accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 22. augusta 2012

Comment trouvez-vous ça?


Dnes to bude príspevok kulinársko-tvorivý. Pretože umením je aj upiecť makaronky. Skúšala som to po druhýkrát a do tretice snáď už všetko vyjde tak, ako som si  vysnívala. Chuť majú božskú, ale veľmi som si priala, aby vzhľad bol rovnako dokonalý. Žiaľ, uverila som čerstvým mandliam a to bola chyba :( Pohrala som sa s ich vzhľadom a ozdobila som ich čiernym jedlým gélom. Plnka je z čerstvej mäty, šľahačky a mascarpone. Tyrkysové pochúťky :)

Bon appétit!

Dzisiaj bedzie kulinarno-tworczy post. Dlatego, ze sztuka jest i pieczenie makaronek. Probowalam upiec je po raz drugi i mam nadzieje, ze na trzeci raz mi sie uda i wszystko bedzie wg. moich marzen. Smak boski, ale bardzo chcialam, zeby wygladali tez doskonale. Niestety,  zaufalam swiezym migdalam i to byl blad :( Pobawilam sie i ich ozdabianiem, uzylam do tego czarnego zelu. Nadzienie jest z swiezej miety, smietany bitej i mascarpone. Turkusowe lakocie :)




Čokoládové guličky sú rýchlym doplnkom ku káve. Ja ich vždy dochutím troškou chilli, ale škorica alebo kardamón to tiež určite nepokazia. A 75% - ná čokoláda..... jednoducho mňam!

«

Kulky czekoladowe sa szybkim ciastkiem do kawy. Ja zawsze ich robie z odrobina chilli, ale z cynamonem lub kardamonem pewnie nic nie popsujecie. I 75% -owa czekolada..... poprostu mniam!


A tu je časť tvorivá - dekorácia z plátna. 
I tutaj czesc tworcza - dekoracja z plocienka.



Hand-made francúzske záložky nájdete aj v obchodíku TU
Hand-made zakladki francuskie znajdziecie i w sklepiku TUTAJ





Nabudúce vám prezradím, že som hazardná hráčka, že anjeli majú aj ženské mená a že graffiti môže byť aj príjemným doplnkom záhrady.
Krásne dni!

«

Nastepnym razem wam zdradze, ze jestem hazardzista, ze anioly maja takze kobiecie imiona i ze graffiti moze byc i milym dodatkiem ogrodka.
Pieknych dni!


9 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Ty máš teda odvahu. Makronky už dlhšiu dobu obdivujem ale netrúfam si ich upiecť. Tie tvoje majú super kombináciu tyrkysová s čiernou. A tie čokoládové guličky, mňaaaam, ty mi teda dávaš. Šťastie, že nie sú naživo, neviem či by som odolala (mám pôst, zub je už vonku a môj najväčší kulinársky zážitok dneška bola krupicová kaša). Teším sa na ďalšie lahôdky, aj tie kreatívne. Pá. Renata

Elle povedal(a)...

Witaj Janko :)
Twoje makaroniki wyglądają obłednie! smaka mi narobiłaś na takie pyszne cudeńka :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Myszka povedal(a)...

Mniam!!!!!!!!! Ale smaka mi narobiłaś:) Jak dla mnie to makaroniki wyglądają doskonale!!!!!!

agnetha.home povedal(a)...

Mmmmmm, ale pysznie.... :)))

Dagi Mara povedal(a)...

Wow, takie cuda upiec samemu to niezly wyczynek! Sliczne sa i z takim nadzieniem na pewno bosko smakuja!
Sliczne zakladki i ta dekoracja jest super!

Pozdrawiam serdecznie

Dagi

Scraperka povedal(a)...

no nie! ale upichciłaś makaroniki:) wyglądają również ślicznie co pewnie smakują!:))))
zakładki też wyglądają pięknie.
pozdrowienia:*

Reia Aria povedal(a)...

Jani mňaaam, makronky vypadají úchvatně a je to opravdu fuška! Poručila jsem si je na svatbu, první zkouška byla tvarově nejhorší, ale chuťově nejlepší. A představ si, že nám je na svatební den dali v restauraci do lednice a byla z nich jedna velká kaše!!!:-(
Dekorace i kuličky se mi taky líbí moc. Krásný víkend má milá:-*

Janka povedal(a)...

Reni... makaronky na druhýkrát už išli samé od seba, len nabudúce si kúpim radšej mandľové lupienky a tie pomeliem, lebo čerstvé sparené mandle boli mokré a to som si teda dala! Tyrkysové sú hrboľaté ale snáď tie tretie fialové už budú fajn:)
Elle...wiem, wiem, lubisz wszystko co francuskie:) pyszne sa!
Myszko, Agnieszko... dziekuje bardzo, synowie zjadli zaraz jak zrobilam zdjecia :)
Dagi... tak, boskie byly, moze tak troche prowokuje, zebys cos upiekla:) Bo ty tego lubisz:))
scraperko...dziekuje slicznie ♥
Šárka... ja s chuťou už taký veľký problém nemám, a po druhom pečení už viem aj, že nabudúce budú mať tvar ok, skôr plnky mi robia starosti... tie musím ešte doladiť:) Ďakujem Ti, drahá!

wdomuujagi povedal(a)...

Fajna dama na płócienku.
Makaroniki mniami,bardzo podoba mi się połączenie turkusu i czarnego lukru

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...