accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 29. augusta 2013

L´ancienne école



O chvíľu opäť začína školský rok. Školské pomôcky aké máme dnes by boli asi snom našich babičiek. A mojím snom sú zasa školské pomôcky z ich čias. To sú ale záhady, čo? Podarilo sa mi ukoristiť autentickú bridlicovú tabuľku, a tak možno, kým najmladší syn pôjde do školy, bude hotová aj študentská izbička s nejakými starými pokladmi. Kto by teda vedel o starom glóbuse, počítadlách, litografiách s botanickým alebo zoologickým motívom, drevených pravítkach či nástenných vyťahovacích lampách, budem vďačná za akúkoľvek informáciu, kontakt alebo link na predajcu. Za dva roky sa mi to hádam podarí zariadiť izbičku podľa jeho a našich spoločných predstáv.

«

Za chwile rozpoczyna sie szkolna przygoda. Akcesoria jakie znamy dzisiaj byly chyba marzeniem naszych babć. A moim marzeniem, odwrotnie, akcesoria szkolne z tamtych czasow. To sa tajemnice, co? Udalo mi sie ulowic autentyczna tabliczke z lupku, wiec moze dotychczas, kiedy moj najmlodszy synek pojdzie do szkoly, bedzie gotowy i jego pokoik z pewnymi starymi skarbami. Kto wiedzialby o starym globusie, litograficznych obrazkach z motywem zoologicznym lub botanicznym, drewnianych liniejkach oraz lampach sciennych (harmonikowych), bede wdzieczna za jakakolwiek informacje, kontakt lub link na sprzedawce. Moze za dwa lata mi sie uda wyposazyc pokoik wedlug jego i naszych wspolnych marzen.


V poslednom čase sa zaujímam o kávu. Nie profesionálne, ale fascinuje ma veľká sila v malom zrniečku. Ak ste na tom rovnako, odporúčam túto skvelú knižku od Petry Veselej. Prevedie vás voňavým svetom kávy od jej pestovania, cez praženie, prípravu, recepty. Iste si v nej milovníci kávy nájdu to čo hľadajú.

«

Ostatnio interesuje mnie kawa. Nie profesionalnie, ale fascynuje mnie wielka moc w malym ziarnku. Jezeli wy macie tak samo, polecam ta swietna ksiazke Petry Weselej. Przeprowadzi was swiatem kawy od jej uprawy, przez  palenie, parzenie, przepisy. Pewnie wielbiciele kawy w niej znajda czego szukaja.



5 komentárov:

Elle povedal(a)...

I ja lubię te szkolne gadżety sprzed lat, albo przynajmniej w stylu retro :)

MyWay povedal(a)...

Jani, to je nádherná tabuľka. Aj ja už dosť dlho hľadám klasiku, mám veľké drevenné pravítko, ktoré má cca 60 rokov zatiaľ čaká na malé čistenie u našich na chalupe, ... Veľa šťastia pri hľadaní, treba zajsť do starých škol, ... ja so to pravitko vydrankala od školníka:-)

emily povedal(a)...

Aj pre mňa sú tie predmety skvelou spomienkou. Snáď sa Ti podarí dovtedy pozháňať všetky tie vysnívané veci.
Emily

zcdl povedal(a)...

Janka kavu si dam, dakujem..:) vela stastia pri hladani skolskych pokladov...:)... pa krasne dni vam prajem, Zuzan

Miriama povedal(a)...

Jani ahoj, mas krasne strarinko - novinky :) Ta tabulka je teda unikatna :) Drzim prst nech ich zozenies co najviac a potom sa tesim na foto :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...