accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 14. decembra 2011

Le souhait secret - candy

Dnešný príspevok bude trochu iný ako zvyčajne. Nebude to len  rozdávanie sladkostí, ale odhaľovanie tajných prianí vás všetkých:) Odmenou budú krásne ceny z internetového obchodu Tatiany - www.ma-maison.eu, ktorý odporúčam navštíviť. Nájdete tam dekorácie, drobnosti, nábytok a doplnky do vášho domova. Podmienkou účasti je zanechať pod príspevkom komentár, v ktorom prezradíte tajomstvo. Po čom túžite, čo by vám urobilo radosť, aká drobnosť alebo veľká vec by vás potešila. Bola by som rada, keby túžba nebola  nehmotného charakteru. Všetci predsa vieme, že hodnoty, akými sú zdravie a rodina sú pre každého prioritou. To je samozrejmé. Chcem vedieť, aké písmená píše vaše srdce a aké malé i veľké priania sú v ňom ukryté.  

«

Dzisiejszy post bedzie troche inny jak zwykle. Nie bedzie to tylko rozdawanie slodkosci, ale i odkrywanie tajemniczych marzen:) Odmiana beda piekne nagrody ze sklepiku internetowego Tatiany - www.ma-maison.eu. Znajdziecie w nim dekoracje, drobiazgi, meble i akcesoria do waszego domu. Warunkiem uczestnictwa jest zostawic pod postem komentarz z odkryciem waszych marzen. Czego pragniecie, co zrobiloby wam radosc, jaki drobiazg lub ogromna rzecz ucieszylaby was. Chcialabym, zeby nie bylo to pragnienie charakteru duchownego. Oczywiscie wiemy, ze wartosci, jakimi sa zdrowie i rodzina, sa najwazniejsze dla wszystkich. Chcialbym sie dowiedziec, jakie literki pisza wasze serca i ktore male lub wielke sny sa w nich ukryte.  


Candy potrvá do 31. 12. 2011 a na Nový rok vyžrebujem štyri osoby, ktoré získajú tieto krásne vecičky: 
vintage album na 24 ks CD 
vešiačik s porcelánovými ozdobami
dóza na čaj
2 krásne voňavé srdiečka
Osoby, ktoré nevlastnia blog, poprosím do komentára napísať aj e-mailovú adresu, aby som ich v prípade výhry mohla kontaktovať.

«

Candy potrwa do 31. 12. 2011 i na Nowy rok vylosuje cztery osoby, ktore otrzymaja te pieknosci: 
vintage album na 24 szt. CD 
wieszaczek z ozdobami z porcelany
puszke na herbatke
2 swietnie pachnace serduszka
Osoby, ktore nie posiadaja bloga, poprosze zostawic w komentarzu i adres e-mailovy, zeby w razie wygranej moglam sie z nimi skontaktowac.

42 komentárov:

Ajka povedal(a)...

Janičko, já bych si sama pro sebe přála sušičku na ovoce a zeleninu. Miluji jablečné křížaly a letos bylo jablíček požehnaně.
Přeji ti krásné Vánoce, tvým dětem přeji radost, rozzářené očička pod stromečkem, rodinnou pohodu a lásku.
Mějte nádherné dny. Pa ajka

zcdl povedal(a)...

Janka, ja budem velmi skromna :))) ja po com najviac tuzim je mat rodinny dom a nie 2 izby v panelaku...mat vlastnu "detsku" izbu kde by som mala vylozene vsetky moje veci, ktore potrebujem pri tvorbe a nemusela by som to vzdy posladat aby to nezavadzalo...hmmmm toto by ti ma velmi velmi potesilo...:))

dulce de leche povedal(a)...

Mila Janka..aku krasnu sutaz si nam opat usporiadala:)...ja mam snov a priani plnu mysel,neustale :)..ale momentalne moje srdce pise sen o vlastnom domceku:)nemusi byt velky,len tak akurat,aby si v nom kazdy clen nasej rodinky nasiel svoje miesto,a aby mal krb,ktory pre mna predstavuje rodinne teplo :)♥

Myszka povedal(a)...

Ja nie jestem zbyt wymagająca. Chciałabym termos! Tak, termos na gorącą kawkę. Fajnie jakby był trochę inny, może w etui albo z jakimś nadrukiem, grafiką.
Pozdrawiam!

greyhome povedal(a)...

Ja to bym chciała kilka wiader białej farby aby przemalować cały dom na biało, potem kupon na zakupy w ulubionych sklepach z meblami i dodatkami:)))

B. povedal(a)...

A ja bym chciala piekny zyrandol nad stol:-), przydalby sie bardzo! :-)
pozdrawiam cieplo i sciskam
Basia

Katarína povedal(a)...

