accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

sobota 9. októbra 2010

Vite, vite le mois de décembre va commencer!

To sú slová z detskej knižky, ale kým deti ju len čítajú, dospelí ju žijú. Možno aj vy, podobne ako ja, rozmýšľate o vianočných sviatkoch už skôr. Aj keď sa mi vždy podarí vyrobiť alebo kúpiť darčeky na poslednú chvíľu, v hlave ich mám pekne dlho. Dá sa povedať, že od leta. Kvôli mojej práci sa týmto krásnym povinnostiam nemôžem venovať tesne pred sviatkami, takže začínam už teraz, v októbri. Skúšala som si urobiť zoznam, čo všetko mám stihnúť a medzi myšlienkami o pečení mi padol zrak na formičky. Nikdy nemali svoje miesto, len som ich tak pohadzovala z jednej igelitky do druhej, zo zásuvky do poličky... Minulý týždeň som ešte nejaké prikúpila a tak som sa rozhodla vytvoriť im nejaký domček. Kedysi som sľubovala, že aj ja natriem košík na bielo (však, Anetka?:), ale až teraz som sľub dodržala:) Mám všetko na poriadku a formičky už nebudú "deformované". Okrem košíka sú ubytované aj v papierových vreckách. Baliaci papier niekedy robí zázraky:)

To slowa z ksiazki bajek dla dzieci, tylko ze dzieciaki ja tylko czytaja i dorosly zyja. Moze i wy, podobno jak ja, myslicie o swietach juz wczesniej. I kiedy nie zawsze mi sie uda stworzyc lub kupic prezenty na ostatnia chwile, w glowie ich nosze dlugi czas. Mozna powiedziec, ze od lata. Ze wzgledu na moja prace nie moge poswiecac czas tym milym obowiazkom przed swietami, wiec zaczynam juz teraz, w pazdzierniku. Probowalam zrobic liste rzeczy, ktore musze zdazyc i miedzy myslami spatrzylam foremki na ciastka. Nigdy nie mialy swoje miejsce, tylko tak ich wkladalam z reklamowki do reklamowki, z szufladki na polke... W zeszlym tygodniu kupilam jeszcze pare nowych i zdecydowalam sie stworzyc jakis domek dla nich. Kiedys obiecalam, ze i ja pobiele koszyk (prawda, Anetko?:), ale dopiero teraz dotrzymalam obietnice:) Wszystko juz na porzadku i foremki nie beda wiecej "zdeformowane". Oproc koszyka zamieszkaly tez w workach papierowych. Papier pakunkowy czasami dziala cuda:)









Keď je reč o Vianociach, niečo Vám ešte ukážem.
Kiedy mowa o swietach, to cos wam jeszcze pokaze.


Áno, je to žiarovka. Ale nie len taká obyčajná:) To je vzácna nefunkčná žiarovka - jeden z mojich darčekov pre Anjela. Žeby sranda? Nie, nie... len sa pozrite:)
Tak, to zarowka. Ale nie tylko taka zwykla:) To cenna nie funkcjonalna zarowka - jeden z moich prezentow dla Aniola. To zart? Nie, nie... tylko popatrzcie:)



Myšlienka recyklácie robí tiež zázraky - z "ničoho" je zrazu "niečo".
No a Šárka ma inšpirovala svojim bielym jabĺčkom. Mala som doma nejaké zelené z polystyrénu, nabielila som ich a je z nich celkom pekná jesenná dekorácia. Mám veľmi rada stopy štetca na takýchto maličkostiach. Preto nestriekam farbou, ale zvolím si vždy za kamaráta štetec.

Recykling dziala tez cuda - z "niczego" odrazu "cos".
No i Szarka zainspirowala mnie swoim bialym jabluszkiem. Mialam w domku jakies zielone styropianowe, pobielilam je i calkiem fajna z nich dekoracja. Lubie slady pendzla na takich drobiazgach. Dlatego nie opryskiwam farba, ale wole za przyjaciela pendzel.



Dnes plánujem byť s rodinkou v záhradke, urobíme si peknú sobotu a vysadíme naše "poklady" - biele a tmavé tulipány a milované vresy.
Dzisiaj planuje spedzic czas z rodzinka w ogrodku, zrobimy sobie piekna sobote i wysadzimy nasze "skarby" - biale i ciemne tulipany i kochane wrzosy.




