accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

pondelok 19. marca 2012

Oeufs de Pâques



Jarné lúče slnka nám klopú na dvere, zlepšujú náladu, nabíjajú nás energiou, ktorú sme už nutne potrebovali a prípravy na Veľkú noc sú už v plnom prúde. Konečne som sa zobudila aj ja. Mám chuť vyrábať jarné dekorácie, pestro sa obliecť, otvoriť okno dokorán a vpustiť dovnútra čerstvý vzduch... 

« 

Wiosenne promyki slonca pukaja do naszych drzwi, poprawiaja nastroj, dodaja nam energii, ktora juz byla potrzebna i przygotowania do swiat wielkanocnych sa juz w toku. W koncu obudzilam sie i ja. Mam ochote tworzyc wiosenne dekoracje, ubierac sie kolorowo, szeroko otworzyc okno by wpuscic swieze powietrze...


Je nezvyčajné u nás vidieť žltú farbu. A ja mám rada prekvapenia, kontrasty a šialené nápady, preto som sa rozhodla túto farbu použiť ako doplnok k čiernej a bielej. 

« 

Zazwyczaj nie widac u nas zoltego koloru. A ja lubie niespodzianki, kontrasty i szalone pomysly, dlatego zdecydowalam uzyc tego koloru jako dodatek do czarnego i bialego.


Jar vonku? To sú určite farebné kriedy, veľa radosti a smiechu.

« 

Wiosna na zewnatrz? To pewnie kredy kolorowe, duzo radosci i smiechu.



Dnes bol krásny deň. Hneď ráno ma zobudil zvonček a poštárka priniesla malý balíček. Bola v ňom výhra od Anetky (Nettika) - nádherný charm prívesok. Mám obrovskú radosť a Tebe, Anetka, ďakujem zo srdca!

« 

Dzisiaj byl piekny dzien. Rano obudzil mnie dzwonek i pani listonosz przyniosla mala paczke. Byla w niej wygrana od Anetki (Nettika) - wspaniala charm zawieszka. Mam ogromna radosc i Tobie, Anetka, dziekuje z calego serca!


Prajem veľa slniečka pre všetkých!
Duzo sloneczka dla wszystkich zycze!

9 komentárov:

B. povedal(a)...

Wspaniala zawieszka, ktora wygralas, gratuluje!
Oj pamietam jak bardzo lubilam rysowanie kreda po chodniku, bedac dzieckiem i chociaz mialam tylko bialy kolor, zabawa byla swietna.
sciskam
B.

Unknown povedal(a)...

piękna zawieszka :)
czarne jajca odlotowe :D
buziaki i miłego tygodnia
Kasia

artambrozja povedal(a)...

wygrana piękna - gratuluje kochana :)
A te czarne pisanki są rewelacyjne !!
buziole :**

Unknown povedal(a)...

Jani, ty nezklames nikdy, u tebe clovek vidi to co jinde neni. Zajimavy napad. A velka gratulace k vyhre, tu bych brala taky. Hezky den, Katerina

Gabi povedal(a)...

Svieža žltá farba patrí k jari a pekne vynikne aj v tvojich typických kombináciách. Skvelé experimentovanie:) Gabi

Janka20 povedal(a)...

Téééda, čierna so žltou - aká živá kombinácia ...Jani, vieš, že čierne vajíčka mám doma aj ja ? Sú husacie a doplnené zlatými ozdobnými stužkami, darček spred rokov od mojej kamarátky Majky.
Tento rok akosi letia tieto papierové prenosky na vajíčka, videla som ich pestrofarebné, asi čoskoro nejakej neodolám ... tak pa

Reia Aria povedal(a)...

Ahoj Janí,
moc se mi líbí Tvé hvězdičkování a žlutá nemá chybu! Myslím na ni čím dál častěji a s černou je fakt dokonalá! Spoustu inspirace, času a radosti do jarního tvoření, užívej nové energie:-*

Anonymný povedal(a)...

Janko , cieszę się z Tobą i z rozrzewnieniem patrzę na malucha kredowe malarstwo ...Jak ja uwielbiałam to robić ...po szkolnym boisku :) ŚWIETNE dekoracje , inne , oryginalne ... Buziaki

Atena povedal(a)...

Pudelko z czarnymi jajkami jest swietne:)
Zawieszka ktora dostalas rowniez sliczna.
Niebawem kolejne slodkosci przyfruna..

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...