accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

sobota 28. decembra 2013

BONNE ANNÉE

Toto je môj posledný príspevok v starom roku, preto vám všetkým chcem zaželať príjemný, šťastný nový rok 2014 a venovať niektorým z vás novoročné prekvapenie. V spolupráci s e-shopom www.ma-maison.eu a jeho milou majiteľkou vyhlasujem GIVEAWAY, ktorá potrvá do 06.01.2014 do 24,00 hod. Dovtedy súťažíme o tieto štyri nádherné ceny: 

«

To mój ostatni post w starym roku, dlatego wszystkim chce zyczyc przyjemnego, szczesliwego nowego roku 2014 i zrobic niektorym z was noworoczna niespodzianke. We wspolpracy z e-shopem www.ma-maison.eu i jego mila wlascicielka oglaszam GIVEAWAY, ktore potrwa do 06.01.2014 do godz. 24,00. Do wtedy gramy o te cztery wspaniale nagrody:


1. sklenená dóza s uzáverom (1l)
2. vankúš s motívom USA vlajky 40x40 cm (aj s výplňou)
3. veľká šálka Green Gate (350ml)
4. klasické drevené kolíky na bielizeň v balíčku

«

1. szklany pojemnik (1l)
2. poduszka z motywem flagi USA 40x40 (z wypelnieniem)
3. duzy kubek Green Gate (350ml)
4. klasyczne drewniane klamerki 


Podmienkou zaradenia do žrebovania je komentár pod príspevkom s odpoveďou na otázku: ČO PRE VÁS ZNAMENÁ DOM, DOMOV? Žrebovanie prebehne 07.01.2014, v tento deň budú na blogu oznámené výsledky. Teším sa spolu s vami :)

«

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest komentarz pod tym postem z odpowiedzia na pytanie: CO DLA WAS ZNACZY DOM? Losowanie odbedzie sie  07.01.2014, w ten sam dzien beda na blogu wyniki.
Ciesze sie razem z wami :)



34 komentárov:

zcdl povedal(a)...

Jani...dom sa mi momentalne stavia a tesiiiiiim sa ze sa do neho budem vzdy vracat a s laskou ho opatrovat..a budem na blizku svojej rodiny ...pretoze domov je pre mna utocisko ...je pre mna vsetkym..aj ked to vyznie ako klise :) ale je to svata pravda.
Pa...Zuzana

zcdl povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Lucia povedal(a)...

Ake skvele ceny!!! Hned sa aj zapojim! Dom/domov pre mna znamena zatial nesplneny sen. Velmi snivam o vlastnom domceku ci bytiku, ktory by bol iba moj a mohla by som si ho krasne zariadit a vyzdobit a delit sa on (zatial len) s mojimi kozusinkovymi laskami :D

MyWay povedal(a)...

Jani, všeko len to naj Ti prajem, aby si v pohode prežila posledné dni roku starého, do toho nasledujúceho Ti prajem veľa zdravíčka a tvorivej nálady.

Pre mňa sú domovom moje detičky, je jedno kde som, vôbec to nemusí byť u nás doma, ale hlavne, že stískam svoje drobce. Domov je tam kde sú oni, aj keď som samozdrejme rada ak sme v tom našom ...

Pa, Gabi.

j33 povedal(a)...

A ja prajem vela sil a okolo seba spravnych ludi aby si prekonala aj tazsie chvile v zivote....
A co pre mna znamena dom/domov?
Vsetko....
Ja som sa stahovala uz celkom velakrat, takze v kazdom byvani som musela nanovo vtvarat domov... To je ta vona, ked otvoris dvere a nadychnes sa ... A vies, ze si doma...

Alča povedal(a)...

