accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 5. mája 2011

CANDY

Prečo práve dnes? Bez jediného dôvodu, nezištne a z hĺbky duše chcem darovať kúsok zo svojho sveta. Netreba k tomu veľa, iba komentár pod príspevkom a trochu šťastia pre víťaza. Ten bude vyžrebovaný povedzme... 17. mája 2011 a získa sadrového anjela (21 cm)a guľu z polystyrénu ozdobenú "technikou toaletného papiera":)
Všetkým veľmi držím palce!

Dlaczego wlasnie dzis? Bez jakiegokolwiek powodu, bezinteresownie i z glebi mojej duszy chce podarowac kawalek z mojego swiata. Nie potrzebne do tego duzo, tylko komentarz pod postem i troche szczescia dla zwyciezce. Ten bedzie wylosowany powiedzmy... 17. maja. 2011 i otrzyma aniola z gipsu (21 cm) i kule styropianowa ozdobiona "technika papieru toaletowego":)
Wszystkim trzymam mocno kciuki!



Ak niekto nevlastní blog, poprosím nechať v komentároch @ (e-mail)
Jezeli ktos nie posiada bloga, poprosze w komentarzach zostawic @ (e-mail)

34 komentárov:

greyhome povedal(a)...

To ja pierwsza:))))

Kaprys povedal(a)...

Kochana u Ciebie to ja zawsze się na lis zapisuję ;-)
Pozdrawiam Aga

Myszka povedal(a)...

Ha, ta kula mnie zaintrygowała:)

zcdl povedal(a)...

jeeeej Janka, to je krasne nezistne.....zaujimalo by ma ako sa robi technika toaletneho papiera.... :), maj sa krasne papa Z.

weronka povedal(a)...

Jak można to i ja poproszę:)

Unknown povedal(a)...

mnie też proszę wpisać na listę chętnych :)
buziaki

Ana.Anything povedal(a)...

Zapisałabym się nawet w ciemno, a już widząc, co to za cudeńka to tym bardziej:) pozdrawiam:)

jola_zola povedal(a)...

och i ja ... i ja jestem chętna na te cuda:)
a w rewanżu zapraszam na moje ROCZNICOWE CIASTECZKA na moim blogu:)
oto link: http://jolazola.blogspot.com/2011/04/137-rocznicowe-ciasteczka.html

domino355 Eva povedal(a)...

slovo nezištně...je vzácnost, ale zajímá mě technika s toaletním papírem.
Přeju pěkný májový den.:-)
Zdraví Eva

barbaratoja povedal(a)...

Bardzo zaciekawiona kulą z chęcią zapisuję się;-)

Andrea R. povedal(a)...

Nezištnosť sa pomaličky vytráca už aj zo slovníka :( Jani si veľmi milá:)...a tiež by ma zaujímala ta papierová technika:) Ďakujem a prajem krásny deň:)

Kami povedal(a)...

Janka skvelééé a nezištné...raz som to už zažila, ostane mi to v srdci :-).... krásny deň, vlastne už podvečer. Kami

Unknown povedal(a)...

urocze :)) biore udzial:))

marysiasmile@gmail.com

Helena Davidová povedal(a)...

Janičko, to jsou tak kouzelné kousky, že musím zkusit štěstí!
Krásné dny, moc zdravím Helena

blue povedal(a)...

Super! Bardzo mi się podoba Twoje Candy :)
Pozdrawiam!

LavInArt povedal(a)...

Chętnie się zapisze na takie cukieraski :)

Atena povedal(a)...

Janeczko i ja ustawiam sie w kolejce.
Pozdrawiam

emilystar povedal(a)...

ja też chciałabym spróbowac szczęścia, od dawna podziwiam :) emilystar75@gmail.com

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, teraz som bola u Helenky (Helens)na jej prekrásnom blogu, u nej som vyhrala nádhernú cenu a tak neverím na náhodu, že by som vyhrala aj u Teba, ale jeden nikdy nevie. Ešte som ani nestihla pochváliť "novú" lavicu v Tvojej kuchyni, iba na mmb, tak aspoň teraz. Na mňa čierno-biela kombinácia pôsobí elegantne a tuším nikdy nevyjde z módy.
Prajem veľa zdravia a lásky v tom májovom čase
Emily

Orsynia povedal(a)...

To ja bardzo chętnie stanę po te cukierki:)
htpp://orsynia.blogspot.com

justysias7000 povedal(a)...

Z chęcią sie zapiszę:):)
pozdrawiam:)

Anonymný povedal(a)...

Ustawiam się w kolejce i jeszcze raz bardzo Ci dziękuję . Buziaki

ula povedal(a)...

śliczny anioł, jako żem zbieracz aniołów,to się zapisuję :)

Kajka povedal(a)...

Janeczko, tak dawno mnie u Ciebie nie było aż mi wstyd. Przepraszam. Ale widzę, że duzo się napracowałaś z pokoikiem dla syna. Rewelacja.
Pozdrawiam cieplutko

Unknown povedal(a)...

ustawie sie i ja w kolejce, pozdrawiam serdecznie !!!

LolaArtStudio povedal(a)...

super cukiereczek, ja też się ustawię

raeszka povedal(a)...

Anioły uwielbiam, a 19 mam urodzinki to może mi się poszczęści w losowaniu :).

Duby povedal(a)...

Ahoj Janya!
Ďakujem moc ,že si mi to pripomenula, skoro som aj zabudla, že sa musím zúčastniť!!! Moja srdcovka sú predsa anjeli! A už som raz mala šťastie u teba.
Pekný deň!
Iveta

AiA povedal(a)...

Och, kulę mieć muszę :)

Dagi Mara povedal(a)...

Ahoy Janya!
Sliczne Candy! Oczywiscie ustawiam sie w kolejeczce. Bardzo mily gest mialas, po prostu bez powodu rozdajesz cukierki..

Pozdrawiam serdecznie
Dagi

AiA povedal(a)...

Kula z papieru toaletowego? Czy to można przegapić?! :)

aga povedal(a)...

Takie cuda !Kula z papieru toaletowego?a co to takiego....?Pozdrawiam serdecznie:)

Vivi povedal(a)...

Zavítala jsem sem poprvé a už dvě hodiny sedím přikovaná k počítači a čtu a čtu. Nádherné fotky, ještě krásnější děti a příspěvky hladící duši. Je tu moc dobře. Přeju krásný večer. Vivi

zainspirowana povedal(a)...

jeszcze ja! koniecznie :)
może mi się uda.... :D

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...