accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 8. decembra 2011

L´hiver est la

Takto je dnes u nás. Sviatočná výzdoba záhrady. Páči sa vám?
Tak dzisiaj u nas. Nastroj swiateczny ogrodu. Podoba sie wam?


Správne Vianoce musia mať chuť, vôňu a šaty. Ďalšia dekorácia bola urobená spontánne za niekoľko minút. Gule sú obalené ľanom a previazané stužkou. Imelo, špagát a staručké štipce na sviečky. Akože vintage, jasné?:) Ako podklad som použila starú formu na bábovku. A hotovo!

«

Prawdziwe swieta musia miec smak, zapach i sukienke. Nastepna dekoracja byla stworzona spontanicznie w kilku minutach. Kule sa owiniete lnem i zwiazane wstazka. Jemiola, sznurek i stare klamerki do swieczek. Jakby vintage, jasne?:) Podstawa to stara foremka na babke. I gotowe!



Už dávnejšie som písala, že som sa stala šťastlivou výherkyňou candy u Ani. Výhrou boli písmenká podľa vlastného výberu. Vybrala som si B&W, čo iné, však?:) Ania mi však pripravila prekvapenie - vlastnoručne zhotoveného dreveného anjela. Ja ho volám Punk anjel, lebo má dokonalý účes:)

«

Juz kiedys pisalam, ze wygralam candy u Ani. Wygrana byly literki wedlug wlasnego wyboru. Wybralam B&W, co innego, prawda?:) Ania zrobila mi niespodzianke - wlasnorecznie stworzonego aniola  drewnianego. Ja nazwalam go Punk aniol, bo ma doskonala fryzure:)






17 komentárov:

Iva povedal(a)...

Janya, brrr, zima o Vánocích musí být. takové dekarace bývají nejkrásnější a písmena sis vybrala krásná.
Pohodový advent
Iva

Unknown povedal(a)...

u nas niby sypie, ale zaraz się topi, więc w sumie jakby deszcz padał
fajną vintage dekorację zrobiłaś :)
a literki i punk anioł idealnie pasują do Twojego m :)
buziaki
Kasia

Kami povedal(a)...

Janka skveléééé... u nás na východe absolútne nič, žiadna prikrívka... a písmenká, dobrá voľba...zdravím Kami

bozenas povedal(a)...

A u mnie jesień,chociaż pod górami mieszkam:)))Prezent wygrałaś cudny:))Czyżby to u APUNI było:)))Dekoracja całkowicie vintage:)pozdrawiam

Unknown povedal(a)...

Przypomniałaś mi właśnie o jemiole, muszą koniecznie się w nią w tym roku zaopatrzyć. Urocza dekoracja.
Pozdrawiam

B. povedal(a)...

oooo spadl snieg:-))))
A w italii jemioly nie ma, szkoda wielka.
sciskam serdecznie
B.

Elle povedal(a)...

U mnie też dziś sypie śnieg, ale za oknem jeszcze nie jest tak biało :) Ładne dekoracje przedświąteczne, no i piękne literki dostałaś :)

Serdecznie pozdrawiam :)

Kajka povedal(a)...

U mnie nie ma śniegu i nie zapowiada się, że będzie.
Piękności u Ciebie.
Aż się chce przysiąść na chwilkę i zakosztować tej cudnej atmosfery.
Pozdrawiam cieplutko

lambi povedal(a)...

Chociaż miałam dosyć zeszłej zimy, to trochę Ci zazdroszczę tego białego puchu. Zawsze to jaśniej na dworze:) Dekoracje idealnie wpasowane w Twój dom,
pozdrawiam serdecznie:)

Anonymný povedal(a)...

Ależ fryzura :)))) ach i ten śnieg ...a u mnie deszcz i deszcz ...buziaki

Kaprys povedal(a)...

Janeczko prezenciki wspaniałe !!!
Twoja dekoracja bardzo efektowna !!!
Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

BOHDA povedal(a)...

JANI, U VÁS JE UŽ KRÁSNĚ VÁNOČNĚ.
U NÁS DNES SVÍTILO SLUNÍČKO CELÝ DEN.
TVÁ VÝZDOBA SE MI VELICE LÍBÍ.
JEDNODUCHÉ A KRÁSNÉ.
MĚJ POHODU A RADOST VE VŠECH PŘEDVÁNOČNÍCH DNECH.
BOHDA

Margott povedal(a)...

Widoku za oknem zazdroszcze Ci Kochana Janeczko!!!
U mnie szaro, mgliscie i...leje:-((((((((((((( deszcz oczywiscie, nie snieg, buuuuuuuuuu:-(((((((
Ozdoby przepiekne i vintage, zgadzam sie w stu procentach i...jeszcze zgadzam sie odnosnie sukienki...na swieta:-)))
Buziaczki Kochana!!!!!

foxy povedal(a)...

Twój stroik jest dowodem, że zawsze można stworzyć coś z niczego, trzeba tylko chcieć.. =]

dołączyłam do Waszego wspaniałego grona bloggerek, nieśmiało zapraszam:

http://home-znaczy-dom.blogspot.com/

ushii povedal(a)...

prześliczna dekoracja!
i dostrzegłam tam coś... cos co mnie bardzo cieszy ostatnio :) ale więcej Ci nie napiszę na razie :)

Ale ale - jakiś czas temu pokazałaś w aranżacji takie pudełko - pokryte lnem i napisami - w poście z 17 listopada. Mogłabyś pokazać je dokładniej? bo czuję że strasznie mi się podoba :)

No tak. Dopiero teraz obejrzałam post z dekoracjami wycinanymi foremkami... no nie!! Ja na ten domek to już poluję tyle czasu a ty mi nim po oczach :)) Cudne ozdoby! ja Ci kochana powiem pomysł na biznes - ty eksportuj do polski wasze i czeskie foremki bo tu są nie do dostania :)) a znam miejsca gdzie się ludzie chorobliwie do nich ślinią :)

Uściski Ci ślę :)

dulce de leche povedal(a)...

oooch jaj,to je kraaasna vyzdoba....aj ja chceeeeem...tento rok som este sniezik nevidela:(

dulce de leche povedal(a)...

a zabudla som pochvalit prekraaasne darceky...viem si predstavit,aku radost ti priniesli:)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...