accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 29. februára 2012

Vous êtes bon en maths ou chimie?



Ktorý predmet bol v škole vašim obľúbeným?  Bola to matematika alebo chémia? Či nebodaj naša rodná reč ako v mojom prípade? Dajte si spomienky na vankúš! Ja som tak urobila tentokrát s prvkom zlata z Mendelejevovej tabuľky a s matematickým vyjadrením limity. Ale chystám sa aj na ďalšie, obliečky sa mi totiž veľmi páčia. A vám?

«

Ktory z przedmiotow szkolnych byl waszym ulubionym? Byla to matematyka lub chemia? Albo nawet jezyk ojczyzny jak w moim przypadku? Zamieszczcie wspomnienia na poduche! Ja tym razem zrobilam tak z pierwiastkiem zlota z ukladu okresowego Mendelejewa i z wyrazeniem matematycznym limity. Ale gotuje sie na nastepne, poszewki mi sie bardzo podobaja. I wam?



Voilà! C´est mes nouvelle verres!

Už dávnejšie som kúpila u  Dagi malé poháriky, ktoré sa okrem svojho pôvodného účelu môžu použiť ako svietniky, nádobky na drobnosti alebo aj vázičky na prvé jarné kvety. Som spokojná a mám z nich veľkú radosť:) Ďakujem, Dagi!

«

Juz dawniej kupilam u Dagi male szklanki, ktore oproc swego pierwotnego celu moga sluzyc jak swieczniki, pojemniki na drobiazgi lub wazoniki na pierwsze wiosenne kwiaty. Jestem zadowolona i mam ogromna radosc z nich:) Dziekuje, Dagi!




Všetkým prajem pekný posledný februárový deň a ďakujem za milé komentáre ♥
Wszystkim zycze pieknego ostatniego dnia lutego i dziekuje za mile komentarze ♥

13 komentárov:

Anna Toholová povedal(a)...

Janička... ďalšie skvosty z tvojej dielne. Moc sa mi to všetko páči.. ale pohárikové vázičky sú naj.. :)

zcdl povedal(a)...

juuj Janka, tak s matematikou a chemiou sme neboli dobre kramaratky .))) mozno tak dejepis a zemepis by som si vedela predstavit na vankusikoch...ale je to pekny napad :) a z poharikov by som mala aj ja radost...su krasne :)pa, pekny den ti prajem

Kaprys povedal(a)...

Janeczko jesteś niesamowita !!!
Dowcipna z Ciebie kobietka, trzeba było podarowaj ją komuś co nie lubi chemii i ma z niej w szkole złe oceny ;-)
Poduszeczki niesamowite !!!
Bardzo urokliwe świeczniczko-szklaneczki !!!
Pozdrawiam Agnieszka

wdomuujagi povedal(a)...

piękne i pomysłowe poduchy.
Chyba wszystkie przedmioty lubiłam, oprócz geografii i biologii

Bree povedal(a)...

Swietny pomysl na poduchy :) hmm ja to jezyk polski i geografia :)

B. povedal(a)...

Bardzo oryginalne poduszki, a szklanki od Dagi bardzo mi sie podobaja, ja zrobilabym z nich swieczniki, sa naprawde piekne!
pozdrawiam
B.

Ania povedal(a)...

Bardzo ładne poduszki,super!!!szklaneczki też takie orientalne;)
Pozdrawiam

Elle povedal(a)...

Świetny pomysł na te poduszki Janko! :)

Duby povedal(a)...

Ahoj Janka!
Chémiu som moc neobľubovala,ale na tvojich vankúšoch ukáže celkom priateľsky. Prezradíš techniku ?
Pozdravujem! Iveta

MyWay povedal(a)...

Jani, "šprngla" si mi po nose, vyštudovala som matematiku-fyziku juj tá limitka je úžasná ... aj keď som si nakoniec urobila doktorát z fyziky, bez matiky sa nedá vo fyzike ani pohnúť, ..ale inšpirovala si ma už vidím vankúšik s Maxwell rovnicami :-) Pekný dník

Ajka povedal(a)...

Janičko,nádherné, jemné,něžné jako ty! Miluji tvé dekorace, fotky, tvůj styl a blogísek! Ráda se sem vracím, děkuji, že mi dovolíš nakouknout. Překrásné dny. Ajka

Janka povedal(a)...

Veľmi vám ďakujem za milé komentáre! vetka...technika je vlastne bežná... použila som transferový papier, grafiku som si robila sama.

Dziekuje, kochane, za przemile komentarze!

Miriama povedal(a)...

Teda to je super napad, uz som videla napisane hoci co, ale toto je fakt originalne :) No a vazicky samozrejme tiez :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...