Jani, také Ti přeji vše nejlepší do nového roku a především kolem sebe jen samé dobré lidi :-)
Domov pro mě znamená místo, kam se můžu vrátit a vím, že tam najdu pochopení, klid a pokoj. Hlavně jsou tam lidi, kterým mohu věřit a na které se mohu spolehnout :-) Ale není pro mě třeba jen stavení, ale také můj rodný kraj, když se zastavím nad kopcem nad naší vesnicí, rozhlédnu se a můžu se těšit vůněmi a pohledem na krajinu.
Přeji krásné dny :-) Alča

Ajka povedal(a)...

Janinko, pro mě domov je tam, kde jsou mí blízcí. Je jedno, kde to je, je to prostě tam, kde jsou oni. Přeji nádherný Nový rok, ať se ti splní vše, co si přeješ a prožijete ten Nový rok ve zdraví. Objímám. Ajka

Elle povedal(a)...

Janko :) wszystkiego dobrego na cały nadchodzący rok!

Wspaniałe upominki :)
Dom to dla mnie moja rodzina w miejscu, do którego chętnie wracam, bo jest bezpieczne i ciepłe :) I dobrze się w nim czuję :)

Helena Davidová povedal(a)...

Jani, vyhlásila si nádhernou soutěž s krásnými cenami i tématem. Domov - co všechno se v tak krátkém slově skrývá...Manžel, děti a pes, místo, kam chodí jen ti pozvaní, kde se pracuje, odpočívá, sdílí se tu radosti i starosti, kde se raduji z hezky naaranžovaného zákoutí, ale patří k němu i drobky po snídani...a mohla bych psát a psát!
Do nového roku ti přeji hodně štěstí, zdraví a ten správný domov.
Helena

Lucy povedal(a)...

Jani- dom to najpiękniejsze słowo świata. Kryje się pod nim miejsce w którym toczymy swoje życie, w którym mieszkają najbliżsi. Jest w nim ciepło i bezpiecznie :-)

Unknown povedal(a)...

Jani, přeji krásné poslední dny starého roku ... a do nového jen vše nej,nej,nej...!
A co pro mne znamená dům a domov - především jistotu - bezpečí a zázemí, místo kam se vrací mí synové / a kocour Kulík/ aˇˇt už jsou kdekoli, místo, kde se radujeme i smutníme, které mohu krášlit a pečovat o zahradu ... Je toho spousta k napsání...
Hezký večer, Maru

Kristína Székelyová povedal(a)...

Janka, bol by hriech nezapojiť sa! :) Krásne ceny. A čo pre mňa znamená domov? Znamená pre mňa najviac, pretože je to miesto, kde mám svojho milovaného človeka,s ktorým zdieľam dennodenné starosti, radosti, rutinu, ale i novinky, kde mám svojich chlpatých maznáčikov, ktorí mi pradú do ucha, keď som rozrušená a robia mi neustále tichú spoločnosť. Je to miesto, kde mám svoj pokoj, svoje sny, svoj svet a svoj zmysel života. Je to miesto, ktoré je vytvorené mnou z lásky, aby bolo čo najútulnejšie a aby sa tam každý dobre cítil. Je to miesto plné istoty a podpory, aby sa tam každý rád vracal. Domov je najdôležitejšie miesto na svete podľa mňa. :)

Zuzana povedal(a)...

Aj ja prajem veľa krásnych inšpirácií do nového roku. Chodím sa veľmi často inšpirovať na tvoj blog ;-)
A pre mňa znamená domov moja rodinka. Moje deťúrence a manžel. Určite mi netvorí tento pojem nič materiálne, ale to keď prídem domov a vidím úsmevy na tvári a radosť z môjho príchodu.

Unknown povedal(a)...

Ahoj Janka,zaujímavá Giveaway a krásne ceny:)
D O M O V je pre mňa najdôležitejšie miesto na zemi, mám tam svoje srdce, svojich najbližších,pocit istoty,bezpečia a rodinnej pohody.Je to môj (náš)prístav..
D O M ako taký vytvára atmosféru domova, baví ma bývať, tvoriť , zvelebovať, dotvárať a nakoniec relaxovať pri pohľade na vytvorenú atmosféru.
PS: nie som bohvieaký básnik,či slohofil ....možno neviem napísať presne to čo cítim, tak snáď sa mi podarilo aspoň niečo vyjadriť.....

