accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

nedeľa 5. júna 2011

Maman! C´est joli!

Dnes to začalo nevinne. Asi takto.
Dzisiaj zaczelo to niewinnie. Chyba tak.


Po pár minútach som sa  obzrela, čo robí moje dieťa, keď je tak podozrivo ticho. Pred chvíľou sme spolu predsa kreslili a tak som bola zvedavá, čo ho tak veľmi zaujalo. Takmer som odpadla:) No povedzte, neusmiali by ste sa? Detská fantázia nemá hraníc.

Za pare minut spojrzelam, czym sie zajmuje moje dziecko, kiedy tak cicho jest. Chwile temu przeciez rysowalismy razem, wiec bylam ciekawa, co tak bardzo go interesuje. Niemal zemdlalam:) Popatrzcie, nie  usmiechlibyscie sie? Wyobraznia dziecka nie ma granic.


Často premýšľam, či módne hity nie sú prvotnými dielami detí. Farebný svet vnímajú inak, po svojom, veselo a v žiadnom prípade nerozmýšľajú, či im to "ladí".

Czesto mysle, jesli modne trendy nie sa pomyslami dzieci. Kolorowy swiat postrzegaja inaczej, po swojemu, wesolo i w zadnym przypadku nie mysla o tym, jesli kolory do siebie pasuja.




Cez víkend sme navštívili nepoškvrnené prostredie dediny, kde je cítiť vo vzduchu vôňu čerstvej trávy, na bosých nohách rosu, kdesi za chrbtom kvičia prasiatka, bučí krava, psi radostne vítajú hostí, cez dvor tečie potok, domu vládne poľovnícky duch  a ručičky hodiniek lenivo posúvajú  čas...
Podczas weekendu odwiedzilismy czyste srodowisko wsi, gdzie czuc w powietrzu zapach swiezej trawy, na nogach rose, skandś za plecami kwikaja swinki, muczy krowa, pieski radosnie witaja gosci, przez dworek plynie strumien, w domu panuje duch mysliwski i wskazowki zegara powolutku posuwaja czas...





A takéto oči sme si rezervovali o rok - o dva.
I takie same oczy zamowilismy na nastepny rok - dwa.




Strávili sme pekné chvíle a chcela som sa s vami o ne podeliť. A nabudúce nový stôl:)
Spedzilismy piekne chwile i chcialam sie nimi z wami podzielic. I nastepnym razem nowy stol:)s

21 komentárov:

B. povedal(a)...

hahhaha super fryzura i bardzo modna moim zdaniem, twoj synek widze jest kreatywny (pewnie ma to po mamie):-)
A ten piesek to chyba jamnik, jesli tak to super, bo to najfajniejsze psiaki jakie znam.
sciskam i pozdrawiam
Basia

Janka povedal(a)...

Basiu, dziekuje bardzo, piesek to kopov - taki typowo mysliwski, ale nie wiem, jesli po polski tez tak se nazywa

Duby povedal(a)...

Jani on je tak zlatý a celkom mu to pristane :o))
Pekný začiatok týždňa!
Iveta

Myszka povedal(a)...

No, fryzura pierwsza klasa:))

Andrea R. povedal(a)...

Jani ja si práve myslím že deti moc dobre vedia čo spolu ladí a čo nie:)a rozhodne vedia čo je pekné:)))....krásny výletik ste si urobili a tie psie oči nemajú chybu:)))

Moje miejsce na Ziemi povedal(a)...

Ale masz fajnego Synka:)) i ta fryzura:))

pozdrawiam!

Anonymný povedal(a)...

Cudownie :))) Buziaki

Helena Davidová povedal(a)...

Jani, všechny fotky jsou krásné, měli jste hezké dny, ale mrňopuskovi težko kdo odolá! je rozkošný a kreativní, máte to v rodině!
Hezký den, zdravím Helena

Alinka povedal(a)...

