accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 2. júna 2011

Margue page

Taká obyčajná vecička a koľko príjemných chvíľ pri jej výrobe môže človek stráviť... Záložky do kníh mi dávno nedajú spávať. Možno  niektorí z vás v minulosti používali presne také ako ja... Winnetou, Old Shatterhand a Ribanna vo filmových záberoch obšitých farebnou bavlnkou:) Vyrobila som teda zopár záložiek na predaj, ale tieto už majú inú fasádu. Nostalgické záložky klasického tvaru a aj tzv. francúzske sú vyrobené zo srdca pod značkou DE LA PART DE JANYA . Niekoľko ich ešte schne, tu sú teda len tie "čerstvo upečené".

Taka zwykla rzecz i tyle pzyjemnych chwil przy jej produkcji moze czlowek spedzic... Zakladki do ksiazek juz od dawna nie pozwalaja mi spac:) Moze niektorzy z was w zeszlych latach uzywali takich jak ja... Winnetou, Old Shatterhand i Ribanna w slajdach obsztych nicia kolorowa:) Stworzylam wiec pare zakladek na sprzedaz, ale te juz maja inna fasade. Nostalgiczne zakladki  o klasycznym ksztalcie i francuskie rowniez sa sercem stworzone pod marka DE LA PART DE JANYA. Kilka ich jeszcze sie suszy, tutaj tylko te "swiezo pieczone".










15 komentárov:

Vivi povedal(a)...

Záložky jsou okouzlující. Ano, ano, přesně si vzpomínám na tu s Vinnetouem a jak ji chtěl Mirek Čížků vyměnit za řetěz s céčkama. ;-). Vždycky, když tu sem, musím se podívat na fotky tvých dětí, jsou tak krásný! Přeju pohodový večer a inspirativní tvoření. Vivi

zcdl povedal(a)...

Janka, akoze sanka dolu .) zalozky su nenormalne krasne...ach jo, no darmo mas dokonaly vkus :)

Duby povedal(a)...

Ahoj Janka!
Záložky, ktoré si tu vystavila vidím prvý krát a klobúk dolu, sú čarovné!
Ďakujem za radu ohľadom blogu!!!
Gratulujem k výročiu a nech Vám to ešte dlho, dlho v láske zotrvá!!
Pekný deň!!!
Iveta

BOHDA povedal(a)...

JANIČKO, TAK TO JE KRÁSA MOC POVEDENÁ.
VELICE DOBRÝ NÁPAD.
JSI ŠIKOVNÁ.
POHODIČKOVÝ VEČER.
BOHDA

Fleurette povedal(a)...

Něžné a krásné! Já si na pěkné záložky potrpím bez nich by to nebylo ono:)
Moc se mě líbí!
Fleurette

Anonymný povedal(a)...

Janko , ależ one są tak cudnie nostalgiczne :) Piękne po prostu ! Pozdrawiam gorąco

Kaprys povedal(a)...

Janeczko zakładki z damami wspaniałe !!!
A ja wczoraj ozdabiałm pudełko z zapałkami ;-)
Pozdrawiam Aga

Unknown povedal(a)...

piękne
szczególnie te zakładane na strony książki mi się podobają - z kwiatkiem i z kokardką :)

Myszka povedal(a)...

Ale cudeńka stworzyłaś i jakie mają różne formy!

wdomuujagi povedal(a)...

piękne zakładki ,fajny pomysł na narożnikowe

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko piękne są!!!! te na rogach po prostu zjawiskowe!!!

Moje miejsce na Ziemi povedal(a)...

Piękne zakładki:))ja mam zawsze z tym problem, mam jakieś papierki,zamiast porządnych zakładek.
pozdrawiam!

Atena povedal(a)...

Janeczko sliczne te zakladki, i wlasnie mi przypomnialas ze musze tez wykonac dla przyjaciolki jakies.
Pozdrawiam

Bree povedal(a)...

Ale cudne!! te rogowe sa piekne!

KOLOROWY ptak povedal(a)...

piękne! bardzo klimatyczne :) a ja uwielbiam takie!

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...