Tak si ma zaskočila Janinka, keďže nehmotné to nemá byť, zdravie je priorita ako píšeš...ako rozmýšľam, tak rozmýšľam, netuším...asi už všetko mám....hmm...teda nemám, potrebujem prekáblovať elektriku súrne v jednej izbe, deťom funguje už len jedna zástrčka. Elektrika je teda až veľmi hmotná:-) Takéto bludy Ti tu asi nikto nepíše, ale však ma poznáš. Cmukes moja ♥

Duby povedal(a)...

Jani,ja túžim po malej dielni plnou svetla kde sa môžem rozkladať a konečne tvoriť veci,ktoré mám zatiaľ len predstavách. :o))
Iveta

BOHDA povedal(a)...

JANIČKO, KRÁSNOU SOUTĚŽ JSI NÁM PŘIPRAVILA. MOC HEZKÉ VĚCIČKY.
MÉ NEJVĚTŠÍ HMOTNÉ PŘÁNÍ JE,POŘÍDIT SI VÍKENDOVOU, MALINKOU CHAJDIČKU U LESA S MALINKOU ROZMANITOU ZAHRÁDKOU.
VĚŘÍM, ŽE SE MI-JEDNOU-TOTO PŘÁNÍ SPLNÍ.
MĚJ SE PĚKNĚ A V KLIDU A POHODĚ UŽÍVEJ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
BOHDA

Zuzulik povedal(a)...

Dnes som tu prvý krát, dočítala som sa o tebe tak som tu prišla kuknúť. Veľmi sa mi páči tvoja tvorba:o))To na úvod...A prianie?? Viac miesta pre moju rodinku...takže vlastné bývanie...:o) Teším sa na všetko tvoje ďalšie príspevky.pa

Ana.Anything povedal(a)...

Ach, nie wiem czy powinnam wymawiać marzenia "na głos":)Marzy mi się dzien, w którym wejdę do sklepu i GO zobaczę i będę wiedziała, że to TEN:) A chodzi o żyrandol do salonu, ponieważ obiecałam sobie, że nie zadowolę się półśrodkami tym razem i goła żarówka będzie wisieć tak długo aż ja upoluję moje trofeum:) No i wisi, a ja poluję....mam nadzieję, że 2012 będzie łaskawy:)

agulek povedal(a)...

A ja marzę o białym porcelanowym dzbanuszku z miarką :-)
agulek.4@wp.pl

Eva povedal(a)...

Túžim po malej útulnej chatičke, kde by som snívala svoje sny,niektoré aj realizovala, stretávala sa s milými ľuďmi,utiekala pre zlom sveta a bola bližšie k prírode
Eva

Andrea R. povedal(a)...

Jani tak ja prvý krát svoje sny aj napíšem, vždy som ich mala len v hlave, vlastne plnú hlavu snov aj hmotných aj nehmotných . Takže teraz tie hmotné: chcela by som mať veľkú kuchyňu fakt veľkú so všetkými tými serepetičkami dookola a vééééľky drevený stôl , aby sa nás zaň hodne pomestilo a.....

Natália povedal(a)...

No, tak aj ja pridám svoje hmotné želaníčko vianočné - útulný domček ladený po "selsky", kde by sa dali vyhrievať nôžky pri krbe v hlbokom kresle...a za oknom aspoň maličká záhradka.To by som bola vo svojom živle...Pekný predvianočný večer želám. Natália

ushii povedal(a)...

Ha, o czym ja marzę? Sporo się ostatnio spełniło z mojej listy marzeń, ale co nieco jeszcze na niej zostało :)
A jak duże marzenia można opisywać? Czy dom pod lasem też się tu łapie, czy tylko te mniejsze? :))
Przede wszystkim coś na co jeszcze bardzo długo poczekam, dwa duże marzenia które nie wiem czy się spełnią... stary, srebrny komplet sztućców, grawerowany. Marzenie od lat :) I maszyna do szycia, z hafciarką. Ech :)
Ale i mam jedno malutkie :)
Odzyskać książkę "Dzieci z Bullerbyn", które głupio komuś pożyczyłam :( Najbardziej własne chciałbym odzyskać - ale to niemożliwe, więc chociaż to samo stare wydanie bym chciała...

Pozdrawiam i uściski ślę!

PS
Zaraz odpiszę na maila :)

mokopa povedal(a)...

Janičko, mým tajným snem jsou drobnosti...další objektivy k foto aparátu,nové kolo a velký tkalcovský stav s kolovratem a k tomu ovečky :o).Tak a je to venku Mokopa

Anonymný povedal(a)...

