accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 20. októbra 2010

De toute mon coeur

Zima sa pomaličky blíži a práve teraz je vhodný čas na ručné práce. Včera som háčkovala rukavičky pre Baśku, dúfam, že sa jej budú páčiť:) A vám?
Zima powolutku przychodzi i teraz jest odpowiedni czas na robotki reczne. Wczoraj zrobilam mitenki dla Baśki, mam nadzieje, ze jej sie spodobaja:) I wam?



Už dlho vyšívam tento obrázok, chcela by som z elegantnej dámy urobiť elegantnú tašku.
Juz dlugo haftuje ten obrazek, chcialabym z eleganckiej damy zrobic elegancka torbe.


Dnes len tak krátko. Na jesenný dážď mám už pripravenú zbraň. Kúpila som tento dáždnik z jedného dôvodu: všade ho zvyčajne zabúdam. Rozhodla som sa teda pre krásu, ktorú by bol hriech niekde zabudnúť:)

Dzisiaj tylko krociotko. Na jesienny deszcz juz mam przygotowana bron. Kupilam ta parasolke tylko z jednego powodu: zazwyczaj zostawiam ja wszedzie i zapominam o niej. Wiec zdecydowalam sie kupic taka, ktora byl by grzech gdzies zostawic:)


Prajem vám krásne dni.
Zycze wam pieknych dni.

Xi, musím niečo dopísať... u nás dnes (21.10.) padá prvý sneh:) Pozrite!
Xi, musze cos jeszcze dopisac... u nas dzisiaj (21.10.) pada pierwszy snieg:) Popatrzcie!


32 komentárov:

Dagi Mara povedal(a)...

Ojeju! Jaki piekny parasol! Gdzie sie kupuje takie cuda? Zdradz mi! PIEKNY!!!
Zdolniacha z Ciebie, pieknie szydelkujesz, a ten kwiatek robi z tych rekawiczek prawdziwy orginal.
Pozdrawiam! I pewnie juz sie cieszysz na deszcz? :O))

Dagi

savannah povedal(a)...

Ja bylabym naprawde nieszczesliwa gdybym takie przeciwdeszczowe cudo gdzies zapomniala...jest naprawde piekny :) pozdrawiam i wspaniale mowisz i piszesz po polsku TAK TRZYMAC !:)

Unknown povedal(a)...

Janko kochana, ile talentów jeszcze posiadasz??
Mitenki są cudowne - że też ja nawet szydełka nie umiem trzymać w ręce, bo okrutnie mi się podobają bezpalcowe rękawiczki ;)
A obrazek/torba będzie po prostu przewspaniała.
W parasolu się zakochałam i jak widzę, nie ja pierwsza i pewnie nie ostatnia - chyba będziesz musiała zakupić większą ilość i odsprzedać nam ;)
Buziaki

ps - faktycznie coraz lepiej idzie Ci władanie naszym językiem

zcdl povedal(a)...

paani tolko novych informacii...tak zacnem rukavickami...pretoze tie su NADHERNE!!! urcite sa budu pacit...su tak jemne....romanticke... na elegantnu tasku s elegantnou damou sa tesim...ta bude urcite krasna a urcite ju nikde nezabudnes tak ako nezabudnes nikde tento dazdnik...janka super...:) si sikula...:)

aagaa povedal(a)...

Bardzo podobają mi się Twoje mitenki!!!
A parasol niesamowity!
Pozdrawiam

Annasza povedal(a)...

Śliczne mitenki, bardzo mi się podobają, parasol niesamowity, a ten obraz krzyżykowy,,,,,,,, mamooooooooo, klękajcie narody!! :)))

Kaprys povedal(a)...

Mitenki rewelacja !!!
Pięknie się prezentują !!!
Parasol wspaniały !!!
Teraz to już żaden deszcz nie jest Ci straszny ;-)
Pozdrawiam Aga

Helena Davidová povedal(a)...

Janyo, rukavičky jsou krásné, elegangtní! A ta výšivka...do něčeho takového bych se asi nikdy nepustila, bude nádherná.
Krásný večer, zdravím Helena

twiggy povedal(a)...

Janka tie rukavičky sú úúúúžasné...v podobných som cvičila na organe keď prišli chladnejšie dni a v kostole mrzlo :)

Myszka povedal(a)...

Cudne te mitenki - też chcę takie bo od pchania wózka na wietrze straaaasznie marzną ręce:(
A parasolkę faktycznie grzech zgubić, piękna jest!

Ana.Anything povedal(a)...

Jaki ten parasol jest piękny - mi byłoby wręcz żal go używać:) Mitenki są przesliczne - podpowiedz jak je zrobić, proszę:) A torba z taką damą...będie jak dla prawdziwej damy retro. cudnie!

Myszka povedal(a)...

Dołączam się do prośby Any - podziel się schematem na mitenki, proszę!!!

Janka povedal(a)...

Dagi & Kasia... parasolke kupilam w Polsce:) w Bielsko-Bialej, byl i w czerwonym kolorze, ja zdecydowalam na fiolet. Dagi, masz racje, ja deszcz uwielbiam:)
savannah... dziekuje bardzo, ja tez juz nie zapomne:)
zcdl... to si píš, budú to výnimočné promenády:) už som našla aj starý v predajni s bicyklami:)
aagaa, Annasza, Kaprys... mile jestescie, dziewczyny, dziekuje wam za komentarze
Helenka...skúšala som to prvýkrát a vyšlo:) Výšivka vyžaduje čas, ktorý mne stále chýba, zišlo by sa pridať zo dve hodinky denne:)
twiggy... teraz pracujem aj na prstových rukavičkách, teším sa, čo z toho bude. V takých by si mohla hrať aj u Mrázika:)
Ana & Myszka... mitenki sa z glowy, dziewczyny, przymierzalam je na swoje rece, ale robie akurat takie z palcami oraz wzorkiem, to postaram sie zrobic foto i jakis opis... nie wiem, jesli zrozumiecie mojego "polskiego", ale sprobuje:)

Gabi povedal(a)...

