accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 3. októbra 2012

J´aime l´automne!


Pekný deň všetkým návštevníkom môjho blogu! 
Jesenná atmosféra nás už mierne rozmaznáva, pomaličky prichádzajú dažde, je hmlisto, chladno a aj vietor  predvádza nové plášťové trendy. Naučila som sa konečne kúriť. Kotol na tuhé palivo - to je romantika! Ohníky tancujú, slzy ako hrachy padajú po líci, keď cítim, že nemám silu rúbať drevo, no a ten nenahraditeľný parfum :) Dosť bolo mužských záležitostí, venujme sa tomu, čo mi robí radosť, keď už je v dome pekne teplúčko. Som si vyrobila takúto guľu.

«

Dzien dobry wszystkim odwiedzajacym mojego bloga!
Jesienne klimaty juz troszeczke nas rozpieszczaja, powoli przychodzi deszcz, mgla, jest chlodno i wiatr tez pokazuje nowe trendy w plaszczach. W koncu nauczylam sie palic w piecu. Piec na wegiel - to dopiero romantyka! Ognie tancza, lzy jak groch sciekaja po licach, kiedy czuje, ze nie mam sily by porabac drewno na szczapy, no i ten wspanialy parfum :) Dosyc juz meskich spraw, zajmujmy sie tym, co sprawia mi radosc, kiedy juz jest w domku cieplutko. Stworzylam sobie taka kule.


Je z ružičiek z krepového papiera, tylu, bavlnenej látky bielej a farbenej čiernym čajom, z krajky a prírodnej rafie. Základ tvorí guľa z polystyrénu.

«

Z rozyczek z bibuly, tiulu, materialu bialego bawelnianego oraz farbowanego czarna herbatka, z koronki i naturalnej rafii. Podstawa to kula styropianowa.


Jesennú náladu mi spríjemňujú ružové čižmy Hunter. Dúfam, že budú strážiť moje kroky nielen na jeseň, ale aj v zime.

«

Jesienna nature robia mi przyjemna rozowe kalosze Hunter. Mam nadzieje, ze beda pilnowac moje kroki nie tylko jesienia, ale takze zima.



Taburet je už dokončený, gombíky sú našité zboku a aj naďalej je pohodlný.

«

Taboret juz gotowy, guziki sa naszyte na boku i nadalej jest wygodny.


23 komentárov:

B. povedal(a)...

Ale piekna kula! Bardzo mi sie podoba!
I rozowe kalosze przeciwdeszczowe rowniez:-)
milego wieczoru Janeczko

agnetha.home povedal(a)...

Ta kwiatowa kula jest piękna. Cudeńko.
I tej pufy zazdroszczę:)))
Miłego wieczoru.

Janka20 povedal(a)...

Jani, s tou guľou si sa vyhrala, aj farebne, aj materiálovo - je krásna, určite to bola piplačka.
J.

Myszka povedal(a)...

Fajna kula ale tych kaloszy to zazdroszczę! Świetne są, tylko czemu tak dużo kosztują:(

Anonymný povedal(a)...

Janko, bukiecik-kula przepiękny! A jesień kocham ze wszystkimi jej odcieniami, ale żeby sama tak z piecem walczyć, czy rąbać drewno oj to nie :) Usciski

Janka povedal(a)...

B., agnieszka..dziekuje, dziewczyny ♥
Janka20 ... ďakujem, piplačka aj zábava naraz, budeme to robiť v ZA na kurze, tak som si to chcela dopredu vyskúšať:)
Myszko...dzieki, kochana,kalosze...nie uwierzysz, ale prawie za darmo... czasami czlowiek ma taka odrobine szczescia:)

Janka povedal(a)...

Anetko:) Dziekuje! Musze walczyc jeszcze miesiac, maz juz w koncu bedzie pracowal blisko, wiec powalczy on:)

Unknown povedal(a)...

