accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 3. mája 2011

Coin-cuisine

Pamätáte sa na túto kuchynskú rohovú lavicu? Niesla sa v duchu Paríža, ale my každodenne v priestoroch kuchyne naplno žijeme, a teda dlho nemohla byť biela:) Jedného dňa sa táto čistá farba prestala Maximovi páčiť, vzal do ruky hrubú čiernu fixku a celé svoje srdce i kreativitu vložil do graffiti na bielom plátne:) Toto umelecké dielo sme sa snažili zachovať čo najdlhšie, ale keď sa k nemu pridali i iné škvrny, povedala som si, že sa znova pustím do práce. O radu a pomoc som požiadala dve dievčatá - Li. a Zuzku, ktorým veľmi pekne ďakujem:)

Pamietacie jeszcze ta kuchenna lawke? Byla zrobiona w duchu Paryza, ale my codziennie spedzamy w kuchni duzo czasu, wiec dlugo nie mogla byc biala. Pewnego dnia ten czysty kolor przestal sie podobac Maksiowi, wzial w reke gruby czarny pisak i cale swoje serduszko i kreatywnosc wlozyl do graffiti na bialym plotnie:) Ta sztuke probowalismy utrzymac jak najdluzej, ale kiedy dolaczyli do niej i inne plamy, powiedzialam sobie, ze znow sie zabiore do roboty. O rade i pomoc poprosilam dwie dziewczyny - Li. a Zuzke, ktorym bardzo dziekuje:)



Zuzka dokáže tiež príjemne prekvapiť v najneočakávanejšej chvíli, o čom som sa už viackrát presvedčila. Darčekom pre mňa bol tento prívesok. Mám rada staré fotky, na ktorých sú ženy a matky, preto mi Zuzka urobila veľkú radosť. Z celého srdca ďakujem!

Zuzka potrafi tez przyjemnie zaskoczyc w nie oczekiwanym momencie, o tym juz kilkakrotnie przekonalam sie. Prezentem dla mnie byla ta zawieszka. Lubie stare zdjecia, na ktorych sa kobiety i matki, dlatego Zuzka zrobila mi ogromna radosc. Z calego serca dziekuje!


Potešili ma aj zásielky od úplne neznámych ľudí. A ako to už býva na bazároch, aj za celkom slušnú cenu. Hovorila som, že sa mi páčia tabuľky? Na tejto je nápis: Zaplať účty! Vždy mi pripomenie, že si mám v peňaženke ešte niečo nechať:)

Pocieszyly mnie i przesylky od zupelnie nie znajomych ludzi. I jak to chodzi na bazarech, i za calkowicie przyzwoita cene. Mówilam, ze mi sie podobaja tabliczki? Na tej jest napis: Zaplac rachunki! Zawsze przypomina mi, ze cos jeszcze mam zostawic w portfelu:)

Videli ste už šijací stroj s takýmito rozmermi? Je menší ako krajšírska špuľka a ihla sa v ňom hýbe a koliesko točí. A k tomu kovový. Jednoducho zázrak! V skutočnosti je to však strúhadlo na ceruzky:)

Czy widzialiscie juz maszyne do szycia o takich rozmiarach? Jest mniejsza niz szpulka krawiecka i normalnie igla w niej sie rusza i kolko sie kreci. Do tego metalowy. Cudenko poprostu! W rzeczywistosci to jest temperówka:)


5. mája sa u mňa začína CANDY. Srdečne pozývam!
5. maja rozpoczyna sie u mnie CANDY. Zapraszam serdecznie!

12 komentárov:

Reia Aria povedal(a)...

Ahoj Jani, já potah naprosto schvaluji, šíleně se mi teď černobílé pruhy líbí, mám zálusk na utěrky:-). A naprosto mě tedy dostala rekonstrukce modrého pokoje, je to nádherné a dotažené do detailů, vkusně sladěné, nevím, jestli je to kurzem nebo Tebou, ale nemám připomínek!:-D A hodiny jsou skvělé!!!
Těším se na další, měj se nádherně, Š.

Bree povedal(a)...

Pieknie wam to wyszlo!prezenty swietne, pozdrawiam

Atena povedal(a)...

Lawka i tej "sukience" podoba mi sie, chociaz do bialego mam slabosc.
Miniaturowa maszyna zachwycila mnie, pieknie wykonana.
Pozdrawiam serdecznie

Unknown povedal(a)...

wtedy i teraz narożnik prezentuje się szałowo
tabliczka cudna, też by mi się taka przydała ;)
buziole

Dagi Mara povedal(a)...

O jaka piekna zmiana! Super wyszlo! Te szerokie pasy sa znakomite!
Swietna tabliczka, taka i by mi sie przydala, zebym nie zapominala o rachunkach. ;O)

Pozdrawiam Cie serdecznie
Dagi

zcdl povedal(a)...

nasa stratena Janka....:) vidim, ze si usilovne pracovala....pruzky su krasne :) nepochybovala som ze to nebude dobre :) Tesim sa na Candy :) papa Z.

Anonymný povedal(a)...

Janko , śliczne prezenty , tabliczka cudowna a miniaturowa maszyna do szycia prawdziwe cudeńko :) Pozdrawiam gorąco

Andrea R. povedal(a)...

Jani veľmi krásny interiér máš veľký zmysel a cit pre detail. A okrem toho ako čítam a pozerám na obrázky tak si aj very multifunkčná a také ženy a matky sú a ty si jeho typickým príkladom:)

Ana.Anything povedal(a)...

Cudownie wygląda teraz narożnik!!! Oj czekam niecierpliwie na nowe śliczności w candy:)

Kaprys povedal(a)...

Kanapa prezentuje się wspaniale !!!
Prezenty zawsze poprawiają nastrój ;-) życzę Tobie ciągłych i z różnych stron świata poprawiaczy nastroju !!!
Może u mnie na Candy właśnie Tobie się poszczęści !?
Pozdrawiam Aga

li. povedal(a)...

Bardzo sie cieszę,ze mogłam pomóc. Narożnik wygląda naprawdę wspaniale. Świetna robota.

Monique povedal(a)...

O matko jaka piekna temperowka ! Prosze zdradz mi gdzie moge taka nabyc... jest sliczna :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...