accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

pondelok 4. júna 2012

Ancien ventilateur



Keď som nazrela do krabice, v ktorej pricestoval, vedela som, že je to ON. Neviem si predstaviť štýlovejší ventilátor do budúcej kuchyne. Tá sa bude niesť tak trochu v industriálnom tóne a tento skvost jej určite dodá svojský charakter. Bol vyrobený v Prešove, bohužiaľ, rok výroby na ňom nie je uvedený, ale som hrdá, že aj u nás, na Slovensku máme také pekné "smeti" :)

«

Kiedy zerklam do pudla, w ktorym przyjechal, wiedzialam, ze to ON. Nie potrafie sobie wyobrazyc bardziej stylowy wentylator do mojej przyszlej kuchni. Ona bedzie w tak troche industrialnym tonie i ten skarb pewnie dodaje jej charakteru. Bol wyprodukowany w Preszowie, niestety, nie znalazlam, w ktorym roku, ale jestem dumna, ze i u nas, na Slowacji mamy tak piekne "smieci" :)


Funguje bez problémov, dá sa nastaviť rýchlosť vrtuľky, smer aj rýchlosť otáčania a vďaka kĺbu je možné ho aj polohovať nahor alebo nadol. Dobre vymyslené!

«

Funkcjonuje bez problemow, mozna ustawic predkosc wentylatora, kierunek i predkosc obrotu i dzieki przegubowi i ustawic do gory lub nadol. Fajnie wymyslone!


Krásny deň!
Milego dnia!

23 komentárov:

Jowi povedal(a)...

Świetny. I w dodatku to nie tylko piękny gadzet ,ale jak najbardziej sprawny i użyteczny sprzęt.

Kaprys povedal(a)...

Wentylator prezntuje się wspaniale !!!!!!!!!!!!
Napewno będzie pięknie prezntował się w kuchni i doskonale chłodził w upalne dni ;-)
Pozdrawiam Agnieszka

Unknown povedal(a)...

To si naozaj nemohla vybrať lepšie, štýlový industriálny kúsok. Už sa teším na fotky novej kuchyne. V tvojom podaní to bude zaručene kvalitka. Pá. Renata

Janka povedal(a)...

Renátka, to je ešte len vo fáze plánovania, ale snáď do jesene sa aspoň časť sna splní:)

Ewulina povedal(a)...

Začiatok 50 rokov 20 storočia, Křižík Prešov :-)

Kedysi sme mali doma také malé štýlové rádio Tesla Talisman http://www.pajka.info/0004-tesla-radio-308u-talisman.php presne takéto. Šlo na ňom chytiť aj Slobodnú Európu či Hlas Ameriky, aj Rádio Vatikán :-) Tiež 50 roky.

Akurát minule som ho spomínala mužovi, reku škoda, že som ho nepodedila od babky. Toto bol ešte dizajnovo vydarený kúsok.

Tak som zvedavá na tú tvoju kuchyňu výmyselnica!

Eva

Janka povedal(a)...

Ewu, díky za pomoc, som rada, keď sa niečo dozviem o minulosti týchto rárohov. Škoda toho rádia:( Ešte malo aj skvelý názov! Na kuchyňu ešte počkáš, ale hodiny do nej, tie sú už takmer isté:) Tutok: http://www.anticline.fr/index.cfm?page=Decoration&cat=2318&subcat=2124&subcatname=Le+temps+qui+passe&lan&autoid=387186

Ewulina povedal(a)...

Impozantné! Pri 93 cm máš doživotnú záruku, že na ciferníku rozoznáš, koľká práve bije :-)))

Pekné si vybrala.

Janka povedal(a)...

Trdlo:)Aj 60 cm sú, neviem, či by mi také veľké vošli...kuchyňa nebude až taká.

Ewulina povedal(a)...

No čo! Niekto môže mať na stene impozantné "šplechtanice" Jacksona Pollocka, niekto impozantné ciferníky :-)))

Myszka povedal(a)...

Wspaniały!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Scraperka povedal(a)...

wentylator jest piękny i z pewnością nada niesamowity klimat Twojej kuchni:)

artambrozja povedal(a)...

świetny !!! a ja jestem bardzo ciekawa Twojej nowej kuchni :))
buziaki :**

Atena povedal(a)...

Janeczko on jest swietny. Juz wyobrazam sobie jak fajna bedzie kuchnia:)
pozdrawiam

Karodekor povedal(a)...

Cudny ten wentylator. No czekamy na odsłony nowej kuchni. pozdrawiam

emily povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
emily povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
emily povedal(a)...

Ahoj Janka, bola by si prekvapená, koľko takých smetí sa nájde aj u nás na Slovensku.
Verím, že sa z neho tešíš a bude Ti robiť radosť v novej kuchyni.
Emily

Wiolka povedal(a)...

Fantastyczny, do kuchni w industrialnym stulu będzie świetnie pasował :)

Elle povedal(a)...

Cudny :) od dłuższego czasu szukam takiego oldschoolowego wentylatorka :) pasowałby mi :)

dulce de leche povedal(a)...

Janka,ten je prekrasny!!!gratulujem k takemu ulovku,po ktorom aj moje srdiecko zapistalo :))))

QualityDesign povedal(a)...

Také domů nosím "smetí". Ancien ventilateur est trés belle :-)

Unknown povedal(a)...

Jani, uzasny ulovek - dneska by se mi hodil i tady... Hezky den, Katerina

Peninia / Gosia povedal(a)...

Wentylator jest wspaniały! Piękny! Bardzo mi się podoba:)
Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa...to dodaje mi twórczych skrzydeł:))Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
Peninia ♥

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...