accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

nedeľa 3. októbra 2010

L´automne en couleurs

Aj u nás je už nefalšovaná jeseň, takže sme sa rozhodli poctiť prírodu víkendovými prechádzkami aj v tomto čase.
U nas tez juz prawdziwa jesien, wiec postanowilismy zaszczycic nature weekendowymi spacerami i w tym czasie.





V poslednom čase nepublikujem veľa príspevkov, ale to neznamená, že som unavená alebo že nič nerobím:) Pracujem na rekonštrukcii postele pre Maxima, ale práce je veľa, takže výsledky tu budem prezentovať tak o mesiac-dva... Zatiaľ vám ukážem len jej fragment v čase, keď som ju priviezla. Zázraky sa dejú a dnes už vyzerá oveľa lepšie:) Ak by mi niekto vedel poradiť, ako najľahšie vyčistiť 100-ročnú mosadz, bola by som veľmi vďačná:)

Ostatnio nie publikuje wiele postow, ale to nie znaczy, ze bym byla zmeczona albo ze nic nie robie:) Pracuje na rekonstrukcji lozka dla Maxima, ale pracy duzo, wiec wyniki bede tutaj prezentowala za miesiac-dwa...Na razie  pokaze wam tylko fragment w czasie, kiedy go przywiozlam. Cuda sie dzieja i dzisiaj juz wyglada o wiele lepiej:) Gdyby ktos poradzil mi, jak najlatwiej wyczyscic 100-letnia mosiadz, bylabym wdzieczna:)


Jeseň tancuje aj v záhradke, ale o tom snáď o rok:) Vyprovokovali ste ma krásou vresov, takže som si ich nakúpila a zajtra budem vysádzať vresovisko. Ja a záhradka? Čítate dobre! Dievčatá, dokážete ma formovať a moju nelásku k záhradkárskemu umeniu ste premenili na vášeň. Ďakujem vám zo srdca. Dúfam, že sa budem mať čím radovať. Vresovisko síce ešte nemám, ale sieť sa ešte jesenne pohojdáva:)

Jesien tanczy i w ogrodku, ale o tym chyba za rok:) Wyprowokowaliscie mnie pieknoscia wrzosow, wiec kupilam ich i jutro bede wysadzac wrzosowisko. Ja i ogrodek? Prawidlowo czytacie! Dziewczyny, potraficie mnie formowac i moju antymilosc do prac w ogrodzie zmieniliscie w pasje. Dziekuje wam z serca. Mam nadzieje, ze bede sie nimi radowac. Wrzosowiska wprawdzie jeszcze nie mam, ale siec jeszcze jesiennie sie kolysze:)


Dostala som ocenenie od Beatky (MANUFAKTURA AMBROZJI), potešilo ma, že sa jej môj blog páči a veľmi si to vážim. Srdečne ďakujem, Beatka:) Ocenenie posielam ďalším 10 blogerkám:
Dostalam wyroznienie od Beatki (MANUFAKTURA AMBROZJI), pocieszylo mnie, ze jej sie moj blog podoba i bardzo tego cenie. Serdecznie dziekuje, Beatko:) Wyroznienie przesylam nastepnym 10 blogowniczkam:
Janke - Domov pod lesom
Ivke - Beauté négligéé
Gabike - Gabkin blog
Kačenke - Quel beau pays
Myszce - The Mouse House
Ajke - Svět bublinek
Petruške - Angels
Alicji - Arte ego
Lusesicie - Biały kredens
Anetce - Drewniana szpulka


Ale všetky ste senzačné a zbožňujem nakúkať na vaše blogy.
Ale wszystkie jestescie wspaniale i uwielbiam odwiedzac wasze blogi.

18 komentárov:

Gabi povedal(a)...

A je to tu! Nepredpovedala som ti pred pár mesiacmi, že na tú záhradku treba len dozrieť?:) Sa teším na výsledky, ale teším sa aj na tvoje opisy, čo tá tvoja záhradka s tebou robí:) Tá posteľ je teda riadny kúsok! Verím, že ju pretvoríš v novú nádheru, tak, aby sa páčila aj jednej z tvojich čokoládok:)
Jani, tá posledná foto je krásna. Ďakujem za ocenenie:)Gabi

aagaa povedal(a)...

Nie mogę się doczekać ,kiedy pokażesz całe łóżko.Z tego fragmentu już widać jakie jest piękne.
Pokaż koniecznie swoje wrzosowisko!
Serdecznie Ci gratuluję wyróżnienia.
Pozdrawiam

li. povedal(a)...

Moja Droga.Na blogi mam strasznie mało czasu ostatnio. I miewam wyrzuty sumienia,ze nie pod każdym wpisem zostawiam komentarz.Dziś zagościłam u Ciebie, bo dawno mnie tu nie było.Cudnego masz synka. Łóżko wygląda już niezwykle, a co dopiero po kilkumiesięcznej pracy?Niestety nie wiem jak go oczyścić profesjonalnie, ale myslę,ze znajdzie sie osoba, która poradzi Ci coś.Zamiłowanie do prac ogrodowych tez złapałam całkiem niedawno. Życzę Ci pięknego wrzosowiska, dziękuje za odwiedziny i gratuluję wyróżnienia.

Dagi Mara povedal(a)...

