accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 7. februára 2012

Ma marque "DE LA PART DE JANYA"

Dnes vám ukážem ďalší kúsok mojej papierovej tvorby. Záložky, ktoré akoby poohrýzal zub času a ktoré som si zamilovala:)
Dzisiaj wam pokaze nastepny kawalek z mojego papierowego swiata. Zakladki, ktore sa jakby pogryzone zebem czasu i ktore pokochalam:)





Rada odpočívam takýmto kreatívnym spôsobom, hľadám v papieri kus minulosti, dotýkam sa ho, som závislá na jeho vôni a skúšam ho rôzne tvarovať, dokonca aj vyrábať.  
Lubie relaksowac w ten kreatywny sposob, szukam w papieru przeszlosc, dotykam go, jestem uzalezniona od jego zapachu, probuje dac mu rozne kszatlty, nawet go wyrabiac.






Na záver jeden milý darček. Vyrobila ho Alexa - dcérka mojej najlepšej kamarátky. Má nekonečnú fantáziu a táto mačička je mojím naobľúbenejším prstienkom.
Na koniec jeden prezencik. Stworzyla go Alexa - córka mojej przyjaciolki. Jej fantazja jest bez konca i ten kotek jest teraz moim ulubionym pierscionkiem.


Prajem vám krásny deň!
Zycze wam milego dnia!

19 komentárov:

dulce de leche povedal(a)...

mooc kraasne,Janka:)vsetko♥..tvoje prispevky su pre mna vzdy taky relax na dusu:)

Jana povedal(a)...

Jani vydarili sa,
sú krásne ako 100 ročné.
Jana

B. povedal(a)...

Cudowne, retro zakladki, bardzo mi sie podobaja!!!!!!!!
sciskam Cie cieplo Janeczko
B.

zcdl povedal(a)...

Janka su krasne ...dvoje mam doma od teba a na 100% pouzivam.... :)

Wiolka povedal(a)...

Te narożne zakładki sa przecudne. Bardzo mi sie podobają :))

artambrozja povedal(a)...

Kotek jest ZJAWISKOWE !!!
A zakładki ? bomba !! z miłością do papieru mam podobnie - rozczulam się nad starymi książkami,gazetami.
buziaki Janyo :****

Bree povedal(a)...

Piekne zakladki!!! Zapach starego papieru, ciesze sie ze nie tylko ja mam taka obsesje na tym punkcie :) pozdrawiam

Margott povedal(a)...

Przepiekne zakladeczki, przecudne Janeczko Ty je robilas, tak????
Chyle czola do ziemi w niemym zachwycie tkwiac...
Pozdrawiam cieplutko:-)

Gabi povedal(a)...

Jani, krásne, "vymakané":)
Pravidelne ti ich obdivujem v obchodíku:) Gabi

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko - ale cudeńka!! Tak misternie wykończone, przepiękne!!!

Myszka povedal(a)...

Janeczko ta zakładka z tarczami zegara skradła moje serce - jest przepiękna!!!!

Kaprys povedal(a)...

Zakładeczki urocze !!!
Najpięniejsza ta zegarkowa !!!
Pozdrawiam Agnieszka

aga povedal(a)...

fantastyczne zakładki takie retro... a pierścionek prześliczny!Pozdrawiam serdecznie:)

Atena povedal(a)...

Witaj Janeczko
Vintage zakladki sa sliczne, tez lubie wykorzystywac stary papier w swoich pracach.
pozdrawiam cieplo

wdomuujagi povedal(a)...

cudowne zakładki.Musze sobie tez sprawić , bo dużo czytam i często kilka książek jednocześnie, zakładam karteluszkami,,ale czas zrobić estetyczna ładna zakładeczkę.
Jestem kociara,,więc nie obiektywna, Kotek jest piękny

Kajka povedal(a)...

Oj, oj, oj, no to wpadłam. Zakładka z zegarowymi tarczami i z motyle, czy też to jest ptak-nie wiem-są przepiekne. Kochana, wyczarowałaś coś tak pięknego i ponadczasowego, że długo będę wracała do tego posta.
Buziole i cudownego weekendu życzę.

Anonymný povedal(a)...

Janko , dotyk papieru , sycenie oczu jego wzorami i wyczarowywanie z nich niepowtarzalnych urokliwości to jest to , co tygryski lubią najbardziej :))) Cudne ! Buziaki

Amelie povedal(a)...

Nádhera.

Biba povedal(a)...

Krasa,uzasne napady :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...