accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 21. augusta 2013

La qualité de vie


Kvalita ťa prežije. Asi tak definujú krátko kvalitu odborníci. Podľa mňa je kvalita relatívny pojem. Pretože aj  rozpadávajúci sa papier môže byť tej najvyššej akosti, môže byť pokladom pre určitú skupinu ľudí, vzácnosťou a originálnym kúskom pre zberateľov.  A čo kvalita života? Tú si vytvárame sami. Správaním, trpezlivosťou, vytváraním naozajstného domova, príjemného prostredia, vyváženej životosprávy, dostatkom smiechu, dodržiavaním pravidiel, používaním tých správnych slov, čestnosťou a toleranciou. Oddych a spánok... tie sú taktiež veľmi dôležité. Až nedávno som sa dočítala, že prespíme takmer tretinu nášho života. Nie je to dôvod, aby sme spali v zdravom a príjemnom prostredí?
Dobre tušíte, že stredobodom tohto príspevku bude kúsok spálne. Momentálne je v štádiu dokončovania, ale pozornosť si zalúži aspoň toaletný stolík (po našom toaletka). Elegantná, so štíhlymi nohami a zdobeným podmanivo tvarovaným korpusom. Zamilovala som sa ihneď, hoci to nie je až taká starožitnosť.

«

Jakość cie przezyje. Chyba tak definuja jakosc fachowcy. Wedlug mnie jakosc to relatywne pojecie. I rozpadajacy sie papier moze byc najwyzszej jakosci dla pewnej grupy ludzi, skarbem i oryginalnym kawalkiem dla kolecjonerzy. A jakosc zycia? Ta tworzymy my. Zachowywaniem, cierpliwoscia, tworzeniem prawdziwego domu, przyjemnego otoczenia, zrównowazonego trybu zycia, mnóstwiem śmiechu, dotrzymywaniem regul, uzywaniem prawidlowych slow, uczciwoscia i tolerancja. Odpoczynek i sen... sa takze wazne. Dopiero niedawno doczytalam, ze przespimy niemal jedna trzecia zycia. Czy to nie powód, dla ktorego mialibysmy spać w zdrowym i przyjemnym środowisku?
Dobrze przeczuwacie, centrum zainteresowania tego posta jest kawalek sypialni. W tym czasie jest na etapie realizacji, ale uwage zasluguje przynajmniej stolik toaletowy. Elegancki, ze szczuplymi nózkami i ozdobionym korpusem z wciagajacym ksztaltem. Zakochalam sie zaraz, chociaz to nie do końca taki antyk.


Prešla rôznymi skrášľovacími kúrami (čistenie, úprava povrchu, odhrdzovanie, odstraňovanie pachov, detailné opravy vzoru, tmelenie, brúsenie, maľovanie) a dnes je takmer ako nová.
Nazvime ju "komorná", keďže kráľovnou som ja :))

«

Przeszla rózne ulepszenia (czysczenie, poprawa powierzchni, odrdzawienie, usuwanie zapachow, szczegolne poprawy wzoru, kitowanie, szlifowanie, malowanie) i dzisiaj jest jak nowa.
Nazwimy ja "pomocnica", bo królewna jestem ja :))



Viem, že dnes je "in" interiér v škandinávskom štýle, funkčný dizajn, surové drevo v kombinácii s pleteným textilom. Vytváranie tepla domova spočíva podľa mňa vo vytváraní jedinečnosti, originality a zároveň pohodlia, ale aj v uspokojivých pocitoch z vlastnej práce, v spájaní rôznych štýlov, farbení látok a vlastnoručnom šití. Áno, páči sa mi severské bývanie, vo svojich štyroch kútoch si ho však momentálne neviem predstaviť. Možno som staromódna :)

«

Wiem, ze dzisiaj sa "in" wnetrza w style skandynawskim, funkcjonalność, surowe drewno w kombinacji z dzierganymi tekstyliami. Tworzenie ciepla domu tkwi w tworzeniu unikalnosci, originalnosci i jednoczesnie komfortu oraz w zadowalajacych uczuciach z wlasnej pracy, w polaczeniu róznych stylow, farbowaniu tkanin i wlasnorecznym szyciu. Tak, podoba mi sie Nordic Home, ale w naszych cztyrech katach nie umiem sobie go wyobrazyc. Moze jestem staromodna :)







Iste ste si všimli krásne obliečky vintage. Mohla som takto "vyfintiť" posteľ vďaka Alicji z blogu Arte Ego. Vždy som o takých snívala. A nielen ja :) 
Alicja, ďakujem z celého srdca ♥

«

Pewnie zauwazyliscie przepieknych poduszek i poszwy vintage. Moglam tak ubrać lozko dzieki Alicji z bloga Arte Ego. Zawsze o takich marzylam. I nie tylko ja :)
Alicjo, dziekuje z calego serducha ♥




Malé vankúšiky z dielne Romantic House


8 komentárov:

mončika povedal(a)...

To je nádhera!! Stolík aj povliečky sú úžasné, veľmi sa mi páčia:)
m.

rêve de vivre povedal(a)...

jani nádherná spálňa, fakt ako pre kráľovnú. Toaletka, návliečky i detská postieľka jedným slovom krása. Andrea

zcdl povedal(a)...

Janim nezalezi na tom, co je moderne a in...kazdy si zariaduje podla toho co sa mu paci, pretoze v tom bude najdlhsie byvat :) ty si zvolila ciste krasne linie..moc pekne :)

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko, piękna ta Twoja pomocnica!! A moda? Moda przemija, a dom ma być Twoją ostoją...ma być Twój...i Tobie ma się podobać:) I jest, prawda? :) To najwazniejsze

Unknown povedal(a)...

piękna ta 'konsolka'... ja również taką mogłabym mieć... :-)

i przyjemna muzyka, 'nie krzyczy' i nie zaskakuje osobę wchodzącą na Twojego bloga (jak to u niektórych bywa).

pozdrawiam! :)

Atena povedal(a)...

Piekna ta Twoja pomnocnica, lubie takie klimaty. I mam calkiem podobna ale duzoooo mniejsza, czeka w piwnicy na drugie zycie.
Poszewki wow, wcale nie dziwie sie ze uwielbiasz je :)
usciski

Unknown povedal(a)...

Už som nad tvojou novou spálňou ochkala na facebooku, tak si dám repete. Možno teraz fičí škandinávsky štýl, nie som znalec na interiérový dizajn, ale podľa mňa čo je staré to je dobré :))

wdomuujagi povedal(a)...

Piękna toaletka,cudowna sypialnia.
buziaki Janeczko

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...