accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 1. mája 2012

Fournitures de bureau



Mám rada usporiadaný chaos, ale často sa mi tiež stáva, že niečo ukrutne hľadám, a pritom mi to leží tesne pod nosom. Potom si poklopem na čelo a poviem: "Už si stará, moja zlatá. Musíš si veci, ako hovorievala moja babička, poriadne posortovať." Prvé padli za obeť pastelky a ceruzky. Strúhala som ich vyše hodiny (a to vôbec nepreháňam, veľmi veľa ich mám). Rozhodla som sa, že si nájdu svoj domov v drevených peračníkoch a tak som ich prebielila a ozdobila. A že čo sú to za skrutky? To je vám taká dizajnérska guma. Celkom dobrý nápad, nie?

«

Lubie zorganizowany chaos, ale czasto mi sie tez zdarza, ze czegos strasznie szukam, i to cos lezy mi tuz pod nosem. Pozniej zapukam sobie na czolo i powiem: "Stara juz jestes, moja droga. Musisz sobie, jak mowila moja babcia, rzeczy dokladnie posortowac." Pierwsze padly ofiara kredki i olowka. Ostrzylam je ponad  godzine (i to wcale nie przesadzam, posiadam ich ogromna ilosc). Zdecydowalam, ze znajda swoje miejsce w drewnianych piornikach, wiec je pobielilam i ozdobilam. I co to za śrubki? To sa takie gumki do mazania dizajnowe. Calkiem fajny pomysl, nie?



Môj syn taký problém nemá. Peračník vlasový si však nemôže dovoliť každý :)

«

Moj synek nie ma takiego problemu. Na piornik wlosowy ale nie moze sobie pozwolic kazdy :) 


Niekedy používam na svoje práce prírodné vlákno - rafiu a mala som ju len v takom obyčajnom zaváraninovom pohári. Ale keď mi prišiel krásny darček - háčkované vrecúško a brošňa v čiernobielej kombinácii, obliekla som tento pohár a hneď je z neho príjemné i užitočné. 
Viem, viem, patrilo by sa poďakovať za darček, ale ja som omylom zmazala všetky staršie e-maily a teraz ani neviem, komu. Hanba mi! Ty, drahá autorka týchto prekrásnych vecičiek (pravdepodobne Kajka),ak to čítaš, zo srdca Ti ešte raz ďakujem!

«

Czasami uzywam do swoich prac wlokno naturalne - rafie i trzymalam ja tylko w takiej zwyklej szklance z ogorków. Ale kiedy dostalam w prezencie przepiekny szydelkowy worek i broszke w czarno-bialej kolorystyce, ubralam ta szklanke i zaraz z niej cos przyjemnego i pozytecznego.
Wiem, wiem, trzeba byloby podziekowac za prezent, ale ja sie pomylilam i usunelam wszystkie e-maile i teraz nie wiem, komu podziekowac. Wstyd mi! Ty, droga autorko tych przepieknych rzeczy (chyba Kajka), jezeli czytasz ten post, dziekuje Ci jeszcze raz serdecznie!



A do svojej pracovne by som si určite dala koberec s typickým dizajnérskym LOVE (Robert Indiana).

«

I do mojego biurka pewnie umieszczylabym dywan z typowym dizajnowym LOVE (Robert Indiana).


Ďakujem tiež veľmi pekne Ajke za ocenenie blogu.
Dziekuje rowniez Ajke za wyroznienie bloga.



9 komentárov:

Maggis-Nähatelier povedal(a)...

sliczny piornik ja sama uwoelbiam gwiazdy i nie mam ich jeszcze dosyc. Zazdroszcze tych wspanialych loczkow.
pozdrawiam serdecznie.

Myszka povedal(a)...

Te gumki są fajowe:)
A loczki jako piórnik super:)

Karodekor povedal(a)...

Świetny pomysł z tym piórnikiem. Śliczny chłopczyk, jak aniołek. I te włoski, cudny:) Pozdrawiam

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko - genialny piórnik, mogę "zmalpowac", mogę mogę????:) Właśnie robię biuro i gadżety do niego, a piórnik jest w sam raz:) Synek ma najfajniejszy - ale na taki nie mogę sobie pozwolić:P
A gumki są świetne:)

Katarína povedal(a)...

Jani to je úžasný príspevok, peračník fajnový, teda ale ten Tvoj malý ma dostal, je bombovýýý!!! :-) ♥

Dagi Mara povedal(a)...

:))) Ale piornik u Malego! :)))
Ah, taki dywan jest super!
Swietnie zrobilas te pudeleczka na olowki!

Pozdrawiam!

Dagi

Reia Aria povedal(a)...

Jani miluju organizaci - krabičky, boxy, zásobníky. Ta Tvoje nemá chybu! A gumy jsou fakt stylovka. Ten nápis LOVE mám zase já vyhlídnutý do ložnice na plakát:-D! Jani u tebe se vždycky najdu:-* Krásný máj

Miriama povedal(a)...

Jani ty si hlavicka :) Krasny poriadok, nadherne deticky :) Radost zit ... Nestiham oci otvarat, kolko Ty mas noviniek :) Pekny den M.

Amelie povedal(a)...

tvůj malý je super. Nádherný příspěvek.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...