accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

sobota 30. júna 2012

CANDY

Iba tak - od srdca - s rovnakou šancou pre každého. Bez pravidiel umiestňovania reklamného banera a bez iných podmienok. Stačí do komentára prejaviť záujem a ja spomedzi túžiacich po tomto kráľovskom čajníku vyžrebujem 31. júla 2012 jednu osobu, ktorá bude jeho majiteľkou. 

Tylko tak - z serca - z taka sama szansa dla kazdego. Bez zamieszczania reklamowego banerka i bez innych regul. Wystarczy zainteresowanym zostawic komentarz i ja spomiedzy pragnacych tego krolewskiego czajnika wylosuje 31. lipca 2012 jedna osobe, ktora bedzie jego wlascicielka.


Tých, ktorí nemajú blog, poprosím zanechať e-mailovú adresu.
Osoby, ktore nie posiadaja bloga, poprosze o adres e-mailowy.

42 komentárov:

Rose povedal(a)...

O jeszcze nigdy pierwsza pewnie w długiej kolejeczce się nie znalazłam! ;)Mam takie kubeczki to cudnie byłoby jeszcze do nich jakby dołączył czajniczek!
Zapraszam do mnie bo zmieniłam adres bloga więc możesz nie wiedzieć gdzie się podziewam! I oczywiście w rewanżu zapraszam na moją Czekoladkę! ;)
Dominika

Natália povedal(a)...

Ahoj Janya, tak sa hlásim do súťaže...cena je naozaj krásna...úžasný čajníček... ale aj bez súťaží chodím veľmi rada na Tvoj blog, lebo je veľmi pekný a inšpiratívny...:-))) Pekný večer želám!

natália

Bianca~ povedal(a)...

To może do mnie uśmiechnie się szczęście. Zawsze można u ciebie zobaczyc cos inspirującego i nacieszyc oczy ładnymi zdjęciami.
Pozdrawiam
Agnieszka.

Scraperka povedal(a)...

ojejej:))) cudny jest ten czajniczek. z miłą chęcią staję w kolejce:) buziaki

zcdl povedal(a)...

haaaa Janka, len tak od srdca je to nasamlepsie :) a este k tomu takato kralovska vyhra) parada :) pa, Zuzana

Jitka povedal(a)...

Jani,
hlásím se taky do soutěže o nádhernou konvici na čaj,je překrásná ,tak jako celý Tvůj blog .
Hezké léto. Jitka

Irmelin povedal(a)...

Witam, ustawiam się w kolejce, pozdrawiam

Malinowy Dom povedal(a)...

Cześć, też się zapisuję, piękny ten czajniczek :)

Musta povedal(a)...

Świetny jest :) Z miłą chęcią ujrzałabym go pełnego pysznego naparu w moim kąciku czytelniczym :D

Pozdrawiam serdecznie!

Jana povedal(a)...

Ahoj Jani, chodím na Tvůj blog pravidelně a moc se mi líbí. Ta konvice je nádherná, jasně že by se mi hodila.:-)
Hezký večer
Jana

Katarína povedal(a)...

Jani, Ty rozpúšťaš sériu??? Ja z Teba nemôžem :-)) Škoda, že ja ho už mám, určite by som ho drankala ako prvá od Teba:-)) peknú nedeľu mojka ♥

Nela povedal(a)...

Iście królewski podarunek:)Pozdrawiam.

Aguśka povedal(a)...

Piękny czajniczek na początek każdego nowego dnia!Ma w sobie tyle obietnic, tyle szans zatrzymania
wieczności w chwili.
Pozdrawiam Aga

Agnes povedal(a)...

Czajniczek jest cudny. Mam filiżankę do której by pasował :) Zapisuje się, a nuż się uda :D

vlaďka povedal(a)...

Ako som čítala komentáre báb z Poľska, zaujalo ma slovíčko cudny a tak som si ho vyhľadala v slovníku. A majú pravdu, nie len čajníček, ale aj Váš blog taký je = nádherný, krásny, báječný, skvelý, výborný, znamenitý, veľkolepý, kúzelný.
Týmto prejavujem svoj záujem :). Pekný deň. v.

Myszka povedal(a)...

Januś, złote serducho masz:) Śliczny jest!!!

Aneta povedal(a)...

śliczny czajniczek z chęcią się zapiszę...pozdrawiam

mari povedal(a)...

Czajniczek biały to moje marzenie,
byłoby to cudne zdarzenie!
Móc wygrać taki bibelot,
byłby to niezły odlot!
Ja byłabym pełna radości, gdyby czajniczek ów u mnie zagościł
marip@op.pl

Tynka povedal(a)...