Janko , sklepik uroczy ...prawdziwa skarbnica ... a moje marzenie ...niezmienne od lat - prawdziwa lampa naftowa , która stałaby sobie na stylowym stoliku i oświetlała czas czytania i słuchania :) i nie mówię , że koniecznie musi być secesyjna :)))
Pozdrawiam gorąco

Margott povedal(a)...

Janeczko...moim marzeniem bylo wydanie ksiazki, by kazda absolutnie kazda Dziewczyna mogla haftowac i bawic sie wlasna wyobraznia....Marze, by moj Ludzik wyrosl na humaniste (nie z wyksztalcenia)...I...marzy mi sie wieszak, wieszak na ubranie z ceramicznymi galkami na koncach, moze udawac "zardzewialy":-)))
Usciski Kochana!!!!!
P.S. Janeczko, czy ja mam u siebie podac link na Twoja strone, czy link do sklepu, bo sie "zamotalam" teraz:-((((

Janka povedal(a)...

Malgosiu, nie potrzebny zadny link, warunek tylko jeden - napisac swoje marzenie:)

wieczka povedal(a)...

a ja bym chiała drukarke ;) zebym nie musiała prosic męża zeby mi coś tam wydrukowal w pracy
super candy
pozdrawiam

Aleksandrowe myśli povedal(a)...

Już od jakiegoś czasu marzy mi się córeczka...
:)

aleksandrowemysli.blogspot.com

wdomuujagi povedal(a)...

Sklep jest cudowny, wiele pięknych rzeczy do kupienia.
moje marzenie...nierealne niestety...ale cóż marzę
Marzę aby Mąż zmartwychwstał...nic więcej nie chcę.
Janeczko radosnych Świat Bożego Narodzenia

barbaratoja povedal(a)...

Jedną albo dwie małe półeczki w moim kąciku, poproszę.
To nie jest takie proste marzenie, miejsca tam już nie ma;-(

ROMA povedal(a)...

Ja chciałabym dostać mnóstwo pięknych koralików także scrapowych papierów i przydasi - wtedy mogłabym swobodnie i bez ograniczeń realizować swoje projekty.

andja povedal(a)...

ja marze o własnym domku, mogłabym go urządzić wg własnej wizji, którą od dawna mam w głowie, a nie mam jej jak zrealizować w wynajmowanym mieszkaniu...

Anonymný povedal(a)...

Přeji hezký večer.
Tak i já se přidávám do fronty s přáním:-)
Moc bych si přála ložnici.
Takovou tu romantickou s přehozem,kupou polštářů,tikajícím budíkem,malýma lampičkama na nočních stolcích...není toho nějak moc?:-)
Přeji ti krásné vánoční svátky.

Žaneta

skimmia povedal(a)...

Sklepik piękny :-)
A co do marzeń z rodzaju tych dużych to dom z duuużym ogrodem z pięknym starodrzewem a z kategorii tych maleńkich to piękna rustykalna latarenka która by rozświetlała szybko zapadające ciemności :-)
pozdrawiam i zapraszam na http://kwiatynatury.blogspot.com

Janka20 povedal(a)...

Milá Janka, čítam, že skoro každá z nás túži po domčeku. Takto to bolo aj u mňa ... na chvíľu sme sa tým aj začali intenzívne zaoberať. Až ...
pred pár dňami som si náhle poležala na JIS a stala sa kardiologickým pacientom ... šťastná som sa vrátila do nášho bytíku (na dom ani nepomyslím) a teším sa hoci aj hompáľajúcim šiškám na konári v okne.
Ale predsa som duša nepokojná a objavila som pekné vankúšiky ... až po novom roku.:)
Pekné sviatočné dni:)

Scraperka povedal(a)...

wspaniale tutaj u Ciebie:) cieszę się, że trafiłam i z pewnością zostanę na dłużej:) moim marzeniem jest piękna lampa w stylu shabby chic, która stałaby na półeczce koło łóżka:) ustawiam się w kolejce, może mnie to szczęście trafi i dostanę coś z tych pięknych słodkości:) pozdrawiam cieplutko:)

Anonymný povedal(a)...

Niedawno marzyłam o kupnie sznurka biało-czerwonego, do pakowania prezentów, ale udało mi się kupić. Dziś potrzebuję termofor do filiżankę aromatycznej herbaty, którą już kupiłam.

ika povedal(a)...

Mam jedno świąteczne marzenie :) mianowicie za rok móc wyjechać na święta do brata do Irlandii i przeżyć święta po ichniemu :) ot takie marzonko, ale marzy mi się też wygrać to candy bo nagrody są przewspaniałe ;)
Pozdrawiam świątecznie Janyo :)

darakw povedal(a)...

