accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

nedeľa 4. decembra 2011

Demain il fera le jour


Dni do Vianoc sa krátia a ja milujem ten predvianočný čas. Nemám stres a strach, či všetko stihne byť hotové do Vianoc. Pečenie bude určite relaxom, výzdoba takisto a myslím, že nikto sa nenahnevá, keď uvidí radšej usmiatu mamičku ako nahnevanú upratovačku. Tento rok dávam sviatkom zelenú príchuť, pretože po dlhých rokoch nám bude dom zdobiť živý vianočný stromček. V tomto duchu sa nesie aj adventná výzdoba.

«

Dni do swiat szybko ubiegaja i ja lubie ten czas przedswiateczny. Nie ma u mnie stresu i strachu, jesli wszystko bedzie gotowe do swiat. Pieczenie i wystroj bedzie relaksem jak zawsze i mysle, ze nikt sie nie obrazi, kiedy zobaczy usmiechnieta mame i nie  nagniewana sprzataczke. W tym roku daje swietam zielony przysmak, dlatego ze po latach bedzie w naszym domku zywa choinka. W tym duchu jest i wystroj adwentowy.


No a tu sú prvé vianočné ozdoby v bielej.
No i tutaj pierwsze swiateczne ozdoby w bieli.



Ďakujem za milé komentáre a vítam všetkých nových návštevníkov blogu!
Dziekuje za mile komentarze i witam wszystkich odwiedzajacych!

15 komentárov:

Duby povedal(a)...

Peknú adventnú nedeľu prajem Jani celej rodinke!
Zlato-biela kombinácia sa mi veľmi páči! Máš elegantnú výzdobu!
Iveta

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, ja som tiež taký pohoďák, na všetko mám čas. Krásne si nazdobila váš domov. Ako vždy vkusná elegancia a hlavne pohodová maminka. To je najväčší poklad v rodine.
Emily

bozenas povedal(a)...

Śliczne te białe dekoracje:)))pozdrawiam cieplutko:)))

Kajka povedal(a)...

Janeczko, bardzo dziękuję za...wiesz co, hihi.
Pięknie u Ciebie, tak naprawdę świątecznie. A białe ozdoby cudowne-patrzę i patrzę...naprawdę piękne.
B

Kami povedal(a)...

Janka krása ako vždy od Teba... s tou nahnevanou upratovačkou by som mala niečo robiť :-( čas je rýchlejší ako ja :-o príjemný 2. advent.......Kami

Atena povedal(a)...

Janeczko ja juz Ci zazdroszcze tej zywej choinki, jak ona bedzie pachniec ech... ja mam wianuszek swierkowy powieszony w salonie i caly czas czuje ten piekny zapach lasu.
pozdrawiam Cie goraco

Miriama povedal(a)...

Jani mas to doma nadherne :) Ja som sa tento rok rozhodla pre cerveno - bielu... Prajem krasny advent Mira...

Myszka povedal(a)...

Żywa choinka, wow! Ja nigdy takiej nie miałam ale myślę o takiej intensywnie:)
A te białe cacuszka śliczne!

wdomuujagi povedal(a)...

Mam nadzieje że w tym roku będę miała tez żywa choinkę.
Pięknie u Ciebie Janeczko zielono-biało złoto,,

Faniquito povedal(a)...

Olá !!!

Nossa, que lindos...parabéns !!!

Beijinhos

Ana

Andrea R. povedal(a)...

Jani ako inak opäť nádhera:) a stotožňujem sa s tvojím vnímaním Vianoc...pokoj,kľud a pokora:)Prajem krásny advent:)

Iva povedal(a)...

Krásná vánoční pohoda dýchá z tvých fotek, tak ti přeji, abyste si ji užili na plno.
Iva

Iris povedal(a)...

Krásna ochutnávka výzdoby:)))Jemné, elegantné...
Tieto vianočné sviatky sa ani ja nechystám "zabiť" upratovaním...Krásny adventný čas!

Unknown povedal(a)...

Jani, krasna vyzdoba. Moc hezky sladene. U nas bude letos taky bilo, ale s nadechem stribrne :o) Krasny advent a jen zadny stres preje Katerina

Gabi povedal(a)...

Jany a ja som ťa objavila skôr na sashe ako tu:)) No veru, ja pod vplyvom bacilov som taka nestihacka a trosku sa mi ten predvianocny pokoj vytraca, bauuuu:)) Pekne dni Gabi

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...