Božinku už aj tu ju máš, nádych, výdych, nádych, výdych, predýchavam :)) Prezraď, kde si kúpila Zpagetti?

Karodekor povedal(a)...

Piękna ta kula, aż trudno powiedzieć, że ręcznie robiona tak wygląda profesjonalnie.

zcdl povedal(a)...

Janka .) vidim ze tie gombiky ti nedali spat ... :) ale dobre si to takto spravila, kvetinova gula je krasne romanticka...sikula :)

Janka povedal(a)...

Reni, ja viem, že dlho predýchavať nebudeš a vytvoríš tiež nejaký skvost:) Zpagetti v čiernej farbe som, bohužiaľ, na Slovensku nezohnala, objednávala som z Poľska.
Karolinko... dziekuje slicznie ♥
Zuzka... nedali veru, ešte v ten deň som ich tam musela šupnúť:) Ďakujem:)

Atena povedal(a)...

Janeczko kula jest niesamowita, a wisi tez na pieknym lozku.
Kalosze bossskie, i jaki energetyzujacy kolor-super.
usciski

MyWay povedal(a)...

Jani, ach romantiku s kúrením v kotli na tuhé palivo dokonale poznám už ako 6 ročná som si sama zakúrila ..., raz mi aj "vybuchlo" ale inak niet nad klasiku ... teraz sa k tomu dostanem len u rodičov a veru niekedy mi to aj chýba, tie staré časy ... Guľa je skvelá.

Gabi

Tynka povedal(a)...

Kula jest bardzo ładna,ale taborecik z guziczkami przebije wszystko. Jest po prostu wspaniały!!!
Pozdrawiam serdecznie
T.

Kaprys povedal(a)...

Kula super !!!
Kaloszki w bardzo optymistycznym kolorze ;-)
Pozdrawiam Agnieszka

madzika povedal(a)...

jej,świetna kula ,perfekcyjne wykonanie pozdrawiam :0)

Janka povedal(a)...

Anetko...dziekuje bardzo, kolor kaloszy nie wybieralam, tak przypadkowo sie u mnie pojawily, ale zakochalam sie w tym rozowym:)
Gabi... ďakujem, drahá:) Dúfam, že už čoskoro prevezme žezlo zasa manžel, ja som na tieto veci antitalent:)
Tynka...dziekuje slicznie, taborecik jest wymarzony, dlugi czas ubiegl, do poki marzenie zrealizowalam:)
Agnieszko...dzieki, kochana, optymyzm wazny w jesiennym czasie:)
madzika... bardzo dziekuje:)

Unknown povedal(a)...

Janeczko, ta kula jest taka misterna i piękna, że szok :)
pufa z guzikami bombowa, przydałyby się takie moim chłopakom gdy grają w gry na tv ;)
ściskam
Kasia

Jomarowy Świat povedal(a)...

Zaglądam od jakiegoś czasu, obserwuje regularnie - świetne pufy. Marzę od roku o takich...

A kula wyszła ślicznie :)

Pozdrawiam :)

Rose povedal(a)...

Różana kula cudnie zachwycająca! ;)
Różowe kalosze marzenie, oj są po prostu bajeczne!
Janeczko ciepełka życzę!

Reia Aria povedal(a)...

Jani, jsi hodná, že jsi se ozvala, už jsem měla strach, abych něco neprošvihla! Tak růžové Hunterky nemají chybu, jsou moc krásné. A taburet je jak usměvavé zviřátko, budou i další?:-) Líbí se mi, že nezapomínáš na vintage krásu a najdeš místo pro všechno. Krásný podzim má milá

suriart povedal(a)...

Śliczna jest ta pufa!!!

Jeśli wolno spytać to ile motków potrzeba na taką pufkę?

Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
http://kraina-suriart.blogspot.com/

Janka povedal(a)...

Suriart...dziekuje bardzo, pufa ma 60 cm i potrzebowalam 2 duze motki czarnej Hoooked Zpagetti
Faaaajny blog masz:)
Pozdrawiam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...