Z tych dużych to mam jedno: zdrówka dla całej rodzinki. A z tych małych? Hi-hi... też beczkę białej farby :) Ale żeby wszechobecny kurz i te natrętne muchy znikły z okolic mojego domku =) Ech... chyba są jednak niespełniane marzenia. Nie będę oryginalna: lubię latarenki, świeczniki, dzbaneczki. Ai tam, prościej powiedzieć, czego NIE lubię :)
Zadowolona jestem, że tu trafiłam. Fajnie bom jest tu u Ciebie.
http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

Wiolka povedal(a)...

Witam, jestem tu u Ciebie pierwszy raz i odf razu trafiłam na Candy:) Zgłaszam się do konkursu i zamieściłam już informację o nim na swoim blogu. http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/

Pozdrawiam serdecznie

Agnieszka C. povedal(a)...

Dawno, bardzo dawno nie marzyłam...nie dlatego, że wszystko mam, ale jakoś tak...może dlatego, że się nie spełniały przestałam marzyć...nie wiem. Naprawdę jest mi ciężko coś wymyslic... ale spróbuję coś napisać :) może kolekcję dzwonków chciałabym dostać (!), żeby każdy mi o czymś przypominał i do każdego przypisałabym jedno marzenie i dzwoniłabym tymi dzwonkami :) Zawiesiłabym te dzwonki w miejscu, gdzie codziennie je widziałaby...o to jest to! :) może nauczyłabym się morzyć i prowokowała te marzenia do spełnień :)
Pozdrawiam, Agnieszka

mgiełka rosy povedal(a)...

Moim marzeniem jest dom...dom, który stworzę od A do Z we własnym stylu, pracą swoich rąk i pomysłami z mojej główki...dom, któy będzie moim azylem i azylem moich gości...
pozdrawiam
murzyneczek@gmail.com

Musta povedal(a)...

Ślicznie tu u Ciebie :) Chętnie zostanę na dłużej.

Marzenie? Może to za duże słowo jeśli chodzi o to, czego mi właśnie brak, a rzecz to bardzo przyziemna :) Potrzebuję dodatkowej pamięci RAM do mojego komputera ;) Ale może wkrótce w końcu ją kupię i to "marzenie" pójdzie w niepamięć.

Oprócz tego mam listę maleńkich marzeń, które próbuję realizować, ale i tak wciąż przybywają nowe ;)

Pozdrawiam serdecznie!

Izabela povedal(a)...

A mnie sie marzy DOM...Przytulny, jasny, cieply, rozświetlony blaskiem świec, pachnący cynamonem, śmiejący sie buchającym ogniem w kominku, wypelniony śmiechem Jego Mieszkańców czyli nas: śmiechem moim, męża i Synka :-)) Pozdrawiam Izabela
pasiela@o2.pl

brydzia povedal(a)...

Moje marzenie ? to dom w Toskanii - to może nierealne ale takie bywają marzenia; z tych bardziej przyziemnych to maszynkę do wykrojników i jeszcze jedną maszynę ale tym razem do haftu. To takie moje "maszynowe marzenia":)))
Pozdrawiam cieplutko:)

raeszka povedal(a)...

Na candy chętnie się zapisuję :).

A jeśli chodzi o marzenie, to chciałabym duże mieszkanie/dom z dużym tarasem albo ogródkiem gdzie mogłabym posadzić sobie np. truskawki :).

Ula povedal(a)...

witaj :)
i ja się dopiszę, choc jestem u Ciebie pierwszy raz
pytasz o marzenia?? - marzę o wielu rzeczach, o tych duzych, np. meblach, ale i marzą mi się drobiazgi, detale, które upiększaja wnetrza np. ramki do zdjęć, nowa firanka i piękne lustro
pozdrawiam Cię serdecznie
Ula :)

Maggie povedal(a)...

Witaj, jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale zwiedzam "twoj internetowy domek" od kilku dni i jestem zachwycona - tak tu u Ciebie przyjemnie. A ze zobaczylam zaproszenie do dzielenia sie marzeniami, to postanowilam sie dolaczyc do tego wspanialego koncertu ... Ja wlasnie spelnilam swoje najwieksze marzenie, ktore jest chyba bardzo czeste, o wlasnym domu welug swojego projektu. Jeszcze wiele mam w nim do zrobienia, ale juz tu mieszkamy i jest cudownie. Teraz marze o tym, aby pieknie go urzadzic krok po kroczku, powolutku... I wlasnie poszukuje jakiegos pieknego lustra w ramie do lazienki moich synkow oraz kandelabra na stol na takie zwykle biale waskie swiece - to sa moje marzenia na dzis ... Fajnie jest sie rozmarzyc! Pozdrawiam cieplutko z Gdyni

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...