accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 10. októbra 2012

Coussin crochet lilas + DIY



Máte už melancholickú jesennú náladu? Ešte počkajte, dáme si spolu letnú dávku levanduľovej farby v tvare vankúšika. Mäkučký, nežný, takpovediac Maximov nový miláčik. Tinky Winky z Teletubbies je tiež fialový, ale zďaleka sa na ňom tak príjemne nevyvaľuje:)

«

Juz macie melancholiczny nastrój? Jeszcze poczekajcie, dajemy razem letnia porcje lawendowego koloru w ksztalcie poduszki. Mieciutka, subtelna, tak zwany nowy ulubieniec Maxima. Tinky Winky z Teletubbies jest tez fioletowy, ale ani troche sie tak dobrze na nim nie wylegiwa:)




Kto by si chcel taký vankúšik alebo deku vyrobiť, tu som nakreslila schému, snáď sa v tom dá hravo zorientovať.

«

Jak chcialby ktos stworzyc sobie taka poduszke lub kocyk, tutaj narysowalam scheme prostokata, mam nadzieje, ze da sie w tym zorientowac.


Ďakujem fanúšikom blogu za trpezlivosť. Príspevky uverejňujem sporadicky, budem sa snažiť vás viac rozmaznať až na budúci rok. Teraz mi to okolnosti často nedovoľujú.

«

Dziekuje fanombloga za cierpliwosc. Posty pisze rzadko, bede sie starala wiecej was rozpieszczac dopiero w przyszlym roku. Teraz okolicznosci nie pozwalaja mi na to.


9 komentárov:

Dagi Mara povedal(a)...

Hallo Janya,
to jest sliczny kolorek! A ile pracy stworzyc taka podusie! Wow! Bardzo ladnie wyszla!

Pozdrawiam serdecznie i wracaj szybko!

Pozdrawiam!

Dagi

Janka20 povedal(a)...

Ahoj Jani, prebehla som si aj stránku, kde pracuješ. To je fajn, keď je práca záľubou aj zábavou. Žiadny stres ... ako to dnes všade chodí :-(.
Vankúšik by mi farebne ladil do detskej izby. :-), pa

Janka povedal(a)...

Dagi...dziekuje bardzo, te prostokaty szybko sie robia przy ogladaniu filmow:) Takiego kolorku u mnie wcale nie widac, ale mialam reszte welny, wiec postanowilam cos z tego stworzyc.
Milego dnia Ci zycze ♥
Janka... idem aj mrk, či nemáš na blogu odfotenú tú detskú. Ja veľmi za týmito farbami nie som, ale Maxim ho nechce pustiť:) A áno, máš pravdu, je najlepším riešením, keď je práca relaxom a zároveň aj koníčkom:)

Ajka povedal(a)...

Janinko, nádhera!! I já bych si nechala líbit tu hebkost vankúšika :)). Přeji ti příjemné dny, tiše závidím tvoření s kamarádkami :)). Příjemný podzim. Ajka

Bree povedal(a)...

taak gdybym tylko umiala tak pieknie dziergac :) pozdrawiam

Janka povedal(a)...

Ajka...veľmi pekne ďakujem, naozaj sa na ňom leňoší vynikajúco:)
Bree... dziekuje, kochana...i dziergac jest proste, nawet ten wzor nie wymaga specjalnych zdolnosci.
Sciskam:)

Atena povedal(a)...

Piekna jest i widac ze bardzo, bardzo milusia:)
Ja na pewno nie sprobuje bo nie mam pojecia jak nawet wziac sie za to :))))
usciski

Scraperka povedal(a)...

prześliczna ta poduszeczka:))) bardzo podoba mi się kolorek:)))

MyWay povedal(a)...

No Jani, te je taký "muchlovací" vlny tohto typu u nás nejdú, moje deti to nemusia, mám doma pár klbiek podobného typu ale inej farby.
Niet nad to keď je práca aspoň trocha koníčkom, aj u mňa to tak je jedna polovica môjho ja miluje svoju prácu a druhá polovica ručné práce ... obe sú úplne odlišné, ale neviem si to bez práce, ktorá ma stále naplňa asi predstavviť.

Prajem Ti krásne dni

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...