accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 17. septembra 2013

Giveaway-konkurs-súťaž-конкурс-concours!


Navštívili ste už parádny e-shop s nábytkom a bytovými doplnkami www.ma-maison.eu? Dnes mám pre vás dobrú správu. V spolupráci s ma-maison.eu som sa rozhodla obdarovať niekoho z vás. Ceny budú síce maličké, ale iste výhercom vyčaria úsmev na tvári :)

1. dve retro úchytky Paris
2. voňavá sviečka v poháriku Markíza (bez medailónu)
3. plechová dóza Edith Grand Magasins

«

Dzisiaj mam dla was dobra wiadomosc. W spolpracy z ma-maison.eu postanowilam obdarowac kogoś z was. Nagrody beda mimo ze male, ale wylosowanym pewnie wyczaruja usmiech na twarzy :)

1. dwie retro gałki Paris
2. pachnaca swieca w szklance Markiza (bez medalionu)
3. pudelko metalowe Edith Grand Magasins


Podmienkou je komentár pod príspevkom, osoby, ktoré nevlastnia blog poprosím napísať svoj e-mail. Naopak, blogeri môžu umiestniť u seba na blogu fotobaner o súťaži.
Giveaway trvá do nedele 22.09.2013 do 24,00 hod. Nasledujúci deň vyžrebujem spomedzi vás troch výhercov.
Veľa šťastia!

«

Warunkiem jest komentarz pod postem, osoby nie posiadajace bloga poprosze zostawicz e-mail.
Odwrotnie, blogerzy moga zamieszczyc u siebie na blogu fotobanerek o konkursie.
Giveaway trwa do 22.09.2013 do 24,00 godz. Kolejnego dnia wylosuje sposrod was trzech zwyciezcow.
Trzymam kciuki!

25 komentárov:

M.A.R.K.I povedal(a)...

Janyo, krásné drobné radosti .... neodolám .... Marki

Bambolka povedal(a)...

Krasotka :-)

Reny povedal(a)...

To jsou ale rozkošné výhry! :) rstiborova@gmail.com

Skyelby povedal(a)...

Objevila jsem Vás teprve nedávno, ale budu se k Vám velmi ráda vracet. Děkuji za hezké chvilky. :) jana.vanek@gmail.com

rêve de vivre povedal(a)...

Pekné ceny Jani, takže skúsim šťastie. Andrea
revedevivre@gmail.com

Karodekor povedal(a)...

I ja chętnie się dopiszę. Prześliczne cudeńka masz do rozdania. Pozdrawiam

zcdl povedal(a)...

Janiiii waw...skusim stastie...hadam sa unavi :) a ukaze na mna...pa, Zuzana

Lucia povedal(a)...

Fiha super! Nahodou su to skvele ceny a urcite by som sa nejakej potesila :) dakujeme za sutaz Janka! xxx

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko, cudne candy, w gałkach zakochałam się z miejsca :)

Môj život na predmestí povedal(a)...

ahoj Jani.ďakujem za súťaž,rada sa zúčastní,ceny sú milé.oko mi padlo na úchytky,mňam :-).pekný deň,jazmínna
winttage@centrum.sk

Unknown povedal(a)...

Jani ty si neuveriteľná žena, budeš mať sviatok a nás ideš obdarovať, krásne. Máš veľké srdce :) a jasné že sa zapájam do súťaže. Pekný deň ti prajem.

Jana povedal(a)...

Jani,veľmi lákavá výhra.
Jana

MyWay povedal(a)...

Jani, teším sa, zapájam sa. Gabriela
Pekné jesenné dni Ti prajem.

Miriama povedal(a)...

Skusim stastie a drzim si prsty :) Pekny den Jani :)

wdomuujagi povedal(a)...

cudowne candy Janeczko a pudełeczko jest cudowne

Myszka povedal(a)...

Nie ważna wielkość nagrody i tak jest wspaniała!!! Z chęcią się zapisuję:)

Fiołeczek povedal(a)...

Krasne candy Janeczko :)
Stoję w kolejce :)
Pozdrawiam
Fiołeczek
www.fiolkowewzgorze.blogspot.com

Janka20 povedal(a)...

Janka, tomuto neodolám :-)
Samé pekné veci !
J.

Ajka povedal(a)...

Janinko, to je krásná a lákavá giveway! Já se také hlásím, třeba se štěstí unaví a sedne i na v... jako jsem já :)))... Přeji krásné dny. Ajka

Samain povedal(a)...

zaujímavé ceny, tak skúsim šťastie :)
Vicky

Lubica povedal(a)...

fíííha, no dá sa tomuto odolať? správne, nedá! :)
a tak stojím v tejto dlhej šooore a hryziem si nechty, či sa mi niečo neujde :P

Katarína povedal(a)...

Jejda Jani, tie úchytky som už obzerala, sú skvelé...no aj tak by som najradšej vyhrala tie úžasné krídla v predchádzajúcom príspevku, tie ma očarili :-) ♥

agulek povedal(a)...

Piękne...
agulek.4@wp.pl

Kristína Székelyová povedal(a)...

Krásne ceny! Milujem obchody na štýl Maison du Monde :)Kiežby som mala šťastie na takú drobnú krásu ;)
Hovorím o súťaži aj ďalej: http://kristinacepcekova.blogspot.sk/2013/09/giveaway-u-janky.html

Carolina Mia povedal(a)...

...nádherné maličkosti a život se skládá z maličkostí... přicházím do soutěže téměř za minutu 12...jak se říká, nikdy není pozdě ...Věrka

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...