accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 31. mája 2012

Plaque en bois



Keď som zazrela veľké modré tabule na Biankinom blogu, okamžite som vedela, ako využijem staré parkety, ktoré nám trčia na povale. Táto tabuľka má malé rozmery, ale raz.... raz urobím aj velikánsku do svojej pracovne.

«

Kiedy zobaczylam duze niebieskie tablice na blogu Bianki, zaraz wiedzialam, jak wykorzystam stary parkiet spod dachu. Ta  tabliczka jest mala, ale raz.... raz stworze i duuuuuza do swojej pracowni.




8 komentárov:

Ana.Anything povedal(a)...

Janko, cudna tabliczka! Czarujesz takie sliczności ze zwykłych desek, aż dech zapiera:)

rêve de vivre povedal(a)...

Výborný nápad. Ja som zrovna vyhodila na smetisko asi bedničku takýchto rozobratých drevených parkiet. Škoda. Andrea

Elle povedal(a)...

Piękna jest!! :)

Myszka povedal(a)...

Świetna jest i banerek masz super!

Kaprys povedal(a)...

Tabliczka jest urocza !!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam Agnieszka

Unknown povedal(a)...

Jani, škoda, že nemám žiadne drevo, lebo tabuľa je perfektná, hneď by som si urobila aj pre seba.
Zo starých drevenných parkiet, to je nápad. To by ma v živote nenapadlo. Už si ti písala, že si šikulka?
Pekný deň ti želám. Renata

Janka20 povedal(a)...

Perfektné, nápadité, netuctové - to si celá ty Janka :)
... musím sa lepšie prizrieť na zúbky tomuto zaujímavému postupu výroby, pa

Jowi povedal(a)...

Uwielbiam takie zaskoczenia. Co można zrobić z parkietu.Niezwykle dekoracyjną tablicę szyld.Super.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...