accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 15. augusta 2012

Le Seigneur des anneaux




Bola raz jedna konzerva s klíčkami fazule Mungo... Asi tak by  sa mal začínať môj háčkovaný projekt. Ale pravda je iná. Keď som začínala háčkovať kruh, mala to byť jednoduchá podložka pod tanier. Plán sa ale viackrát zmenil. Počas háčkovania som však dostala hlad a nakukla do chladničky, kde stála sama opustená konzerva. Obsah som pripravila s mäskom a zeleninou a obal  recyklovala. Uháčkovala som akési puzdro na plechovicu, ale vôbec som nevedela, čo do nej dám. Na ceruzky a štetce je úzka  a nízka, na kramličky a kancelárske spony príliš vysoká... Mohol by byť z neho pekný svietnik, ale problém bol v tom, že konzerva neprepúšťa svetlo cez bočné steny a háčkovaný okraj bol zahnutý dovnútra, takže by hrozilo podpaľačstvo :) Čo len dovnútra? Nechcela som vlastniť zbytočnú vec, prázdnu, ktorá by mi iba zavadzala. 

«

Byla sobie jedna konserwa z kielkami fasole Mungo... chyba tak mialby zaczynac moj projekt szydelkowy. Ale prawda inna. Kiedy zaczynalam robic kólko, miala to byc prosta podstawka pod talerz. Plany sie wiecej razy zmienily. Podczas szydelkowania bylam glodna i zerknelam do lodowki - i tam opuszczona konserwa. Zawartosc przygotowalam z miasem i warzywami i puste opakowanie  recyklowalam. Stworzylam jakis futeral na puszke, ale wcale nie wiedzialam, co do niego dam. Na olowka i pedzle jest waski i niski, na spinki zabardzo wysoki... Moglby byc z niego swietny swiecznik, ale problem w tym, ze konserwa nie przepuszcza swiatlo i krawedzie wyglam do srodka, wiec groziloby, ze moglabym czegos podpalic. Tylko co do srodka? Nie chcialam posiadac zbytecznej pustej rzeczy, ktora by mi przeszkadzala.


Vtom som sa zadívala na komodu, na ktorej som mala odložené prstene. Prstene si skladám pri umývaní, varení, ale aj ručných prácach. Nemám ich veľa, takže nápad čakal len na realizáciu. Okamžite som začala háčkovať vrchnák, vyrábať nápis a voilà - krabička prstienkoidná je na svete! Nazvala som ju Frodo :)

«

Nagle zapatrzelam sie w komode, na ktorej mialam polozone pierscienie. Te odkladam zawsze, kiedy sie myje, gotuje lub robie robotki reczne. Nie posiadam ich wiele, wiec pomysl czekal tylko na realizacje. Zaraz zaczelam robic pokrywke, wyrabiac napis i voilà  - pudelko pierscionkoidne na swiecie! Nazwalam go Frodo :)



Nežný, biely Pán prsteňov!
Delikatny, bialy Wladca pierscieni!

23 komentárov:

agnetha.home povedal(a)...

Pięknie wyszedł:)) zdolniacha z Ciebie :)))

Pozdrawiam ciepło:)
Agnieszka

zcdl povedal(a)...

Janka uzasne :) ze Frodo :)

Gabi povedal(a)...

Hehe, parádny:) G.

Unknown povedal(a)...

Tento tvoj Frodo sa mi teda viac páči ako ten z Pána Prsteňov a skús si tipnúť, čo mám odložené na komode. No žeby plechovečky??? Len čo dorobím jednu podložku, idem na ne. Už som súrne potrebovala niečo na odkladanie háčikov, lebo stále sa mi povaľujú kade tade. Že aká telepatia??

Myszka povedal(a)...

Bardzo, bardzo fajne pudełeczko. Brawo Janeczko!

Margott povedal(a)...

