accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 25. augusta 2011

Je suis heureux!




Určite máte okolo seba ľudí, ktorých radi obdarujete. Vždy som rozmýšľala, či mám väčšiu radosť, keď iní obdarujú mňa alebo ja iných. Neviem, ktorý pocit je výraznejší. Slzy sa mi v každom prípade tlačia do očí. Ale o tom o chvíľu:)

Poznáte tvar tejto komody? Určite ste už podobnú videli na návšteve u Li. Je krásne, ako blog dokáže spojiť ľudí s rovnakým vkusom a myšlienkami. Hoci sa plánované stretnutie s blogovou priateľkou napokon neuskutočnilo, vždy, keď pozriem doma na svoju komodu, spomeniem si na ňu. A ktovie? Možno sa raz predsa naše cesty pretnú.
Ak si myslíte, že komodu premaľujem bielou farbou, mýlite sa. Zostáva v pôvodnom stave. Ale nie nadlho:) Mám s ňou istý zámer, ale nechcem ešte predbiehať myšlienky.

«
Pewnie kolo was duzo ludzi, ktorych  lubicie obdarowac. Zawsze zastanawialam sie, jesli wieksza radosc spowoduja prezenty, ktore dostajemy, albo ktore darujemy. Nie wiem do dzisiaj, ktore uczucie mocniejsze. W kazdym razie lezki mi sie kreca w oczach. Ale o tym za chwile:)

Znacie ksztalt tej oto komody? Pewnie juz podobna widzialiscie na blogu Li. Ciekawe, jak blogi potrafia laczyc razem ludzi z tym samym gustem i myslami.  Chociaz zaplanowane spotkanie w koncu nie udalo sie, zawsze, kiedy patrze w domu na moja komode, wspominam o niej. I ktowie? Moze nasze drogi pewnego dnia sie spotkaja.
Jezeli myslicie, ze komode bede malowala na bialo, mylicie sie. Zostaje w oryginalu. Ale nie dlugo:) Mam z nia pewny zamiar, ale nie chce przescignac mysli.



Chcela by som vyjadriť, ako si vážim vaše komentáre, návštevy na blogu, príjemnú e-mailovú komunikáciu. Niekedy hľadáme miestečko, kde nám je fajn. Pre mňa je aj tu - medzi vami. Ďakujem.

«
Chcialabym napisac, ze bardzo szanuje wszystkie wasze komentarze, odwiedziny bloga, mile e-mailowe rozmowy. Czasami szukamy miejsca, gdzie czujemy sie fajn. Dla mnie to tu - miedzy wami. Dziekuje.

J

Prišli mi prekrásne balíčky. Ich autorky majú veľké srdcia, zlaté ruky, dobré nápady, chuť pracovať, sú to štedré a výnimočné ženy, a takých je, ako pomaličky zisťujem, stále viac a viac.
Zuzka ma potešila darčekom k meninám - nevýslovne peknou 3D pohľadnicou s blahoželaním. Precízna práca v nežných tónoch. V obálke bol priložený zásobník na vreckovky, samozrejme, z jej dielne hand made. Ani nevieš, Zuzka, ako si trafila do čierneho. Už má v kabelke svoje miesto. Ja Ti za všetko zo srdca ďakujem.

«
Dotarly do mnie paczki. Ich autorki maja duze serce, zlote rece, wspaniale pomysly, chec tworzyc, one sa szczodrymi i wyjatkowymi kobietami, i takich, jak powoli przekonalam sie, jest ciagle wiecej.
Zuzka zrobila mi przyjemnosc w dzien moich imienin prezencikiem - niewymownie piekna 3D kartka z zyczeniami. Precyzyjna praca w subtelnych tonacjach. W kopercie bylo jeszcze etui na chusteczki, oczywiscie, hand made. Nie uwierzysz, Zuzka, to strzal w dziesiatke. Juz zajelo miejsce w mojej torebce. Za wszystko dziekuje Ci serdecznie.




Mnohí z vás vedia, čo sa skrýva za touto poštovou známkou.
Duzo z was napewno wie, co ukrywa sie za tym znaczkiem pocztowym.


Predsa zásielka od Myszky. Myszka ma prekvapila a rozplakala. Jej priama prosba e-mailom o moju adresu spôsobila, že som sa na darček neskutočne tešila. Vedela som, že v obálke nájdem háčkovanú brošňu, pretože mi dopredu oznámila, že mi ju chce poslať. Ale iné poklady v nej ukryté... o tých Myszka ani nemukla.
Neviem, či viem takto písomne prejaviť radosť a vďaku, ktorú cítim z priateľstva bloggeriek, ale aspoň jedno veľké ĎAKUJEM, Myszka:)
Fotka brošne sa mi nepodarila, musím sa to ešte naučiť, lepšie ju uvidíte na blogu Myszky tu.

