accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

pondelok 9. decembra 2013

Il tombe de la neige

Dnes takto zimne. Lietajúce snehové vločky v mojej novej pracovni. Konečne mám svoje miesto, kde sa môžem venovať svojej práci, scrapbookingu a aj kurzami. Za oknom sneží a prvá dekorácia v pracovni je práve taká - decembrová!

«

Dzisiaj na zimno. Latajace platki sniegu w mojej nowej pracowni. W koncu mam swoje miejsce, gdzie moge zajmowac sie swoja praca, scrapbookingiem i nawet warsztatami. Za oknem pada snieg i pierwsza dekoracja w pracowni wlasnie taka - grudniowa!


Zakrátko otvorenie pracovne :)

«

Wkrótce odslona pracowni :)

11 komentárov:

rêve de vivre povedal(a)...

Jani to je nádherný. Výborný nápad. Andrea

mončika povedal(a)...

Akoby ti zo stropu padali vločky:)
m.

Unknown povedal(a)...

U teba sneží aj v budúcej pracovni a k nám nepošleš:) teším sa na fotky a tíško závidím, že budeš mať svoj vlastný priestor :)

Môj život na predmestí povedal(a)...

ahojky Jani.nie je nad to mať svoje miesto pracovné :-).venček je moc milý,jemný a pekný.pa,jazmínna

zcdl povedal(a)...

Jani vyzera uplne skvelo...uz som to ocumovala :))

Kaprys povedal(a)...

Wianuszek piękny !
A gwiazdki takie delikatne !
Pozdrawiam Agnieszka
p.s. Wpadnij do mnie na świąteczne Candy ;-)

Atena povedal(a)...

Jaka fajna wiadomosc, swoja wlasna pracownia, ja nadal o swojej marze :)
Swietnie wygladaja te latajace pod wianuszkiem sniezynki :)
usciski

Elle povedal(a)...

Ładnie :) owocnej pracy w tej klimatycznej pracowni :)

Reia Aria povedal(a)...

Janinko Tvé Vánoční dekorace jsou propracované a originální, moc se mi líbí! Věneček je dokonalý, jemný a můžeš se zněj těšit celou zimu ;-). Krásný adventní čas a hodně úspěchů!

li. povedal(a)...

Jestem bardzo ciekawa Twojej, zapewne niesamowitej pracowni.Dziekuję Ci za życzenia i składam Tobie i Twojej Rodzinie życzenia na Nowy Rok:bądźcie zdrowi, niech zawsze otaczają Was ludzie dobrzy, niech Wam się szczęści w każdym dniu.

mosia povedal(a)...

Pięknie, rustykalnie :-)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...