accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 22. mája 2012

Paulinka



Možno by som vo svojich 36 rokoch už podľa niektorých nemala byť dieťaťom, ale ja si myslím pravý opak. V každom veku potrebujeme dostať kúsok nehy, k niekomu sa pritúliť, byť miláčikom a niekedy si vychutnávať pozornosť blízkych. Pippi Dlhá Pančucha dala Tomimu čarovný hrášok, ktorý mu umožnil zostať navždy dieťaťom. Nie výzorom, ale srdcom. Preto iste ospravedlníte moje infantilné sklony vlastniť bábiku. Nemám dcérku, ktorej by som ju venovala, takže asi bude blbé opíjať vás rožkom, že bábika je pre ňu:) Volá sa Paulinka, ako moja mamina a je vyrobená ručne na želanie.

«

Moze juz w swoich 36 latach wedlug niektorych ludzi niemialabym byc dzieckiem, ale ja mysle sobie cos innego. W kazdym  wieku potrzebujemy  kawalek czulosci, do kogos sie przytulic, byc kochanym i czasami delektowac sie chwilami z bliskimi. Pippi Langstrumpf oddala Tomimu czarowny groch, ktory mu pozwolil zostac dzieckiem na zawsze. Nie wygladem, ale sercem. Dlatego pewnie usprawiedliwicie moje sklonnosci  infantylne - posiadac lalke. Nie mam corki, ktorej moglabym ja podarowac, wiec bedzie chyba glupie zakrecac wam glowe, ze lalka jest dla niej:) Ma na imie Paulinka, wlasnie jak moja mamusia i jest stworzona recznie na zamowienie.



Autorkou bábiky je Vierka. Jej neprehliadnuteľný rukopis ma okamžite dostal a tak Paulinka odo dneška býva u nás. Má jemné hrdzavé vlásky, nežný pohľad a priznám sa, že neukradla srdce iba mne. Usmeje sa každý, kto na ňu pozrie, a to je pre mňa najviac. Merci, Vierka!

«

Autorka lalki jest Vierka. Jej  swietny rekopis mnie zaraz powalil, wiec Paulinka mieszka od dzisiaj u nas. Ma delikatne rdzawe wloski, delikatny wzrok i przyznaje szczerze, ze nie skradla serce tylko mnie. Kazdy, kto na nia popatrzy, usmiechnie sie i to dla mnie znaczy najwiecej. Merci, Vierka!



Milý deň všetkým!
Milego dnia wszystkim!

13 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Trochu infantilnosti nikdy nezaškodí. A tebe je špeciálne odpustené, keď máš samých chlapcov. Je roztomilá, taká malilinká ako Palculienka.

wdomuujagi povedal(a)...

Cudowna lala

Kaprys povedal(a)...

Lalka jest cudna !!!!!!!!!!!!!!!
Prezentuje się bardzo urokliwie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buziaki moja mała Dziewczynko !!!!!!!!!!!!
A

B. povedal(a)...

Bardzo Pieknie wykonana lalka o slicznych oczach! Podoba mi sie, rozumiem Cie doskonale Janeczko, kazde z nas ma troche z dziecka.
Sciskam Cie serdecznie
B.

Margott povedal(a)...

Lala jest cudna!!!!!!!
Usciski sle!!!!

Atena povedal(a)...

Paulinka jest urocza, taka niespotykana i te oczy.....

Kajka povedal(a)...

Lalka rewelacyjna-jedyna. Ja również kocham szyte lalki, tyldy wszelakie, maskotki-jak dziecko.
Cieszę się ,że sakiewka i broszka znalazły u Ciebie swoje miejsce.
Pozdrawiam cieplutko Janeczko w ten piękny poranek

aga povedal(a)...

urocza lala!:)oczy, ręce... wyjątkowa!:)Pozdrawiam!

Anonymný povedal(a)...

Całkowicie Cię rozumiem Janko, myślę , że każda z nas potrzebuje odrobiny powrotu do dzieciństwa . A lalka jest cudowna , ma zniewalający wyraz buzi, taki tajemniczo-wesoły :)) Pozdrawiam gorąco

Karodekor povedal(a)...

Ciekawa lalka. Trochę jak z bajki

Peninia / Gosia povedal(a)...

Laleczka jest urocza:) Śliczna:)
Dziękuję pięknie za odwiedziny i miłe słowo na blogu...to balsam dla duszy:)Ślę serdeczne pozdrowienia i uściski-Peninia*

Anonymný povedal(a)...

AMAZING POST:) Your blog is so wonderful..do you have twitter or Fb to follow with??

If you want some décor inspiration from Sweden, check out my blog:)
Have an awesome weekend.

LOVE Maria at inredningsvis.se
(Sweden)

Zuy povedal(a)...

Ja som tiež stále telom a dušou dieťaťom :)))

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...