accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 19. mája 2011

La campagne:)

Keď som bola maličká, rodičia ma učili láske k zvieratám. Nemali to ťažké, ako dieťa som si ľahko zvykala na spolužitie s nimi, pretože vždy nejaké to menšie zvieratko behalo každodenne po dvore. Pamätám si morky, sliepky, zajace, psíka, ovečky....aaa ozaj, ovečky:) Pripomínam si vôňu ďateliny, na ktorej sa pásli, jemné biele kožúšky, ktoré ma vždy pritúlili, ich bezbrannosť a bekotanie pri strihaní...Dnes už na našom dvore nenájdete ovečky, ale v budúcnosti si určite aspoň jednu zadovážime. A túto som ušila z lásky pre Maxima.

Kiedy bylam malutka, rodzice uczyli mnie lubic zwierzeta. Nie bylo to trudne, jako dziecko latwo przyzwyczailam sie do wspolzycia z nimi, bo zawsze jakis maly zwierzak biegal po podworku. Pamietam indyki, kurki, zajace, pieska, owce...aaa a propos, owce:) Przypominam sobie zapach koniczyny, na ktorej wypasali sie, delikatne biale kozuszki, ktore zawsze mnie przytulali, ich bezbronnosc i beczenie przy strzyzeniu... Dzis juz na naszym dworku nie znajdziecie owce, ale w przyszlosci pewnie jedna kupimy. I ta uszylam z milosci dla Maxima.



Onedlho som späť:)
Niedlugo bede z powrotem:)

17 komentárov:

wdomuujagi povedal(a)...

Janeczko , ja zawsze miałam kotki i pieska.
w dorosłym życiu mam tylko kotki.
Owca prześliczna

Bree povedal(a)...

O jaka cudna :)
zwierzata tez uwielbiam, pozdrowionka

Peninia / Gosia povedal(a)...

Och jaka słodka...urocza jest!Ciepło pozdrawiam:)

Gabi povedal(a)...

Rozkošná a milo zakomponovaná do rozprávania:)Gabi

Fleurette povedal(a)...

Milá Janya, krásná ovečka a pěkný text!!!
Krásný večer
Fleurette

Dagi Mara povedal(a)...

Sliczna owieczka! Ja zawsze chcialam miec psa, a mam kotka! :)

Pozdrawiam Janeczko!
Dagi

emily povedal(a)...

Janka, to je ale milé prekvapenie, nádherná ovečka, roztomilá a taká iná, romantická turistka *-)
Max mal určite velikánsku radosť
krásny večer
Emily

Myszka povedal(a)...

Urocza owieczka!
Spokojnej nocy Janko!

lambi povedal(a)...

Matko kochana, jaka ona piękna!!! Janko, czy ona nie chciałą by zmienić adresu, bo ja strasznie bym chciała ją kupić:)
Ostatnio u nas pojawił się ptaszek - nielot. Tak go nazywamy, bo uwielbia skakać po tarasowych meblach i buszować w trawie. Koty nasze ma w nosie, chociaż się boję, żeby nie padł ich łupem, już nie raz wyciągałam ptaki z ich pazernego pyska:)
Pozdrawiam serdecznie:)

ushii povedal(a)...

urocza :)

Ana.Anything povedal(a)...

Oj potrafisz mnie zawsze zaskoczyć Janeczko - śliczna offfca:) Sama bym taka przytuliła:)

Unknown povedal(a)...

Jani, ovecka je nadherna. A jeste k tomu tedy poradna paradnice s tou brasnou a masli :o) Krasny vykend, Katerina

REDNEVAL povedal(a)...

jůůů-to je kouzelná a roztomilá ovečka.
Moc moc se povedla!!!!
Krásný víkend
Jarka

Kaprys povedal(a)...

Janeczko owieczka jest przeurocza, tylko przytulić i mocno kochać ;-)
Pozdrawiam Aga

Duby povedal(a)...

Rozkošná ovečka s tou taštičkou. Aj v nej má čosi schované? :o))
Pekný víkend prajem!!
Iveta

Amelie povedal(a)...

Nádhera.

Kajka povedal(a)...

Janka, ja chyba przez Ciebie oszaleję. Ta owca jest zjawiskowa-nie mogę.
Kocham Tildy-wszystkie, ale teraz już sama nie wiem czy zwierzaki czy te obłędne anioły. Masakra.
Buziole

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...