accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 2. februára 2012

Bienvenue en hiver

Januárové mrazy nám dali pekne zabrať. Včera -31°C, dnes -32°C. Aj u vás sa zima pohrala s teplotami? Očakávam, že február prinesie   slniečko a tak ho privolávam kvetinami. 
T
Styczniowy mroz dal nam popalic. Wczoraj -31°C, dzis -32°C. U was tez zima pobawila sie z temperatura? Czekam, ze luty przyniesie sloneczko, wiec zapraszam go kwiatami.


Dlho som tu ničím neprispela, takže budem sa snažiť polepšiť a uchmatnúť si v návale povinností aj nejakú tú chvíľku na kreatívne počiny. A čo ma momentálne očarilo? Prepadla som jednej droge, ktorá nesie názov FRIVOLITKA. Už dávno som chcela vyskúšať túto techniku, ktorej jemnosť, nežnosť a precíznosť je mi tak blízka. A tak som začala...
T
Dlugi czas nic tutaj nie napisalam, wiec bede sie starala skradnac wsrod zobowiazan  i jakas chwile na kreatywne pomysly. I  nad czym ja momentalnie westchne? Ostatnio narkotykiem dla mnie jest FRYWOLITKA. Juz dawno chcialam sprobowac ta technike, ktorej delikatnosc i precyzyjnosc jest mi bliska. I tak zaczelam...


Rok 2012 mi rýchlo uteká, ale i napriek tomu som stihla zo starého kalendára urobiť ...hmm... ešte starší:) Ozdobila som ho dreveným obrázkom od šikovnej Dominiky (Rózany Aniol), ktorý som dostala ešte minulé Vianoce.
T
Rok 2012 szybko mija, ale i wbrew temu zdazylam ze starego kalendarza stworzyc... hmm... jeszcze starszy:)
Ozdobilam go drewnianym obrazkiem od zdolnej Dominiki (Rózany Aniol), ktory dostalam jeszcze w zeszle Swieta.


Pekný deň všetkým!
Milego dnia wszystkim!

21 komentárov:

Andrea R. povedal(a)...

Ahoj Jani :) to je náhoda, tie frivolitky . Prednedávnom som začala zháňať člnok no nikde ich nemajú prosím ťa kde si ich kúpila? Frivolitková čipka je prekrásna už teraz sa teším na tvoje dielka:)

artambrozja povedal(a)...

Janya , frywolitka cudo, niestety brakuje mi cierpliwości do takich cacuszek .
Zima u mnie podobna , dzisiaj było -27 C - masakra. Kalendarz jest rewelacyjny !! buziaki i byle do wiosny :**

Miriama povedal(a)...

Jani u nas je to trosku nizsie ale tiez ziadna slava - 27 :) Inak ta nova technika vypada nadherne, take malicke, jemnucke, a predsa precizne a narocne... :)

Bree povedal(a)...

Ojj Moje -11 to chyba wiosna przy temp. u Ciebie ;)
Super ten kalendarz, pozdrawiam

Rose povedal(a)...

Świetnie wymyśliłaś, bardzo mi się podoba! :)Ale z tą zdolną to hmmm chyba na wyrost Janya napisałaś! :) Miła jesteś ale szkoda, że to nie jest prawdą, hi,hi!
Buziak Ci się należy za tak miłe słowa! :)
Ciepełka życzę...

Dagi Mara povedal(a)...

Brrr.... Az tak ZIMNO u Was?? Jeju, a ja narzekam!
Swietny ten kalendarz Janeczko!!

Katarína povedal(a)...

Jani frivolitkovanie je úžasné, som zvedavá aké nádherky vytvoríš ♥ A ten kalendár...mňaaaam:-)

Jana povedal(a)...

Jani, vytvorila si z kalendára krásnu dekoráciu a teším sa na tvoreníčko. Na nete som pozerala a je to dosť náročná technika.
Pá Jana

zcdl povedal(a)...

Janka o tejto technike som este ani nepocula...obcumla som youtube a veruze ma to zaujalo...Tesim sa na tvoju tvorbu, verim ze bude krasna tak ako ten kalendar...ten je bozsky :) pekny vikend a neuzmrnite nam tam v tych minusoch...pa

Unknown povedal(a)...

kalendarz już podziwiałam na f, ale i tu skomentuję - cuuuudny :)
a przed frywolitkami chylę głowę :)
buziaki
Kasia

Gabi povedal(a)...

Jani, je to krásna technika, ja som len okukávač, ale vidím, že ty si sa pekne rozbehla:)
Akože ja som začala na blogu s tými mínus deviatimi, dnes ráno po ôsmej už takmer dvojnásobok a hoci na vás stále nemáme, ja mám celkom už aj dosť:))

Gabi

Myszka povedal(a)...

O jak super!!! Rozwijasz swoje zdolności:)

Atena povedal(a)...

O tak mroz trzyma choc u mnie nie jest tak strasznie zimno jedynie -6
Frywilitki tez mi sie podobaja, podziwiam Cie ze zaczelas ta jak na moje oko bardzo trudna technike.
pozdrawiam

Andrea R. povedal(a)...

arosko@marticonet.sk

Reia Aria povedal(a)...

Milá Jani,
myslím na Tebe, jestli stále užíváte zimy a jak vidím, plnými doušky!:-D U nás to tak šílené nebylo, věřím, že únor ještě vydržíme a pak už vytahnu jarní bundičku:-). Teda, tvoji trpělivost bych chtěla mít! Kalendář dostal šmrnc, ať máš dostatek času na všechny radosti, posílám pusu:-*

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko CUDNY ten kalendarz!!! Zakochałam się od pierwszego wejrzenia:) No i pochwal się frywolitkowymi dzielami, bo dla mnie to są czary:)

aga povedal(a)...

oj tak mrozi!ale u mnie tylko -13!Pomysł z kalendarzem świetny!I podziwiam że zabrałaś się za frywolitki...mi tez się podobają ale chyba nie podołałabym temu!Pozdrawiam:)

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, u nás je tiež dosť -21 až - 25, ale ja som tiež z drsného kraja. O frivolitkovaní som už počula, ale ani som k tomu nepričuchla. Nepochybujem, že z Tvojej dielničky vyjde niečo prekrásne. A starý kalendár sa môže vytešovať, že sa dostal pod Tvoje šikovné ručičky.
Emily

Apuni povedal(a)...

Ja tez frywolitką się zachwycam ale nie mam już na nią czasu (a szkoda!. Wyobraź sobie, że podobny kalendarz czeka u mnie na wykończenie już od ponad roku i nie może się doczekać. Pewnie jeszcze poczeka.

Fleurette povedal(a)...

Milá Janya, po delší pause Tě moc zdravím a doufám ,že zima už dlouho trvat nebude:)
Měj se moc krásně!!!!
Pěknou neděli a celý nový týden
Fleurette

Anonymný povedal(a)...

Ach te koronkowe cudo :))0 U nas też Janko mrozy syberyjskie ale trochę lżejsze max. - 23 :))) I tak jak TY ja już marzę o wiośnie :))) Buziaki

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...