«
Przeciez przesylka od Myszki. Myszka mi zrobila niespodzianke i mnie rozplakala. Jej prosba o moj adres zpowodowala, ze na wyslany prezencik sie bardzo cieszylam. Wiedzialam, ze w kopercie znajde dziergana broszke, bo pisala mi, ze chcialaby mi ja wyslac. Ale innych skarbow w niej ukrytych... wcale sie nie spodziewalam.
Nie wiem, jesli potrafie tak dobrze przejawic radosc i wdziek, ktore czuje z przyjazni blogowniczek, ale choc jedno duze DZIEKUJE, Myszko:)
Zdjecie broszki mi sie nie udalo, musze jeszcze nauczyc sie fotografowac czarne objekty, lepiej ja widac na blogu Myszki tutaj.





Šťastie má mnoho podôb. Niekedy to môže byť aj výhra v súťaži. Ja som vyhrala candy, a to dokonca dvakrát. Iste vás ešte budem o tom podrobnejšie informovať.

Prajem vám krásny deň!

«
Szczescie ma duzo twarzy. Czasami to jest i wygrana w konkursach. Ja wygralam candy, i to nawet dwa razy. Pewnie bede was o tym jeszcze dokladnie informowac.

Zycze wam milego dnia!



16 komentárov:

B. povedal(a)...

o jaka piekna komoda! Gratuluje Janeczko wszystkich prezentow, sa sliczne.
sciskam mocno i zycze Ci milego dnia
Basia

Atena povedal(a)...

Janko cudna ta komoda, jestem ciekawa co z niej wyczarujesz.
Gratuluje tylu wspanialych prezencikow, i wygranej w candy.
Buzka

Fleurette povedal(a)...

Věřím, že jsi štastná komoda je nádherná a dárečky od srdíček ještě hezčí!!!
Přeji Ti krásný víkend
Fleurette

Unknown povedal(a)...

komoda nie w moim stylu, chociaż to co z nią zrobiła Li, bardzo mi się podoba i myślę, że Twoja wersja też będzie cudowna :)
prezenty piękne dostałaś
i ja się cieszę, że poznałam taką fajną koleżankę jak Ty :)
buziaki

Duby povedal(a)...

Ahoj Jani! Komoda je nádherná, určite jej nájdeš vhodné miesto a som zvedavá ako ju pretvoríš !
Krásne darčeky si podostávala, blogerky sú naozaj šikovné a vedia potešiť!
Pekný večer !
Iveta

emily povedal(a)...

Janka, teším sa s Tebou a dojala si ma k slzám...
Si dobrá dušička, preto dostávaš toľko lásky.
Emily

Myszka povedal(a)...

:) Cieszę się, że paczuszka dotarła szczęśliwie i wywołała radość na Twojej twarzy:):)
Komoda jest boska! Ciekawa jestem Twoich planów co do niej.
Buziaki ślę xxx

lambi povedal(a)...

Janko, widziałam cacuszko w postaci łóżka Maxima,
tym bardziej nie mogę się doczekać metamorfozy komódki! Prezenty urocze, ale i dla uroczej osoby:)
Pozdrawiam serdecznie:)

Janka20 povedal(a)...

Jani, ja by som sa tej komody už ani nedotkla !
Toto je jej pravá krása ... ale zase ktovie, plány sú plány :)
Kovovú posteľ si zvládla na jednotku, len som nestihla včas zareagovať :)
Pekný víkend a nezabudni na tú adresu :)

Kaprys povedal(a)...

Aż się dziwię, że nie chcesz przemalować komody ;-)
Ale małpa ze mnie co ??
Prezent od Myszki uroczy !!!!
Kochana serdecznie pozdrawiam Agnieszka

Anonymný povedal(a)...

Janko , komoda jest piękna i też jestem za tym by jej ku modzie nie bielić :)Prezenty urocze i powiem Ci , że ja też nie wiem co sprawia mi większą radość dawać czy otrzymywać . Prezenty które otrzymuję tak bezinteresownie z odruchu serca bardzo cenię ale widzieć radość na twarzy osób przeze mnie obdarowanych to radość wyjątkowa :) Buziaki

Dagi Mara povedal(a)...

Kochana Janeczko!
To taaa komodka? Piekna jest, jaka piekna forma! Podobaja mi sie bardzo jej nozki.
Ciekawa jestes co z nia zrobisz.
Prezenciki sa sliczne, sama posiadam broszke od Myszki i bardzo jestem z niej dumna.

Pozdrawiam i sciskam Janeczko!
Dagi

A z tym granatem tez to dostalam, tylko w ciuchach! :))

Margott povedal(a)...

Komoda przecudna, nie moge sie doczekac by zobaczyc, co z niej wyczarujesz?????
Prezenciki przesympatyczne!
Pozdrawiam cieplutko Kochana i...cieszymy sie, ze jest Ci tu fajnie - mam tak samo:-))

aga povedal(a)...

komoda jest super i jestem bardzo ciekawa co z niej wyczarujesz!Prezenty dostałaś śliczne!Pozdrawiam serdecznie:)

Connys Cottage povedal(a)...

Hello,


you have ver very lovely thins.I like your styl


greatings send you Conny

Samain povedal(a)...

jeej, tiež mám takú komôdku - má odlišné úchytky :) .. som zvedavá na jej nový šat :) Vicky

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...