accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

pondelok 24. septembra 2012

Nouveau coussin de sol rond

Hejky! Chcela som vždy žiť v malom domčeku. Zvonka som si ho predstavovala ako starší architektonický skvost so šindľovou strechou, dekorovaným štukovým priečelím a oknami. Dnu by sa vchádzalo zo stĺpovitej terasy, pred domom by voňal orgován, trochu ďalej magnólia a dva stromy by objímala šnúra zo záhradnej hojdačky. Zvnútra by bol celý à la TineK Home alebo prípadne aj Janya Home:). A že prečo o tom píšem? Vysnívaný domček dodnes síce nemáme, ale stále verím, že raz sa tento sen splní. Zatiaľ som si s pomocou háčika a Hoooked Zpagetti vytvorila tento krásny puff (či ako sa to volá?). Jednoducho háčkovaný taburet. Ešte váham, našiť alebo nenašiť tie skvelé gombíky.... ale už som takmer rozhodnutá:)

«

Hejka! Zawsze chcialam zamieszkac w malym domku. Na zewnatrz wyobrazalam go sobie jak stary architetoniczny skarb z gontowym dachem, dekorowana fasada i obramieniem. Wejscie byloby z terasy ze slupami, tuz przed domkiem pachnacy bez, troche dalej magnolia i dwa drzewa obejmowalby sznur z hustawki ogrodowej. Wnetrze w stylu TineK Home albo moze tez Janya Home. I dlaczego o tym pisze? Wymarzonego domku do dzisiaj nie posiadamy, ale ciagle wierze, ze to marzenie nam sie spelni. Narazie sobie ze pomocy szydelka i Hoooked Zpagetti stworzylam taki oto piekny puff (tak sie nazywa?). Poprostu szydelkowy taboret. Jeszcze waham sie przyszyc lub nie te sliczne guziki....ale juz prawie zdecydowana jestem:)



Vovnútri je pohodlný ťažký vankúš a tak taburet veľmi dobre drží svoj tvar.

«

W srodku jest wygodna ciezka poducha, wiec taboret bardzo dobrze trzyma swoj ksztalt


Neviem ako vy, ale my dosť veľa času trávime na zemi. Najmä Maxim sa vždy tak hráva - autíčka majú miesto na sedačke a on.... na taburetke:) Rada počúvam, keď sa deti pri hraní rozprávajú samé so sebou. Vo všetkých rolách Maxim (auto, medvedík, teletubies, vrtuľník, strom aj policajt z Lega). Poznáte to?

«

My duzo czasu spedzamy na ziemi, moze wy rowniez. Przedewszystkim Maxim - samochodziki sa na sofie i on.... na taborecie:) Lubie sluchac, jak dzieci rozmawiaja same z soba. We wszystkich rolach Maxim (samochod, miś, teletubies, helikopter, drzewo i policjant z Lego). Znacie to?


Želám vám krásny začiatok týždňa!
Zycze wam cudowny poczatek tygodnia!

21 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Ahoj Jani, zrovna fčera som šmejdila na nete a hľadala Hooked Zpagetti a našla som holandské stránky a toť u teba už finálny výrobok. No ma picne, kebyže nenapíšeš, že to je tvoje dielko, tak si myslím, že puf je kupovaný. Ako od profíka.

B. povedal(a)...

oj tak, pamietam jak moje siostrzenice podkladaly glosy wszystkim swoim dinozaurom (wtedy byl modny Jurasic Park), bylam pewna, ze w pokoju z nia sa jej kolezanki, a ona byla tylko sama z siostra :D
Piekny puf, u mnie niestety po godzinie bylby pelen psiej i kociej siersci..
buziole Janeczko!

barbaratoja povedal(a)...

Śliczne siedzonko i jak widać bardzo potrzebne było;)

zcdl povedal(a)...

Janka ja ani neviem co je to " Hooked Zpagetti" ale vysledok je pekny .) co pekny super bombasticky...gombiky by som nenasila, tie tlacia ked sa sedi .)))

agnetha.home povedal(a)...

Oj piekny puf :) Taki właśnie w stylu Tine :)

A te role odgrywane przed niewidzialną publicznością znam doskonale ;)
Miłego tygodnia :)

Tynka povedal(a)...

Puf - REWELACJA. Też mam podobny w swoim salonie, ale mój niestety jest zakupiony, a nie robiony własnoręcznie.

Unknown povedal(a)...

Janko, moc krásný taburet ... a také bych nevolila knoflíky! Krásné podzimní dny, Maru

rêve de vivre povedal(a)...

Jani, ten sa Ti teda podaril. Je naozaj krásny a hlavne funkčný. Andrea

Unknown povedal(a)...

Jani, dokonalost sama. Hooked Zpagetti me taky zaujaly, ale nevim jestli bych si troufla zrovna na taburetek. Mej krasny den, Katerina

Myszka povedal(a)...

Wow! Janka a z czego zrobiłaś tą pufę?

wdomuujagi povedal(a)...

witaj Janeczko, puff jest piękny.
monologi dzieci są fantastyczne, ja tez uwielbiam słuchac jak Jula wciela się w kilka osób w trakcie zabawy.

Kaprys povedal(a)...

Pufa jest super !!!!!!!!!!!!!!!
Jak byłam dzieckiem najlepsze zabawy odbywały się na podłodze ;-) z koleżankami odgrywałyśmy scenki wszelakie ;-) kazda zabawka miała imię i przyjaciół zabawki z którymi toczyły rozmowy ;-)))
Pozdrawiam Agnieszka

Rose povedal(a)...

