accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 8. januára 2014

Žrebovanie/losowanie

Vítam vás neskoro, ale predsa :) Nebudem sa istý čas venovať  blogu (len zriedka),pretože si v tomto roku chcem splniť jeden (alebo aj dva) zo svojich snov. Preto týmto žrebovaním chcem akosi ukončiť jednu etapu a začať novú, pokojnejšiu, s atmosférou domova, úplne inú a zameranú tam, kam ma moje srdce stále ťahá. A teraz k výhercom.Vybrala som štyri lístky s menami k štyrom cenám, ktoré poputujú k svojim majiteľom ihneď potom, ako obdržím ich adresu na mail: janyadesign@gmail.com. Ostatným ďakujem za účasť a trpezlivosť. Jeden príspevok o ateliéri ešte skúsim napísať, ale potom sa dlhšie nestretneme, želám vám všetkým krásny a šťastný rok 2014!

«

Witam zapózno, ale jednak :) Nie bede jakis czas poswiecac czas blogowi (tylko rzadko), w tym roku chcialabym spelnic jedno (moze i dwie) ze swoich marzen. Dlatego tym losowaniem chce skonczyc jedna etape i zaczac nowa, spokojniejsza, z klimatami domu, zupelnie inna i kierowana do tad, gdzie ciagle mnie moje serce  ciagnie. I teraz do losowania. Wybralam cztery papierki z imionami do 4 nagród, ktore wyjada do swoich wlascicieli zaraz po otrzymaniu ich adresow na maila: janyadesign@gmail.com. Reszte dziekuje za uczestnictwo i cierpliwosc. Jeden post o atelierze jeszcze sprobuje napisac, ale potem sie dluzej nie spotkamy, zycze wam wszystkim pieknego i szczesliwego roku 2014!


Mám vás rada ♥
Lubie was ♥

7 komentárov:

zcdl povedal(a)...

Gratulujem vyhercom :) a tak som si drzala palce :)))))
Janka drz sa a neh sa ti splnia vsetky priania..obcas sa ale ozi co je s tebou...k tebe chodim velmi rada..pa

Myszka povedal(a)...

Buuu, szkoda, że nie ja:( Dzięki za zabawę!

agea happiness povedal(a)...

hurra, jaka cudna wiadomość, cieszę się przeogromnie i dziękuję:)
mam nadzieję, że szybko do Nas powrócisz:)

Elle povedal(a)...

ojej! ja? ależ się cieszę i bardzo dziękuję już :)

Ale Ty i tak bywasz tu rzadko ostatnio.. i jeszcze chcesz być rzadziej? ojojoj! No ale rozumiem, że coś ważnego Cię pochłania :)
Uściski!

Elle povedal(a)...

Janya! Właśnie dziś otrzymałam przesyłkę :) poduszka jest piękna! myślę, że będzie fajnie pasować i bardzo Ci dziękuję za ten prezent :)
Pozdrawiam serdecznie z zaśnieżonego Lublina :)

Rose povedal(a)...

Janya kochana może już czas wrócić do świata blogowego! Stęskniłam się za Tobą! ;) Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko ok! Uściski!

تاج للخدمات المنزلية povedal(a)...


شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة مكافحة الفئران بالجبيل
شركة مكافحة الحمام بالجبيل والقطيف
شركة تنظيف مجالس بالجبيل
شركة تنظيف شقق بالجبيل


شركة كشف تسربات المياه بالجبيل
شركة تنظيف فلل بالجبيل
شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
شركة تسليك مجارى بالجبيل
شركة تنظيف سجاد بالجبيل

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...