Piękny imbryczek. Z wielką chęcią przygarnę go do swojej kolekcji, jeśli szczęście dopisze:)

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko, piekny ten imbryczek, iście królewski! Oczywiście warto sprobować szczęscia:)
Buziaki

twiggy povedal(a)...

servus Janka,po dlhšom čase idem k tebe na návštevu a tu takáto úžasná súťaž :)čajník je nádherný,som rada že sa aj dievčencom z Poľska páči :)krásne leto ti prajem moja ♥

Kaprys povedal(a)...

Czajniczek jest piękny i doskonale komponowałby się z moimi filiżankami z tym samym motywem... spróbuję szczęścia ;-)
Janeczko serdecznie Cię pozdrawiam
A

Moje miejsce na Ziemi povedal(a)...

Koniecznie się zapisuję!piękny prezent chcesz nam podarować!
pozdrawiam!

Unknown povedal(a)...

Ahoj Jani, ty si anjel s veľkým srdcom. Kto by odolal, s radosťou sa zapájam do súťaže a držím si palce :) Krásny letný deň. Renata

dulce de leche povedal(a)...

Janulka,ako krasne si to napisala..od srdca :) ja milujem vsetko ,co je spojene s cajom a hlavne cajniky a salocky,o kt.mam pocit,ze ich nikdy nie je dost..keby som mala miesto,tak cajniky pokojne aj zbieram :))

jana277 povedal(a)...

Túlam sa po svojich blogových záložkách, keď sa v tomto horku nedá spať...
Nedorástli sme doma ešte na kávu, takže čajujeme. Nie je naliatie čaju z tejto krásy hriech?

Wiolka povedal(a)...

Czajniczek cudowny, wprost anielski :)) Z wielką przyjemnością zapisuję się na Candy.

MARIA povedal(a)...

Ahoj Janka sledovať tvoje výrobky je naozaj nádherné...a ta ponuka na výhru je naozaj úžasná...Nech sa ti aj naďalej darí v rozvíjaní tohto tvojho daru...M.

andja povedal(a)...

słodki czajniczek, może i do mnie uśmiechnie się szczęście i trafi w moje ręce? budujemy właśnie dom - idealnie pasowałby do mojej kuchni, jaką mam na razie w głowie :)
pozdrawiam
ahojda(at)op.pl

Ulencja povedal(a)...

bajeczny ten Twój czajniczek , miło mi że do Ciebie trafiłam . Grzecznie ustawiam się w kolejce. jeszcze nigdy nic nie wylosowałam. Zapraszam do siebie . Gorące buziaki pa..pa...

Ula povedal(a)...

wspaniały czajniczek
chętnie dołączę do grona chętnych
pozdrawiam
Ula :)
http://halula.blogspot.com/

Qra Domowa povedal(a)...

oj jaki on piekny:)))może sie do mnie los uśmiechnie...i podobaja mi sie zasady:))).....co prawda jestem tu pierwszy raz...zapraszam też w swoje skromne progi:))

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, si úžasný človek. Niekto až cez verejný pranier pošle vopred zaplatený tovar po dlhom čase. A Ty len tak, nezištne, ako si to urobila už niekoľkokrát, chceš podarovať túto nádheru. Slzy mi stekajú po líci. Aj keď ju nevyhrám, ďakujem Ti.
Emily

Unknown povedal(a)...

Janka, sledujem Tvoj blog odkedy si si u mňa kúpila záložku, ak si spomínaš :) nedá mi neprihlásiť sa do súťaže o čajníček, je nádherný a keďže môj manžel poslednú zimu objavil čaro pitia čaju, určite by u nás nezapadal prachom. Krásny deň Ti prajem!

Unknown povedal(a)...

joj a zabudla som že v deň vyhlásenia výhercu (31. júl) mám narodky :)

Марина Байрак povedal(a)...

Спасибо, с удовольствием поучаствую :) Ссылка справа http://marynabairak.blogspot.com/

OliwkaEwka :) povedal(a)...

ten czajniczek jest przepiękny!! cudo :) zgłaszam się po niego :) pozdrawiam :)
http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

Alicja povedal(a)...

Też się zgłaszam ;-)

Janka20 povedal(a)...

Aj keď nemám šťastie v hre (čo mi ani nevadí), ty si mi Jani dnes pripomenula, že čo ak ..., takže sa s radosťou zapojím :)
J.

Miriama povedal(a)...

Juuu a toto som skoro prisla, esteze som v termine :) Jani dakujem za moznost zapojit sa :) M....

Unknown povedal(a)...

W ostatniej chwili sie zapisuje do kolejeczki a mowia ze ostatni beda pierwszymi "0) zobaczymy jutro

zapraszam tez na slodkosci do siebie
http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/2012/07/oddam-w-dobre-rece-zmiana-zasad.html

agnetha.home povedal(a)...

Et moi encore!! Dopisuję się jeszcze. Dobrze, że zdążyłam, bo dzbanek marzenie:)) jak wiele rzeczy u Ciebie. ;) agnieszka n.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...