Jani, máš úžasného chlapčeka!!! A nemysli si, aj môj dokáže vymyslieť hocijaké somarinky, pred pár dňami vzal fixku, našťastie zmývateľnú a pokreslil si tvár, pretože ja som mu ju raz tiež kreslila fúziky, keď bol za piráta na karnevale, len on to trošku neodhadol a bol zmaľovaný ako Picasso :-)

wdomuujagi povedal(a)...

Fajny miałaś wypoczynek,
Fryzura jest odlotowa!

Unknown povedal(a)...

hehe, dzieci to mają pomysły :)
urocza fryzura - tylko opatentuj, bo pewnie zaraz jakiś projektant skopiuje na wybieg ;)
buziaki

Atena povedal(a)...

Maxim wyglada w nowej fryzurze przeuroczo, on to ma pomysly:)
Fajnie spedzony czas na wsi.
Pozdrawiam cieplutko

Kinga povedal(a)...

Świetna nowa fryzurka, Super, ze odpoczęliście w ten weekend.
Pozdrawiam

Margott povedal(a)...

Janyu, Twoj Synek, Jego pomyslowosc plus moj i mojego pomyslowosc plus jeszcze temperamencik i....boje sie myslec co za wybuchowa mieszanka powstalaby:-))))
Sciskam cieplutko:-)

Dagi Mara povedal(a)...

Slodki ten Twoj Maxim! I jaki swietny pomysl! :O))
Piekne klimaty na wsi. Az mozna oddetchnac, prawda?
Dzieci napewno mialy raj na ziemi!

Pozdrawiam!
Dagi

Aha, Twoje kostki dla B&W sa SUPER!!! Widzialam.. :)

Janka20 povedal(a)...

Jani, myslím, že malému sa už nechcelo kresliť, tak nenápadne odložil pastelky :)))) ... dobrá skrýša - nevypadnú :))
Pekný deň, plný výmyslov, J.

Gabi povedal(a)...

Janya, vnímam ako tvoje blogové príspevky zosobnievajú, je to moc príjemné, tak nakuknúť aj k vám:))
Takže už vieme ako vznikol ten japonský účes s dvoma paličkami, mladej japonke sa už nechcelo priúčať štrikovaniu:)))

My sme sa s mužíkom po svadbe presťahovali na vidiek, ale zábery čo ponúkaš, to je už vyšší vidiecky level:))

Gabi

jana277 povedal(a)...

Jani, dnes som natrafila na tvoj blog. Oviala ma pohoda, kľud, inšpirácia. Kreativita tvojho malého zázraku nemá chybu.

izary povedal(a)...

świetna fryzura, kolorowa, modna, zaskakująca,
masz rację, dzieci maja swietne pomysły!!!!

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, konecne po viac ako dvoch tyzdnoch, nesiel mi net, odisiel modem. Deti su zmyslom nasho zivota, aj ked nam robia starosti, hlavne uz dospele, ako u mna. Tvoj maly je rozkosny, robi to tak, ako to citi a niekedy naozaj lepsie ako dospely clovek, ktory to ma prespekulovane. Chcem pochvalit aj Tvoje "nove" byvanie, paci sa mi u Teba, vsetko mas krasne doladene. Nie som odbornik, ale svojimi slovami vyjadrim, co citim, snubi sa nostalgia s romantikou, modne a akoby yasle casom, vsetko to tvori dokonaly sulad. A este k Tvojmu vyrociu, obdivujem Vas ako par, manzelstvo je najvacsia sviatost a to v dnesnej dobe ludia beru velmi lahkovazne. Prajem Vam este vela takych krasnych vyroci v stasti a zdravi
Emily

Fleurette povedal(a)...

Nádherné fotky, malý jako vždy velmi roztomilý budoucí kadeřník:)))
Pejska Ti moc přeji určitě u vás bude štastný!
Přeji krásný večer
Fleurete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...