SUPEROWSKIE!!!!!
Janeczko, jestes elficka wrozka!!! Wszystko co tworzysz jest eteryczne, niczym musniecie skrzydlem motyla!!!
Buziaki sle!

Janka povedal(a)...

Agnieszko...dziekuje Ci bardzo za cieple slowa!
Zuzka... nejako som sa nechala uniesť komerciou:)
Gabi... ďakujem krásne ♥
Renátka... žeby dnes večer? Som si takmer istá, že ťa prsty pália:) Teším sa na výsledok:)
Myszko... dziekuje slicznie :)
Malgosiu... elficka wrozka to ty jestes, bo takie cuda jak ty tworzysz to arcydziela! Buziaki :)

barbaratoja povedal(a)...

Pudełeczko bardzo praktyczne i śliczne. 'Antenka' na wieczku cudowna;-)

Unknown povedal(a)...

Jani, tvuj Frodo me pobavil. A moc se ti povedl, myslim, ze te budu nasledovat a nebudu sama :o) Mej se prima, Katerina

Scraperka povedal(a)...

wspaniałe to pudełeczko!:))) pięknie to wymyśliłaś i ten napis FRODO:)
cudo
ściskam

Reia Aria povedal(a)...

Jani dlouho myslím na opletené vázy, sklenice nebo svícny, ale opletená plechovka vážně nemá chybu!!! PS: Pána prstenů můžu:-)
Měj se krásně, paa

Tynka povedal(a)...

Uroczy ten Frodo. Napis dodaje pudełeczku charakteru.

Janka povedal(a)...

barbaratoja, scraperka, Tynka... dziekuje wam slicznie, dziewczyny :)
Katka... veľa kreatívnych chvíľ pri háčkovaní, potom ukáž výsledok, teším sa :)
Šárka... tento rok v Miláne na Salon mobile frčali práve háčkované a pletené doplnky. Mne sa to tiež veľmi páči a chystám sa momentálne aj na puf... v čiernom, ako inak:)

Agnes povedal(a)...

Frodo :-) szalenie mi się podoba. Szkoda, że nie umiem się posługiwać szydełkiem tak jak Ty.
Śliczne cudeńko.

Kropelka povedal(a)...

Rewelacja!!Swietny pomysl!!Bardzo mi sie podoba tak ubrana puszka:-)

Kaprys povedal(a)...

Janeczko jesteś niesamowita, coś co każdy z nas wyrzuca a Ty zrobiłaś fantastyczne i jakże użyteczne pudełeczko !!!
Pozdrawiam Agnieszka

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, nechcem sa opakovať, ale je to jedinečné, originálne a ešte k tomu aj praktické.
Emily

Janka20 povedal(a)...

Ja sa asi už naozaj do toho háčkovania pustím aj z praktického hľadiska... plechovky plné pier a ceruziek mi poškodzujú povrch stola.
Krásne !!!
J.

Atena povedal(a)...

Janeczko pudelko jest fenomenalne, i jakie fajne slowa wymyslasz - pierscionkoidne no genialne!
usciski

Unknown povedal(a)...

Nie dość, że świetne wykonanie to jeszcze jaka pomysłowa nazwa. Super.

Rose povedal(a)...

Nooo takiego cuda to jeszcze na oczy nie widziałam! ;)

Ana.Anything povedal(a)...

Cudny pomysł - no a imieniem polożyłaś mnie na lopatki:) Prawdziwy władca:)

Janka povedal(a)...


Agnes, Kropelka, Kaprys... dziekuje bardzo :)
Emily... ďakujem, už konečne mám prstene na poriadku, pohadzovala som ich kade-tade:)
Jani... sa teším na Tvoj debut! Iste to bude niečo origoš!
Anetko... nie uwierzysz, ale takich slow mozna sie nauczyc w szpitalu:)
Gosha... dziekuje, kochana!
Rose... i uwidzisz o wiele wieksze:)
Aniu... dziekuje slicznie, sciskam:)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...