accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 23. augusta 2011

Mes devoirs

Dnes bez dlhých rečí... moja školská práca. Samozrejme, v "scrap" šatách. Nie je dokonalá, ale to mojím cieľom nebolo. Nie som profesionálka v scrapbookingu,  príjemne som sa však vybláznila a to je asi najdôležitejšie:)

«
Dzisiaj bez dlugich mow... moja praca szkolna. Oczywiscie, w "scrap" sukience. Nie jest doskonala, wcale nie o to chodzilo. Nie jestem mistrzynia scrapbookingu, ale poszalelam sobie i to jest chyba najwazniejsze:)











Krásny deň, dievčatá!
Milego dnia, dziewczyny!

12 komentárov:

BOHDA povedal(a)...

MOC POVEDENÉ.
LÍBÍ SE MI VELICE.
HEZKÝ DEN.
BOHDA

ika povedal(a)...

Janyo, dziękuję za odwiedziny u mnie :)
Bardzo sympatycznie u Ciebie :)
Pozdrawiam!

aga povedal(a)...

łał!Ale cudo Ci wyszło!DLa mnie ta sztuka to czarna magia!!!:)

emily povedal(a)...

Janka, je to zaujímavé, zo všetkého trošku. Krajka, stužky, povrázky, ešte som to neskúšala, ale Tebe sa to podarilo na 1.
Pozdravujem
Emily

Myszka povedal(a)...

Ja jeszcze nigdy nie próbowałam się bawić w scrap. Może kiedyś. Twoja praca wygląda super!

Peninia / Gosia povedal(a)...

Przepięknie wyszło.Cudo!
Dziękuję za odwiedziny na blogu. Pozdrawiam słonecznie!

B. povedal(a)...

ja tez jeszcze nie probowalam scrapu (jak wielu innych rzeczy zreszta), Twoj debiut wyglada na idealny Janeczko, masz zdolne lapki:-)
buziole
Basia

Atena povedal(a)...

Piekne sa te Twoje scrapowe poczatki.
Jestem pod wrazeniem.
Pozdrowionka sle

Duby povedal(a)...

Ahoj Jani! No tomu sa vraví fantázia! Pekne ladí všetko, no ja by som to určite nedokázala.Obdivujem ťa si šikovná!
Pekný deň. Iveta

Dagi Mara povedal(a)...

Janeczko, jestes wszechstronnie uzdolniona! Pieknie wszystko wyszlo i kolorki tez mi sie podobaja! Jak to Twojw poczatki, to ja nie moge! :)

Pozdrawiam!
Dagi

Bree povedal(a)...

Poczatki? ee nie wierze :) wyszlo przepieknie!
pozdrawiam cieplo

Gabi povedal(a)...

Jany, skvele zladené do posledného detailu.
Tak ty si ešte školáčka?:)
Gabi

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...