V novom roku nech ti smutno nikdy nie je, nech ti zdravie dobre slúži a nech máš vždy to po čom túžiš.
erika

M.A.R.K.I povedal(a)...

Jani,
domov je pro mě to nejmilejší místo na světě .... je to místo, kde mám svou rodinu, své přátele, blízké ..... místo plné krásných vzpomínek i šťastné přítomnosti .... místo, které nadevše miluji ..... Marki

PS: Děkuji za úžasnou giveaway a přeji šťastný nový rok !!!!

Myszka povedal(a)...

Staję w kolejce po szczęście:)

Dom to D-omostwo O-toczone M-iłością!

Všednodennosti povedal(a)...

Pro mne je domov místo, kde mám svou postel! Momentálně na dvou místech, od sebe vzdušnou čarou cca 2500km! těším se na to, až zase jednou budu mít jen JEDEN opravdový domov. Děkuji za krásnou Giveaway, všem přeji hodně štěstí při losování a Tobě vše nej.. a ten nejúžasnější domov plný lásky a štěstí do Nového roku. Marcela

minefelicite povedal(a)...

S radostí se zapojuji do tvé Giveaway o nádherné ceny!!

Domovem je pro mě místo , kde mám ty s kterými jsem šťastná,veselá i smutná. Je to nejteplejší místečko na zemi ♥
Přeji krásnou oslanu Nového roku !! Iva

ula povedal(a)...

:)) to długi temat i złożony, dla każdego dom jest czymś innym, dla mnie... to miejsce gdzie w 100% mogę być sobą, móc bezpiecznie w cieple zasypać we własnym łóżku obok kochanego męża, słysząc oddechy śpiących dzieci / a i nieraz chrapanie:)/ , gdzie koty w nocy buszują po mieszkaniu w poszukiwaniu tego co chcą znaleźć :),gdzie zapachy potraw przyciągają nas do kuchni i sobie gadamy o ważnych i nieważnych sprawach, w domu się też kłócimy, rozprawiamy, dyskutujemy i przeżywamy własne kłopoty i radości. Dom jest miejscem bardzo pojemnym bez względu na metraż, jest pojemny we wszelakie uczucia, miłość,złość, zapachy, nastroje, radość i łzy, odgłosy i muzykę i wiele wiele innych. Dom to najważniejsze miejsce na świecie ;)

Kaprys povedal(a)...

Po pierwsze ;-)
Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2014 !
Życzy Agnieszka

Po drugie wspaniałe Candy ;-) aż oczy się śmieją, muszę spróbować szczęścia.

Dom to dużo miłości i ciepła, śmiech dziecka i merdanie psiego ogona ;-)
Blask świec i zapach ciasta ;-)
Czego więcej do szczęścia potrzeba ???
Buziaki kochana posyłam
A

Daniela povedal(a)...

Janka, v prvom rade Ti prajem všetko dobré v novom roku. Zapájam sa tiež, ceny sú úžasné. Domov je pre mňa môj byt a v ňom moja dcéra a môj muž. To mi úplne stačí.

agea happiness povedal(a)...

Witam, nie mogę przejść obojętnie:)
DOM - to dla mnie oaza, chwila wytchnienia, tu czuję się najbezpieczniej.

Anna povedal(a)...

Witam serdecznie.
Kusisz kochana kusisz i to bardzo, a najbardziej tym BOSKIM kubeczkiem GG.
Czym dla mnie jest DOM.....
Jest moim azylem, miejscem gdzie mogę w 100% być sobą. To przystań do której zawijają moi najbliżsi po długiej podróży aby móc odpocząć, naładować akumulatory na dalszą podróż w nieznane. Kocham to miejsce.

marionneta povedal(a)...

