accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

pondelok 16. septembra 2013

Café Arabica d´Ethiopie

Viete, na čo máme krídla? Že nemáte? Že nelietate? Že vám netreba? Ťažký omyl! Každý z nás má fantáziu a občas si potrebuje v snoch zalietať. Preto je nevyhnutné vlastniť aspoň jeden pár krídel. Niektoré bývajú ľahučké ako vánok, iné farebné, majstrovsky prepracované a ďalšie zasa obrovské, musia totiž uniesť nadrozmerný náklad snov. Časť krídel je zlomených. Je to smutné, ale i také sú. 
Za účelom "svojského" lietania som si zhotovila krídla aj ja. Nie sú výnimočné či originálne, ale na snívanie to predsa stačí, nie? 

«

Znacie, po co nam skrzydla? Ze nie posiadacie ich? Ze nie latacie? Ze nie potrzebne sa dla was? Ciezka pomylka! Kazdy ma fantazje i czasami potrzebuje sobie polatac w snach. Dlatego konieczne posiadac przynajmniej jedna pare skrzydel. Niektore sa delikatne jak lekki wiatr, inne kolorowe, mistrzowski wykonane i kolejne ogromne, by utrzymaly duze obciazenie. Czesc skrzydel jest zlamana. To smutne, ale i tak jest. 
W celu "mojego" latania stworzylam sobie i ja skrzydla. Nie sa wyjatkowe ani oryginalne, ale na marzenia beda wystarczali, czy nie?


Kostru krídel som vytvarovala z pevnejšieho drôtu a potom podľa neho vystrihla z pletiva krídla. Kto už niekedy pracoval s pletivom, vie, že sa oplatí chrániť si ruky pred poškriabaním. Ja som sa (zasa) škriabancom nevyhla. 

«

Szkielet skrzydel stworzylam z mocniejszego drutu i do niego wycielam skrzydla z siatki. Kto juz pracowal z siatka, pewnie wie, ze oplaca sie chronic rece przed podrapaniem. Ja temu (znow) nie uniklam.



Krídla voňajú kávou. Na ich výrobu sú totiž použité autentické vrecia od etiópskej kávy, ktoré som prišila na drôtenú konštrukciu. Zavesila na odtrhnutý kus z vrecoviny a  voilà! 
Bon voyage!

«

Skrzydla pachna po kawie, bo sa stworzone z autentycznych workow po kawie etiopskiej, ktore przyszylam do drucianej konstrukcii. Powiesilam na porwane kawalki z worku i voilà!
Bon voyage!




9 komentárov:

Môj život na predmestí povedal(a)...

pozdravujem Ťa Janya.máš úplnú pravdu,bez krídiel to nejde!každý človek má svoje sny,a kto tvrdí že nie nehovorí pravdu.tie Tvoje sú jedinečné,verím že budeš s nimi ulietavať podľa svojich predstáv a snov.pekný zbytok dňa prajem,jazmínna

rêve de vivre povedal(a)...

Jani, sú nádherné a ako si popísala tú vôňu, tak mi voňajú až sem. Andrea

Myszka povedal(a)...

Fantastyczne są!!! a do tego pachną kawą:):) niebo!!!

wdomuujagi povedal(a)...

Piękne pachnące skrzydła

Miriama povedal(a)...

Jani vyborny napad, sikovne "doskriabane" rucicky :) Pa Mira...

emily povedal(a)...

Janka, pokiaľ máme silu lietať, máme nádej. Alebo naopak. Moje sú už niekedy tak zaťažené závažím života, že už nedokážem vzlietnuť.
Veľa šťastia pri lietaní.
Emily

Kaprys povedal(a)...

Skrzydełka wyglądają pięknie !!!
Bardzo dekoracyjne !!!
Napewno niesoptykana ozdoba !!!
Pozdrawiam Agnieszka

Elle povedal(a)...

Dekoracja ze skrzydłami jest piękna! i świetne wykonanie :)
Pozdrawiam Janya :)

Jana povedal(a)...

Jani, originálne krídla!!!
Jana

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...