Janya, akoby ťa ovial duch starších čias - narážam najmä na rukavičky a dámu hodnú svojho pomenovania:) Také, také, hm, jemné a zároveň vznešené:)Gabi

Margott povedal(a)...

Janyu, witaj cieplo:)
Miten ki pierwsza klasa, ja w ogole do szydelka podchodze jak pies do jeza, podoba mi sie wszystko, co szydelkowe! Mitenki sliczne. Parasol? No coz....uszylabym sobie cos na ksztalt bransoletki(?) do ktorej jakos przytwierdzilabym raczke parasola wlasnie po to, by go nie zgubic. Ja tez gubie parasole, niestety.......
Obrazek jest bardzo wypraCOWANY (znam ten wzor) tym bardziej wiec torba bedzie wyjatkowa!
Czekam na fotki
Pozdrawiam cieplutko
Malgorzata

Sylwerado povedal(a)...

Minetki są przepiękne, stylowe i takie delikatne, Basia na pewno będzie zachwycona, ja bym była:-) A parasol, fakt było by go bardzo zal jakby gdzieś zaginął, bo jest przeuroczy;-)

Bree povedal(a)...

Mitenki sa bardzo eleganckie, jestem pewna ze sie spodobaja nowej wlascielce.Parasolka rewelka - bardzo odwazna, pozdrawiam

Atena povedal(a)...

Witaj Kochana
Mitenki sa przepiekne,masz zdolnosci.
Ja juz zaczelam w takich chodzic bo zino brrrr.
Ciesze sie ze ukonczylas ten haft, prezentuje sie doskonale, juz czekam na dalsze dzialania zawaiane z nim.
Parasol masz przesliczny,wiesz ja mojego tez pilnuje aby nie zostawic gdzies,szkoda by bylo.
Pozdrawiam z Polski:-)

Janka povedal(a)...

Gabi...ďakujem srdečne:)
Margott...dziekuje, fajny pomysl z ta bransoletka, musze o czyms takim pomyslec:)
Sylwerado & Bree...dziekuje, dziewczyny
Anetko... obrazek jeszcze nie skonczylam, ciagle mi brak czasu, chcialam go oprawic w ramke, ale pozniej cos innego mi przyszlo do glowy:) Przyjechalasz "ogrzac sie" do Polski?:)))

Peninia / Gosia povedal(a)...

Mitenki prześliczne ;)
A parasol fantastyczny!Bardzo mi się podoba...uroczu!
Ciepło pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu.Bardzo mi miło!

Sklepik povedal(a)...

Prześliczna ta parasolka.
W ten śnieg to nie wierzę, to straszne!! Za wcześnie jeszcze na to. A u nas dzisiaj takie piękne słońce było!!!
Pozdrawiam.

Nika povedal(a)...

śliczne mitenki :) ciepło pozdrawiam

B. povedal(a)...

Ta Baska to ja??????????? Mitenki sa CUDOWNE Janeczko!!! Nigdy takich nie mialam.
A parasol rowniez, tez bym taki chciala, teraz mozesz go juz uzywac, bo widze, ze spadl snieg!
Tu u mnie w Italii nadal pogoda w miare, choc rano chlodno (dzis bylo 6 st. C).
sciskam Cie mocno
Twoja Baska:-)

aga povedal(a)...

No tej parasolki t zapewne nie zostawisz...wspaniała tak jak twoje mitenki!!!!A śnieg o tej porze!!!Bryyyy!Trzymaj się ciepło!Miłego weekendu!

Ulotne Chwile povedal(a)...

Witaj
Mitenki prześliczne sama takie chciałabym mieć:)
Parasolka śliczna...hafcik zresztą też:)
Zdolna kobieta z Ciebie:)
Pozdrawiam cieplutko

Fleurette povedal(a)...

Milá Janya, rukavičky jsou úžasné a deštník tiše závidím:))
Přeji Ti krásný večer a neděli
Fleurette

ABily povedal(a)...

Bardzo spodobały mi się twoje mitenki:)A śniegu nie zazdroszczę:P

Elle povedal(a)...

Cudowne mitenki :) Basia będzie zachwycona :)
a parasolka - wow! jaka śliczność!
Pozdrawiam cieplutko :)

Nela povedal(a)...

Mitenki są bardzo romantyczne:) Śniegu nie zazdroszczę jeszcze. Pozdrawiam ciepło.

wdomuujagi povedal(a)...

Parasol piękny ,, taki to trzeba pilnować!
mitenki bardzo eleganckie.
Zapowiada sie piekna torba z tym obrazem

Anonymný povedal(a)...

Wszystko piękne a parasol najpiękniejszy widzę go w komplecie z tymi uroczymi rękawiczkami tylko ten śnieg mi się nie podoba :) Pozdrawiam gorąco

Iga povedal(a)...

Witaj Janko! kupiłaś super parasol :)
mitenki są urocze ...
a haftowana Dama, dobrze prezentowałaby się
w pięknej ramie ... :)
pozdrawiam serdecznie :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...