nenavštívili jej blog, každému odporúčam potešiť si oči aj srdiečko.
Jezeli jeszcze nie odwiedziliscie jej bloga, polecam kazdemu pocieszyc tam oczy i serduszko.

19 komentárov:

Klaus povedal(a)...

dobro wraca Janko!!! Jak dasz komuś szczęście, ono do Ciebie wróci z innej strony:) widzisz, to działa:) Pozdrawiam i ściskam kochana! zasługujesz na milion prezentów!:)

Unknown povedal(a)...

cudne prezenty dla cudnej Osoby, jaką jesteś :)

Fleurette povedal(a)...

Krásné dárky věřím, že ti udělali velkou radost!!!
Přeji krásný večer:)
Fleurette

Elle povedal(a)...

Jakie wspaniałe prezenty dostałaś Janko!! Ale wcale się nie dziwię, bo dobro powraca :) A Ty jesteś wspaniałą osobą :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Nela povedal(a)...

Wspaniały gest, który tak Cię poruszył. Podarki cudne. Nawet przeobrażony laptop wygląda ciekawie:) Pozdrawiam.

Rose povedal(a)...

Aniele prezenty cudowne! :)

Kinga povedal(a)...

Wspaniałe prezenty

Dagi Mara povedal(a)...

Wzruszylam sie...
Na pewno jestes aniolem....

Janka20 povedal(a)...

Jani, viem si presne predstaviť, ako si sa tešila a zároveň ostala v nemom úžase. Tiež som už bola takýmito prekvapeniami od anjelov " od našich susedov " poctená. Človek niekedy nechápe, že aj v tomto uponáhľanom svete, plného stresu, sa udejú takéto "zázraky ".
Jani, prajem Ti pekný deň a teš sa čo najdlhšie...

niesława povedal(a)...

cudne prezenty, na pewno zerkne zaraz na bloga tej przesympatycznej osoby :)

Atena povedal(a)...

Kochana Janeczko, wcale sie nie dziwie, ze dostalas takie piekne prezenty. Ty obdarowujesz i wraca to do Ciebie ze zdwojona sila.
Blog Szarki znam i obserwuje.
Sciskam

Bree povedal(a)...

Piekne prezenty. Naprawde ludzie potrafia stworzyc cudowny klimat. Udzieli mi sie Twoj nastroj Janeczko.
Pozdrawiam serdecznie

Jolanna povedal(a)...

Piękny dar od serduszka !
Pozdrawiam Cię serdecznie Janeczko.

Peti povedal(a)...

Jani,
nááádherné dárečky,věřím,že pohladily duši:-)
krásný den Pet

Trzpiot povedal(a)...

sympatyczny prezent :-)

lambi povedal(a)...

Też o tym myślałam...i też nie spodziewałam się zakładając bloga tylu wspaniałych osób. Myślałam, eee przecież to tylko internet. Pomyliłam się bardzo.
Janko, życzę Ci wielu takich cudnych serduszek!
Pozdrawiam:)

Anonymný povedal(a)...

Piękne prezenty i piękny z serca płynący post !
Aha i jeszcze nowe tło - prześliczne !!!! Pozdrawiam gorąco

izary povedal(a)...

Śliczne prezenty, ale cos co jest jeszcze piękniejsze to to, ze popłynęły z pięknego serca :):)
pozdrawiam Cię serdecznie iza

vena7 povedal(a)...

miły i piękny prezent

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...