accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

sobota 25. augusta 2012

Je suis joueur!

Obľubujete hazardné hry? Poker, ruletu, kocky? Darí  sa vám vyhrať po zotretí stieracích políčok žrebu? Priznám sa, ja netúžim a nikdy som netúžila po takomto rýchlom zisku financií. A iba tak zo srandy som raz ako dieťa poslala kupón do súťaže a vyhrala - walkman (pre mladšie ročníky: to je taký prístroj so slúchadlami, do ktorého sa dá audiokazeta a môžete v autobuse počúvať hudbu, novšie typy s rádiom... až kým sa vám nevybijú batérie) . Moja mamina kedysi dávno predávala žreby, tak som iba tak, zo srandy, vytiahla jeden z 3000 kusov a vyhrala 500 Sk. Potom neskôr na vysokej škole, keď som rozprávala pri drinku o týchto zážitkoch, vyprovokovali ma spolužiaci, aby som išla vhodiť 10-korunovú mincu do automatu. Zasa len tak, zo srandy. Vhodila som doň teda mincu, ostatné sa posunuli a von vypadlo takmer 1000 korún. Zo zásady nesúťažím, nevsádzam na dostihoch, v kasínach a nekupujem žreby. Veď čo keby som raz len tak, zo srandy, trafila jackpot? 

«

Lubicie gry hazardowe? Poker, ruletke, kostki? Wygrywacie w loteriach, grach liczbowych? Przyznaje, ja nie pragne i nigdy nie praglam takiego szybkiego nabycia finansji. Kiedy bylam dzieciakiem, tylko tak, dla zartu wyslalam jakis kupon do konkursu i wygralam - walkman. Moja mamusia kiedys dawno temu sprzedawala losy, wiec ja tylko tak, dla zartu, wybralam jedna z 3000 sztuk i wygralam 500 koron. Pozniej wyprawialam te historyjki w szkole wyzszej przy drinku, i koledzy mnie sprowokowali, zebym poszla wrzucic monete do automatu. Znow tylko tak, dla zartu. Wrzucilam, reszta sie popychala i wylecialo niemal 1000 koron. Zasadniczo nie biore udzial w konkursach, jesli chodzi o finansje, nie obstawiam w wyscigach konnych, w kasinach i nie kupuje losow. Co gdybym wygrala, tylko tak, dla zartu, jackpot? 



Chcela by som poďakovať dvom anjelom v ženskom tele. Nestáva sa totiž často, že by mi ponechali svoje krídla. Prvou je Syl... Objednala som si u nej hviezdu. Ale hviezda neprišla. Prišlo celé nebo! Lebo tak som sa cítila pri rozbaľovaní týchto pokladov - ako v nebi! 

«

Chcialabym podziekowac dwom aniolam w kobiecim ciele. Nie zdarza sie czasto, zeby zostawili mi swoje skrzydla. Pierwsza jest Syl... zamowilam u niej gwiazde. Ale gwiazda nie dotarla. Przyszlo do mnie cale niebo! Bo tak sie czulam kiedy rozpakowalam te skarby - jak w niebie!


Drevená hviezda zabalená do srdiečkového kabátika, previazaná jutovým povrázkom a ozdobená smaltovaným štítkom... Hneď som sa zamilovala!  Mám rada staré krajky a ja neviem, odkiaľ to Sylwia vedela. Podarovala mi staručkú béžovú krajku, ktorú ste mohli vidieť už aj použitú na kvetine v minulom príspevku. V balíčku bolo aj drevené srdiečko a  dva tagy I love shabby chic, no nie je to paráda?
I love it, Syl!

«

Drewniana gwiazda zapakowana w seruszkowy plaszczyk, zwiazana jutowym sznurkiem i ozdobiona emaliowana tabliczka... W sam raz sie zakochalam! Lubie starych koronek i nie wiem, skad Sylwia tego wiedziala. Podarowala mi stareńka bezowa koronke, ktora mogliscie zobaczyc na kwiatuszku w poprzednim poscie. W paczce bylo i drewniane serduszko i dwa tagi I love shabby chic, no nie jest to swietne?
I love it, Syl!