Aj vám prajem nádherný slnečný víkend:)
I wam zycze wspanialego slonecznego weekendu:)

24 komentárov:

Elle povedal(a)...

Jakie to wszytkio piękne Janko! Świetne pomysły na wykorzystanie zużytych żarówek! Cudne stempelki na opakowaniach..
Pozdrawiam serdecznie

Ana.Anything povedal(a)...

Jesteś niesamowita! skad w tobie tyle pomysłów? Żaróweczka - bombka zachwycająca, a na widok koszyka po prostu zbieram szczękę z podlogi z wielkim trudem:) Miłego i leniwego weekendu życzę:)

Viera povedal(a)...

Janka, dnes mi bolo u teba tak dobre!ღ
Usmievam sa aj vďaka návšteve u teba a tiež - narazilo do mňa vonku babie leto, tak mu to idem vrátiť.
Krásny víkend.

Atena povedal(a)...

Kochana Janeczko, dzisiejszy post czytalam i ogladalam z ogromnym zainteresowaniem.
Koszyczek pobielony jest SWIETNY!
Fajnie to obmyslilas ze teraz bedzie domkiem dla foremek.
A zarowka to powalila mnie na kolana, doslownie, jest bajeczna, na to nie wpadlabym w zyciu, baaardzo mi sie podoba.
Takimi bombkami to obwiesilabym cale swiateczne drzewko.
Zycze naprawde udanej soboty z rodzinka.
Buziaki

Monique povedal(a)...

A mi sie podobaja te białe jabłka:) I też zaraz biegnę do ogrodu, będę sadzić ozdobny czosnek :)
Pozdrawiam słonecznie :)

Janka20 povedal(a)...

Janka, ty ma nútiš, aby som išla niečo vyrábať:), moje používateľné formičky majú svoj domov v mikroténovom vrecúšku :(, no a potom tie žiarovky ... bez slov, nezvyčajná krása, podobne jabĺčka.
Maj sa pekne šikovnica ♥

Dagi Mara povedal(a)...

Jakie staranne wykonanie. koszyczek prezentuje sie ladniutko i widac, ze wszystko ma swoje miejsce. Jabluszka sa ladne, bardzo im do twarzy w bialej szacie. No a o zarowce nie wspomne... CACKO! Jakie piekne cacko. Ty masz pomysl, nigdy bym ny to nie wpadla.
A co do swiat, to Cie podziwiam, ja jeszcze nie jestem tak daleko i w ogole nie umiem tak planowac, niestety,
Mam nadzieje, ze spedzilas milo dzien z rodzinka.
Pozdrawiam Cie!

Dagi

Gabi povedal(a)...

Janya, pekne si sa vyšantila:) Verím, že vďaka dnešnému nádhernému počasku ste mali krásny čas na záhrade, ktorá ti, ako vidím, začína prirastať k srdcu:)
S formičkami sisi poradila skvelo. vlastne ich nové bývanie ma oslovilo spolu so žiarovkou najviac. Veeeeľmi pôsobivé, vyzdobené do detailov. Júj, pekné:) Gabi

Klaus povedal(a)...

cudowne przedmioty! Mieszkanko dla foremek urocze (i zazdrosczę kolekcji, w moim mieście to straszny problem kupić foremki do ciastek, a już o świątecznych kształtach to można zapomnieć:(...) A ozdoba z żarówki jest po prostu doskonała! Fantastyczny pomysł:)

Myszka povedal(a)...

Pomysł z żarówką jest rewelacyjny!!! i mieszkanko dla foremek baaardzo przydatne - wiem z własnego doświadczenia.
Pozdrawiam!

Peninia / Gosia povedal(a)...

Pięknie:)Ciepło pozdrawiam!

Kinga povedal(a)...

Rewelacyjny pomysł z żarówką- bombką.
Pomysłowa z ciebie kobietka.
Koszyczek wyszedł Ci swietny.
pozdrawiam

B. povedal(a)...

Ja tez nigdy bym nie wpadla na to, ze zarowke mozna tak wykorzystac, wyszla piekna bombka!!!! Super, brawo Janeczko!
Podoba mi sie tez kompozycja w przedpokoju, ta z butami:-)
Sciskam Cie serdecznie, duzy buziak!
Basia

MaJu povedal(a)...