Domov je - místo, teplo, láska, radost, blízcí, rodina, soukromí, sdílení, pocit jistoty... je toho spousta a je jen na každé z nás, co si pod tímto slovem představí a co pro ni znamená... Určitě se ale shodneme všichni, že domov je to nejdůležitější a nejkrásnější místo, kam se rádi vracíme odkudkoli..
Pěkné dny v novém roce přeji!

seduszko povedal(a)...

Wszystkiego dobrego w nowym roku:)
Dom jest dla mnie oazą spokoju bezpieczeństwa - odpoczynku. To miejsce pełne rzeczy które kocham,mój dom podróżowała ze mną w walizce:)Ale dom to też ludzie z którymi czuję się dobrze - wsród których odpoczywam.
Dom to dobra energia...

skimmia povedal(a)...

Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :-)
Dom to dzieci biegające po domu, dom to pies leżący u nóg, dom to ukochany mąż przy moim boku, dom to poczucie bezpieczeństwa nie ma jednoznacznego określenia na dom - dom Twój gdzie serce Twoje po prostu ...
pozdrawiam ciepło

MARIA povedal(a)...

Ahoj Janka super súťaž tak DOM, DOMOV pre mňa znamená strechu nad hlavou, mať pri sebe ľudí ktorí ma dokážu prijímať takú aká som, aj ja ich, je to vzájomné, zdieľať spoločné priestory, vedieť akceptovať jeden druhého, mať sa kam vrátiť, cítiť lásku od svojich blízkych, je to pre môj život veľmi dôležité a potrebné.

Bambolka povedal(a)...

Domov je teplo,pohoda,laska,vona domacich kolacikov,jedla,teply caj..nohy vylozene ,kniha v ruke.. rodina vzdy nablizku..proste je to miesto miest,netreba ani hodit mincu do fontany,a aj tak sa tam stale vratime..

Kami povedal(a)...

Janka, pre mňa znamená dom, domov - rodinu, lásku, porozumenie, smiech, vôňu....a pokoj, kľud.

Natália povedal(a)...

Jani, pre mňa domov znamená miesto, kde ma čakajú moji najbližší,kde sa cítim bezpečne a kam sa vždy s radosťou vraciam....

Martina - organizatorka.sk povedal(a)...

Janka, tak aj ja skúsim :-).
Domov je pre mňa miesto, kde som so svojimi najbližšími, kde môžem zložiť hlavu a odpočívať, kde sa môžem veseliť a plakať. Domov je pre mňa tam, kde je moja dcéra, kde sme spolu a kam patrí naše srdce. Nech je to kdekoľvek ♥.
Krásny deň želám - Martina

Magnitudoa povedal(a)...

DOM - taki mały, krótki, prosty i zwyczajny wyraz :)
To dla mnie miejsce odpoczynku, pracy, smutku i radości.
To także miejsce gdzie chowam wszystkie moje skarby i przy odrobinie szczęścia powiększę moją kolekcję.

Ewa (lifegoodmorning) povedal(a)...

Dom to dla mnie rozgwieżdżone niebo, bezkresne drogi, lawenda w ogrodzie, uśmiech bliskich, poduszka i koc, kubek ciepłej herbaty, to deszcz bijący o okno w dachu. Domem jest dla mnie świat, bez wojen i nienawiści, gdzie znajduję schronienie i który zawsze ma dla mnie otwarte drzwi, domem na duszę jest moje ciało. Warto o niego zadbać, aby nic nie kapało nam na głowę i serce i abyśmy nigdy nie stali w przeciągu. Pozdrawiam serdecznie

Aga2201 povedal(a)...

W ostatniej chwili....;)))Nie czytałam wcześniejszych wpisów,ale pewnie nie będę oryginalna....DOM to bezpieczeństwo,rodzina,ciepły kaloryfer,kominka nie posiadam;)herbatka z cytryną,wylegiwanie się z dziećmi pod kocykiem przed telewizorem.To też przeciekający dach,skrzypiące drzwi,awaria elektryczności i masa pracy,ale to wszystko jakby na drugim planie:)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...