Ďalším anjelom je Zuzka. A keď hovorím o Zuzke, tak to je jedno velikánske srdce, ktoré tlčie pre všetkých. Poznáme sa len virtuálne, ale nikdy na mňa nezabúda, mnohokrát mi posiela niečo handmade "len tak" (ale nie zo srandy :). Lebo to tak cíti. A ja si to vážim. Poslala mi pohľadnicu, ktorá je nielen pohľadnicou, ale momentálne aj úžasnou dekoráciou. V nežných tónoch anjelskej hudby.
Ďakujem, Zuzi!

«

Nastepnym aniolem jest Zuzka. I kiedy mówa o Zuzce, ona jest kobieta z ogromnym sercem, ktore bije dla wszystkich. Znamy sie tylko wirtualnie, ale niegdy o mnie nie zapomnie, juz wiele razy wyslala mi cos handmade "tylko tak" (ale nie dla zartu :) Dlatego, ze ona tak to czuje. I ja tego szanuje. Wyslala mi kartke, ktora jest nie tylko kartka, ale i swietna dekoracja. Jest w delikatnej tonacji anielskiej muzyki.
Dziekuje, Zuzko!




Sľúbila som niečo napísať aj o graffiti, ale rozhodli sme sa nechať to až na jar. Ale aby ste neprišli o časť príspevku, nechám tu aspoň foto ďalšieho projektu DIY. Uhádnete, čo to bude?

«

Obiecalam cos napisac i na temat graffiti, ale zdecydowalismy odlozyc tego na wiosne. Zeby ale cos tutaj bylo, zostawiam zdjecie nastepnego projektu DIY. Zgadniecie, co to bedzie?



8 komentárov:

Amelie povedal(a)...

My máme rádi žolíka, kanastu, kostky, dámu ap. Jinak moc štěstí na výhry nemáme.

Peninia / Gosia povedal(a)...

Prześliczne prezenty:)

Ślę słoneczne pozdrowienia.
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com/

agnetha.home povedal(a)...

Piękne prezenty Janko!! A ja kiedyś wrzuciłłam swoją plakietkę z nazwiskiem będąc na pewnego rodzaju kongresie i..... wylosowali mnie!!! To był szok, bo tak jak ty kompletnie nie lubię hazardu, czy jak to tam nazwać :)))
Chętnie jednak spróbuję odgadnąć co robisz... podkładka pod garnek??? :D
Ściskam,
Miłej niedzieli,
Aga

B. povedal(a)...

Czy to bedzie chodnieczek do lazienki lub innego pomieszczenia?
Janeczko, piekne prezenty dostalas!
Ja niestety nie mam szczescia w grach hazardowych, bardzo zadko cos wygrywam, wiec jeszcze zadziej gram;-)
milej niedzieli
B.

Myszka povedal(a)...

Ja też myślę tak jak B że to chodniczek do łazienki:)
Wspaniałe prezenty dostałaś!

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, karty nehrávam, nemám v nich šťastie. Občas som podala loto, nikdy som ho netrafila, no aspoň sa mi vrátila časť vložených peňazí. Preto už netipujem. Ale tipujem, že to bude krásny koberček, o takom snívam.
Emily

Janka povedal(a)...

Amelie... výhrou zvyčajne v živote býva úplne niečo iné než peniaze. Niečo pozitívne, nech je to hocijaká maličkosť :) Zdravím.
Peninio...dziekuje bardzo, kochana ♥
Agnieszko...wiec troche szczescia masz! :)
B.... dziekuje... a moze sie uda w jakims candy w blogowym swiecie, ktowie?
Ewelinko...dziekuje slicznie i pozdrawiam :)
Emily... iste si vyhrala niečo iné, vzácnejšie, hodnotnejšie a to je najdôležitejšie.

Dievčatá, možno klíči vo vás zrnko zvedavosti, ale veru koberček ani podložka pod hrnce to nie je. Môžete hádať ďalej:)
Dziewczyny, moze kielkuje we was ziarno ciekawosci, ale chodnik to nie bedzie, takze podkladka pod garnki nie, wiec mozecie zgadywac dalej:)

Rose povedal(a)...

U mnie w domu zawsze od lat namiętnie gramy w gry planszowe!
Jak przegrywam to mówię, że jak ktoś nie ma w grze szczęścia to ma w miłości! ;)Ale jest jedna gra w którą zawsze wygrywam to kości ale pewnie dlatego, że ze mnie jest trochę czarownicy! ;)
Prezenty cudne dostałaś i cudne dajesz wiem coś o tym! ;)
Buziak!

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...