accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 23. februára 2012

L´ange


Priatelia sú ako tichí anjeli, ktorí nám pomáhajú, keď naše krídla zabudnú lietať.
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać. 
(Antoine de Saint-Exupéry)

Album v tvare krídla som robila s veľkou radosťou a láskou. Bolo to množstvo práce, ale tentokrát práca bola pre mňa relaxom.
«
Album w ksztalcie skrzydla tworzylam z wielka radoscia i miloscia. Bylo to mnostwo pracy, ale tym razem byla praca dla mnie odpoczynkiem.















Nudím vás fotkami? Tu je teda kúsok z nasledujúceho príspevku.
Nudze was zdjeciami? Wiec mala zapowiedz na nastepny post:)




9 komentárov:

zcdl povedal(a)...

Janka nenudis fotkami....treba vidiet album z kazdej strany...a mozem ti povedat, ze si sa s nim pekne vyhrala...je uzasny...moooc sa mi paci, bo ja tieto vecicky lubkam .)ˇ, pa pekny den

Kajka povedal(a)...

Jakie nudzę, jakie nudzę...Mało tych zdjęć. A album-rewelacja.
Dostałam zakładki-są przepiękne.
Zresztą niedługo przedstawię światu, hihi. Ja już jestem na końcowym zakręcie więc...finał bliski, kochana.
Buziole

Gabi povedal(a)...

Janya, Zuzka to vystihla, vypiplala si ho do najmenšieho detailíku:) Skvelá prácička! Gabi

Myszka povedal(a)...

Jakie nudzę? Janeczko przepiękny albumik!!! Oj jak mi się podoba i te kolorki! Oh marzenie mieć taki!!!!!!

Kaprys povedal(a)...

Janeczko album przepiękny !!!
Zakochałam się w nim ;-)
Ty i Twoje prace nigdy nie mogą się znudzić !!!
Pozdrawiam Agnieszka

bozenas povedal(a)...

piękne te skrzydła:)))sama wycinałaś czy miałaś gotowe szablony:)))

Katarína povedal(a)...

To je taká nááádhera Janulka, toto vieš len Ty ♥

Unknown povedal(a)...

no Kochana, skrzydlaty album przepiękny :)
wcale nie nudzisz fotkami, bo jak Twoje prace mogą być nudne??
zapowiedź zapowiada się interesująco :)
buziaki
Kasia

Anna Toholová povedal(a)...

ĎAKUJEM za Tvoje blogy Janička...

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...