Pieknie tu u Ciebie jak zawsze. Koszyczek pobielony jest sliczny. Bardzo mi sie podobaja stempellki i super pomysl z zarowka. pozdrawiam

Rose povedal(a)...

Kochana, już nie mogę doczekać się tej bombki:)Mimo, że jest zużyta u mnie będzie świeciła blaskiem i swoją urodą.
Jeszcze w życiu takiego cudeńka nie widziałam a żyję już trochę na tym świecie ;)Jest piękna i tak bardzo do mojego stylu pasuje. Dziękuję! :)
Wszystkie Twoje pomysły i wykonanie zasługują na pochwałę i ją dostają od różanego...
Buziaki :)

ALEXLS povedal(a)...

Bardzo gustowna skrzyneczka na foremki! Pomysl na ponowne uzycie starej zarowki jest rewelacyjny! Bardzo mi sie podoba! Pozdrawiam:)

ZuzkaT povedal(a)...

Jani, kiež by som mala aspoň štipku Tvojej tvorivosti! Mám rada Tvoj blog, páči sa mi, že prekračuje hranice (tie severné) a dovolila som si nechať na svojom blogu pre Teba malý odkaz - nie je to Tvoje 1. ocenenie, to viem, ale pre mňa bolo dôležité Ťa doň zahrnúť :o))))
Zuzana

Helena Davidová povedal(a)...

Milá Jany, vůbec nechápu, že mi byl váš blog do teď utajený. Je krásný, plný inspirace a nádherných fotek, budu se ráda vracet.
Krásný den, zdravím Helena

Janka povedal(a)...

Dievčatá, ste anjelmi:) Ďakujem vám za všetky komentáre.
Dziewczyny, jestescie aniolami:) Dziekuje wam za wszystkie komentarze.
Elle i MaJu... na opakowaniach to nie sa stempelki, to troszeczke poprawione rzeczywiste fotografie foremek (jas i kontrast:) i wydrukowane na papier pakunkowy:)
Gabi... snažím sa neblániť veľmi v záhradke, lebo plánujeme zmeniť príbytok:) Ale pssst:)Potom by mi to bolo ľúto opustiť:)
Rozany... juz leci do Ciebie i nie tylko ona:)
ZuzkaT... ďakujem veľmi za ocenenie, mojím najväčším ocenením sú aj vaše komentáre, posúvajú ma dopredu a cením si, že si vybrala môj blog, budem sa teda snažiť ešte vác:)
Helenka, vítam Ťa srdečne a budem rada, ak budeš stálym hosťom. Poprosím o tykanie, aj ja som si dovolila, xi:)

Nela povedal(a)...

Jesteś bardzo pomysłowa. Znalazłaś świetny i niebanalny sposób na przechowywanie foremek:)Żarówkowa bombka cudna, pozdrawiam ciepło.

Unknown povedal(a)...

recykling pełną parą u Ciebie :)
żarówka rewelacyjna, opakowania na foremki cudne ( też mam fioła na ich punkcie i trzymam je w wielkim kartonie, ale zaczynają wypadać z braku miejsca)
masz głowę pełną pomysłów - nic tylko odgapiać :)
buziaki

Aďka povedal(a)...

Milá Janya,
práve som objavila Váš blog a som z neho nadšená. Veľmi sa mi páčia jabĺčka v bielych šatách a žiarovka, super.
Prajem ešte veľa tvorivých nápadov!
Zdraví,
A.

zcdl povedal(a)...

Janka, tolko krasnej inspiracie..nadherne jablcka, super napad zo ziarovkou...genialne...dakujem virtualnemu svetu ze som ta nasla :)

Janka povedal(a)...

Nela, Kasia...bardzo wam dziekuje, dziewczyny.
Aďka...srdečne vítam, cíťte sa ako doma a môžeme si aj potykať:)
Zuzka... to ja ďakujem, moja, Ty sršíš kreativitou a to nás poháňa dopredu:)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...