Czy to Twoj synek? Slodziutki jest... Spacery przy jesiennym sloncu moga byc bardzo przyjemne.
Co do mosiadzu, to sa chyba specjalne preparyty do tego, ale nie znam sie za bardzo.
Wrzosowisko chyba powstanie cudne, mnie tez podobaja sie te rosliny.
Ah, no i gratuluje wyroznienia!
Pozdrawiam Cie!
Dagi

Unknown povedal(a)...

ale będzie miał Maxim łóżko królewskie - życzę owocnej pracy
na temat czyszczenia miedzi znalazłam takie domowe sposoby http://ciekawnik.pl/poradnik-domowy/388-poradnik-domowy-czyszczenie-miedzi-i-jej-stopow
lub http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=16273

wrzosowisko na pewno będzie piękne

buziaki dla Was

Janka povedal(a)...

Gabi... snáď moje "ľavozáhradkárske" ruky si prídu na svoje:) Info o pestovaní som teoreticky zvládla, predstavu akú-takú mám (tá sa bude počas práce určite meniť, ako sa poznám), a už chýba len prax. Drž palce. V tejto zime to bude naozaj zábava:) Ďakujem za milý komentár.
aagaa... wrzosowisko pokaze napewno:)i co do lozeczka, jeszcze duzo pracy mnie czeka, bede sie cieszyla, kiedy skoncze czysczenie i zaczne malowac:)
Li.... kochana, nie powinnas miec wyrzuty sumienia, ja tez nie mam ostatnio czasu, zeby komentowala wszysto, co mi sie podoba. Ty jestes jedna z blogowiczek, co mnie zainspirowali swoimi wrzosami, mam nadzieje, ze uda mi sie cos "stworzyc":)
Dagi... tak, na zdjeciach moi synkowie, ale trzeci synek nie chcial, zebym go pokazywala na blogu:)Dziekuje za gratulacje. Co do wrzosow, widzialam u Ciebie biale, tez mi sie podobaja, tylko ja wole rozowe:)Jesli chodzi o ogrod, to musi byc troche kolorowy:)
Kasko... hohó, on juz jest teraz krolem:) Dziekuje bardzo za linki, juz przeczytalam, chyba musze do PL po to pojechac:)

Unknown povedal(a)...

Jak przyjedziesz do PL to zapraszam na herbatkę :)

Atena povedal(a)...

Witaj Kochana
Na poczatku bardzo dziekuje za wspaniale wyroznienie, wiem jak trudno jest wybrac tylko 10 blogow ktore lubimy i nas inspiruja, ja bede miala chyba z tym problem.
Janeczko czekalam choc na kawaleczek tego lozka i doczekalam sie.
Po tym co zobaczylam juz jestem pod wrazeniem, az boje sie myslec jakie cudo z niego wyczarujesz.
Piekna jesien, buziaczki dla Maxima.
Pozdrawiam slonecznie.

Anonymný povedal(a)...

To łóżko będzie przepiękne ...już nie mogę się doczekać :) Pozdrawiam z pięknym słońcem w tle

MaJu povedal(a)...

wyroznienie jak najbardziej zasluzone dla Ciebie.
Czekam na zdjecia łozka po renowacji. Napewno wyjdzie pieknie.
Buziaczki dla przystojniaka Maxima.
pozdarwiam

aga povedal(a)...

wyróżnienie w pełni zasłużone!!!!łoże zapowiada się pięknie nie mogę się doczekać końca prac!Pozdrawiam!

Kinga povedal(a)...

cudne fotki.
syneczków gratuluję.
czekam z niecierpliwością na fotki łózka.
Pozdrawiam gorąco

Fleurette povedal(a)...

Gratuluji k ocenění!!! Krásné podzimní fotky!
Na hotovou postel se moc těšim i z kousku fotky vidím, že je nádherná!!!!!
dobrou noc
Fleurette

B. povedal(a)...

Twoj synek Janeczko rosnie, na kazdym zdjeciu wyglada na wiekszego! Piekne to lozko, ciekawa jestem gdzie je znalazlas, zaloze sie, ze je odrestaurujesz jak prawdziwy profesjonalista!
sciskam serdecznie
Basia

Sklepik povedal(a)...

Janko, bardzo dziękuję za życzenia. zaskoczyłaś mnie tymi konwaliami - tym że pamiętałaś!! To niesamowite jest!! Dziękuję Ci bardzo!!!

Janka20 povedal(a)...

Ahoj Jani, tá posteľ, to bude niečo parádne, má dobrý základ a veľa možností na pohranie sa s detailami. Kde na takéto nábytkové skvosty chodíš? Keď tak rozmýšľam, renovuješ hlavne veľké kusy, ...budem sa tešiť na výsledok ... a Janka ďakujem veľmi pekne za ocenenie, teší ma :))

Iris povedal(a)...

Milá Janka! Vo svete blogovania prebieha ďalšie ocenenie, tentokrát k oceneným patríš ty. Viac na mojom blogu:o)

twiggy povedal(a)...

Janka krásne deti máš...uži si to,lebo otočíš sa a budú sa ženiť :)aspoň mne sa zdá že to takto rýchlo ubehlo.Tak ako Janka20 písala tiež ma napadlo kde ty na tie nádhery chodíš?Prajem úspešné reštaurovanie a teším sa na hotové dielo

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...