Pufa czy jak ją zwiesz taboret jest ekstra! Dzieciaczki uwielbiają w parterze przebywać a wiadomo podłoga nie należy do najcieplejszych miejsc!
No chyba, że jest podgrzewana ale to nie zdrowe więc takie wynalazki są jak najbardziej wskazane do tego bardzo oryginalne!
Życzę Ci Janeczko i Twojej rodzince aby marzenie o domku się spełniło! ;)
Buziak!

dulce de leche povedal(a)...

Janka,nadherna praca!!! a krasne citanie ,ved ty si sa mi naburala do mojich predstav o vysnivanom domceku ..len v tom mojom,ide k domceku aj uzky chodnicek a po stranach rastu hortenzie :))..drzim nam obom palceky,nech sa nam snicky raz splnia :)

Atena povedal(a)...

Puf jest absolutnym hitem, rewelacyjny, made by Janya :) podoba mi sie ten styl :))))
Ja chyba guzikow bym nie doszywala niech bedz tai mieciuti:)
usciski

Janka povedal(a)...

Renátka...ďakujem, je to veľká pocta! Zpagetti mám z Poľska, na SK je to ešte nie celkom rozbehnutá záležitosť, hlavne v čiernej farbe. Pozdravujem:)
B. ... dziekuje, kochana, moze pies i kot nie pozwoliliby Ci nawet tam siadac:)
barbaratoja...dziekuje slicznie, tak, tak, potrzebny i teraz troche walczymy o niego:)
zcdl...ďakujem, Zuzi, gombíky sú už našité, ale v bočnej časti, tam netlačia:) Hoooked Zpagetti je taká priadza na háčkovanie s veľkým háčikom, ktorú si môžem aj sama urobiť postrihaním trička, ale sa mi nechce:)))
Agnieszko...dziekuje, kochana, do TineK jeszcze ma daleko:)
Tynka...dziekuje bardzo, twoj puf tez boski, taki bardziej romantyczny...i juz jakis pomysl mam w glowie, kiedy go zobaczylam:)
Maru...ďakujem za pekný komentár, gombíky budú zboku, tlačiť nebudú veru:)
Adi, Katka...ďakujem, dievčatá ♥
Myszko... szydelkiem z Hoooked Zpagetti, tutaj troche wiecej: http://akademia-rekodziela.blogspot.sk/2012/03/zpagetti-z-czym-sie-to-je.html
I wlasnie z tej strony zamawialam:)
Jago, Agnieszko, Dominiko... dziekuje wam, dziewczyny ♥
Martinka... vďaka, sen sa už napoly splnil, aspoň som ho videla:)
Anetko, dzieki, kochana, guziki juz sa naszyte, ale z boku, wiec ciagle jest wygodny i mieciutki :)

Reia Aria povedal(a)...

Jani ten puf je naprostá nádhera!!! Objednala jsem ho na shop za nemalé peníze, protože se mi taky tuze zalíbili a přesně jsem si říkala, že kdyby byl někdo fakt šikovný, šel by udělat. Je dokonalý a kdo jiný by to takhle zvládl nežli Ty, máš můj obdiv;-). Ať se vám s ním hezky bydlí a příště vyfoť i víc z dálky!!!:-D
Krásné podzimní dny má milá

Scraperka povedal(a)...

przepiękny ten Twój taboret:))) tym bardziej mi się podoba, że właśnie zaczynam swoją przygodę z szydełkowaniem:))) pozdrawiam ciepło

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko, znów strzał w dziesiątkę z pufem:) Wyglada na bardzo wygodny i na baaardzo stylowy:) Jak doświadczenia ze zpagetthi? Dobrze się szydełkuje?
Buziaki
Ana

PS. Maxima to ja bym wyściskała, bo sliczny jak z obrazka jest, no!!:) Tez uwielbiam odgrywanie ról przez dzieciaki w zabawie - i te takie "dorosle" rozmowy:)

KASANDRA povedal(a)...

Puff absolutnie rewelacyjny ... marzy mi się taki w kolorze ecru ... myślałam kiedyś kupić stary sweter tylko nie bardzo wiem co włożyć do środka ... nic tak wielkiego nie mam ... a ja bym przyszyła guziki bez dwóch zdań

Janka povedal(a)...

Šárka... ďakujem, drahá, niekedy sa tiež nenechám zlákať ponukou výrobcov a skúšam to sama. Vankúš bol už dávno doma, postup práce v hlave a nebolo to ani veľmi finančne náročné, len pre nedostupnosť čiernej Zpagetti priadze som nemohla sen zrealizovať. Teraz hotový aj s gombíkmi vyzerá božsky, len by sme ich potrebovali spolu 5 kusov, lebo veru každému sa na ňom sedí najlepšie:)
scraperka... dziekuje, kochana, i trzymam kciuki, szydelkowanie zabawne i proste:)
Aniu... Zpagetti sa "mniam":) Bardzo dobrze mi sie pracowalo. I najwazniejsze, ze za pomocy duzego szydelka praca szybko rosnie. Maxim powiedzial, ze tez przesyla usciski:)
CASANDRA... dziekuje bardzo, kochana, ja nawet nie wiem, co w srodku tej pufy mam :) Bo zakupilam kiedys dawno ta duza poduche. Super jest, wygodna, chyba pozniej troche wypruje i zerkne, co jest w srodku:) Sciskam :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...